Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
BeachBoy

[Sport] Welke sport beoefen jij?

Recommended Posts

Ik doe eigenlijk niet zoveel sport, wel erg eigenlijk maar ik vind helemaal geen enkele sport nou echt leuk :P Oja ik ga 1 of 2 keer per week naar het zwembad om een uurtje baantjes te trekken, is dat ook sport? :P

Ik háát sport. :P Ik heb gewoon een hekel aan alle dingen die met beweging te maken hebben. Zo ben ik ook de enige in de klas die gym haat.
Misschien komt het omdat ik zo'n verschrikkelijke kluns ben. :lol:

sporten is heerlijk! Maar niet alle zijn leuk.

Ik doe al zo'n 15 jaar aan turnen, 2 jaar aan stijldansen, 1 jaar aan steps, en wil ooit verder met salsa (heb ik 3 maanden ofzo gedaan) :P
Oh, en ik ga beginnen aan fitness, dat schijnen m'n knieën nodig te hebben...

Op dit moment kom ik niet verder dan zwangerschapsgym en zwangerschapszwemmen :lol:

Ik wil over een tijdje wel (weer) gaan tennissen, maar daarvoor moet eerst de kleine geboren zijn én moet degene met wie ik ga tennissen een huis hebben gevonden in Eindhoven (die is nog druk op zoek...)

[quote name='Simsfan88' post='236483' date='19 Mar 2008, 23:12'][quote name='Frouwke' post='236482' date='19 Mar 2008, 22:58']Maar wat weet ik eigenlijk niet.[/quote]

Badminton, leuke sport! ;)
[/quote]

Nee dankje. :P
Kun je hier toch niet doen.

Ik voetbal ook! Maar ik denk er ook over na om misschien iets anders te gaan doen, misschien tennis of zo... Maar ik denk dat ik dan voetbal weer heel erg ga missen :P

Daarom heb ik ook maar besloten om in ieder geval nog één seizoen te blijven voetballen :P Daarna ga ik eerst een jaartje werken + reizen en daarna studeren, dus dan zie ik dan wel weer wat voor sport ik wil gaan doen :P

ik doe boogschieten en computeren:D
mrr boogschieten schiet ik volgende week een wedstrijd:D nou kheb me vriend wat beloofd als ik zou winnen xD dus hopen dat ik geen last van me hand en me spieren krijg

[quote name='Patjuh' post='240920' date='23 Jun 2008, 16:21']Stijldansen
Heerlijk, ik hou van dansen en je hoofd is helemaal leeg als je lekker aan het dansen ben[/quote]
jaaah! :)

khad afgelopen zaterdag boogschiet-wedstrijd:D op 3d dieren schieten:P uber grappig...

vooral toen m,n viezier kapot was xD schoot 4 pijlen de sloot in en één in de boom(gelukig wassie heel laag in de boom dus kon ik hem eruit halen:P maar die in de sloot zijn verzopen xD

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...