Jump to content

Photo
- - - - -

Twee vraagjes :)

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 05 March 2008 - 06:38 PM

Ha iedereen!
Ik had even twee vraagjes over Gaan `t Maken:

1
Ik heb in m`n huis een winkel gestart, maar ik wil uitbreiden en naar een andere kavel verhuizen. Als ik de familie gewoon verhuis (dus eerst in familiedepot plaatsen en dan in nieuw huis zetten) blijven dan alle extraatjes van de winkel? En het niveau van de winkel? Of kan ik niet verhuizen zonder opnieuw te moeten beginnen met een winkel?

2
In die winkel (dus in het huis) heb ik vier werknemers, maar eentje komt er maar opdagen. Hoe kan ik dat oplossen?

Graag antwoord ;)
~Chariot
Posted Image

#2 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 06 March 2008 - 01:05 PM

1
Ik heb in m`n huis een winkel gestart, maar ik wil uitbreiden en naar een andere kavel verhuizen. Als ik de familie gewoon verhuis (dus eerst in familiedepot plaatsen en dan in nieuw huis zetten) blijven dan alle extraatjes van de winkel? En het niveau van de winkel? Of kan ik niet verhuizen zonder opnieuw te moeten beginnen met een winkel?

2
In die winkel (dus in het huis) heb ik vier werknemers, maar eentje komt er maar opdagen. Hoe kan ik dat oplossen?

1: Je houdt de extraatjes, maar het niveau gaat verloren. De winkel bestaat eigenlijk gewoon niet meer als je verhuist.
2: Ontslaan en opnieuw aannemen denk ik.
O__o

#3 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 06 March 2008 - 03:08 PM

Owk, bedankt ;)
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users