Jump to content

Photo
* * * * * 3 votes

Onbestendig Freiland

• This topic is locked This topic is locked
97 replies to this topic

#21 ezzie is back

ezzie is back

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 233 posts

Posted 09 June 2008 - 01:37 PM

leueuewk:D

#22 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 07 July 2008 - 03:31 PM

Deel 10

Simon groeide snel op en het kleine huis van Koen leek steeds kleiner te worden.

'Rrrring Rrrring!'
"Koen Freiland."
"Koen, je spreekt met commandant Dorine Donders. Ik heb goed nieuws voor je!", zei ze enthousiast. Zonder Koen een kans te geven om te reageren, vervolgde ze haar verhaal:"Rechercheur Ãœbertal gaat met pension en we hebben jou gekozen als opvolger... als je dat zelf ook wilt tenminste!"
"Maar.. Dat.. Ja, natuurlijk wil ik dat!"

Posted Image

De promotie voor Koen kwam als geroepen. Zijn promotie ging gepaard met een flinke loonsverhoging en een promotiebonus.
Toen Koen de hoorn neerlegde, plofte hij op de bank om even van het moment te genieten. Hij greep de krant die naast hem op de bank lag en bladerde er driftig doorheen totdat hij eindelijk de pagina vond die hij zocht.

'Huizen en Makelaars' luidde de kop van de pagina. Koen liet zijn ogen over de pagina's glijden en alsof alles even meezat zag hij al snel het perfecte huis.

Posted Image

Een paar dagen later stonden ze voor het huis, dat er in het echt nog mooier uitzag. Het stond praktisch op het strand en was groot genoeg 'om in te groeien'. Koen tilde Simon op en samen stapten ze het huis binnen, gevolgd door Toé, die even zijn staart met rust liet om ook maar even rond te kijken.
Het huis had een nieuwe keuken en badkamer en een mooie houten vloer, maar de muren zagen er niet uit en het huis was vooral erg leeg. De meubels uit het oude huis van Koen lieten het huis, van binnen meer lijken op een kraakpand dan op een luxe villa.

#It's something unpredictable,
but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.#

#23 ezzie is back

ezzie is back

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 233 posts

Posted 07 July 2008 - 05:08 PM

leuwk:D

#24 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 10 July 2008 - 01:57 PM

Deel 11

De winter was in aantocht en begin december dwarrelden de eerste sneeuwvlokken al naar beneden. De winter zou lang duren en Koen begon zich eenzaam te voelen in het grote huis. Hij had Simon natuurlijk, maar in de nieuwe wijk had hij nog maar weinig mensen ontmoet.

Op een koude dag in december, ging Koen na zijn dienst nog even langs het Modepaleis om wat warme kleding voor zichzelf en Simon aan te schaffen.

Posted Image

"Hé, Koen!", hoorde hij ineens. Koen draaide zich om en zag een bekend gezicht, maar hij kon er even geen naam bij bedenken.
De mooie blonde vrouw liep op hem af en begon tegen hem te praten. "Lang niet gezien zeg. Hoe gaat het met je?", vroeg ze aan hem.
"Eh.. prima hoor." Koen wist niet wat hij moest zeggen, maar dat maakte niet uit want de blonde schone begon al weer ergens anders over. "Met mij gaat het geweldig. Ja. Goeie deal gemaakt he?" Ze sprak alsof Koen meteen zou moeten waar het over ging. "Ja deze zaak is nu van mij.". Met een bijna pijnlijk witte glimlach keek ze om zich heen. "Tsja, ik moet het wel een beetje opknappen natuurlijk, maar dat komt nog wel. Ik neem aan dat je hier bent om kleding uit mijn nieuwe collectie aan te schaffen? Zal ik je even helpen misschien, gezellig toch?", ze gaf Koen geen kans om te antwoorden, liep naar een kledingrek en graaide een broek van een plank. "Zo, pas dit maar even," zei ze.

Posted Image

De broek beviel Koen wel, maar dat shirt was niet helemaal zijn stijl. Maar goed, hij durfde dat niet tegen de blondine te zeggen. "Ja, ja, wel mooi hoor," zei Koen. "Ja, staat je prima hoor, kan je goed hebben zo'n strak shirt," zei ze. "Zal ik nog wat voor je uitzoeken?" vroeg ze. Koen wilde zeggen dat ze dat wel mocht doen, maar toen hij een blik op het prijskaartje wierp, bedacht hij zich snel. "Nee, sorry, ik moet maar weer eens naar huis."
"Oké, zeg maar dat je me kent bij de kassa, dan krijg je nog wat korting," zei ze met een knipoog. Koen liep naar de kassa en rekende af. "Dat wordt dan 180 euro, alstublieft." Koen schrok:'Zoveel? Voor een shirt en een broek?', dacht hij. Koen trok zijn portomonnee, haalde daar zijn pinpas uit en rekende af. Met een beetje spijt liep hij richting de uitgang. "Koen, wacht!" De vrouw kwam op hem af gelopen, greep in haar zak en haalde daar een kaartje uit. "Bel me maar... als je nog eens kleren nodig hebt," zei ze. "Doe ik zeker," zei Koen. Hij draaide het kaartje om. 'Siska', zo heet ze! Met een lach op zijn gezicht verliet hij de winkel.

#25 N-Sortin

N-Sortin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 149 posts

Posted 12 July 2008 - 07:11 PM

Nou nou die Koen kan nu wel tenminste strakke kledij aanefvenen!
Ik wil ook kinderen op die manier?

Wat doen de buitenaardsen u zoud denken aan punt 1`: verkrachten!

N.Frufo

#26 Daan

Daan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,881 posts

Posted 13 July 2008 - 08:15 AM

Ik vind je reactie eerlijk gezegd nogal overdreven en absurd, Nitros. Hoe kom je er nou weer bij dat ze mensen gaan verkrachten?!? :shock:
Yes, it's very serious, we're going to need a waffle iron.

#27 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 13 July 2008 - 10:17 AM

Haha, het is de sims waar je het over hebt hoor! :P Kinderen van 8 spelen dit spel. Daar komt echt geen verkrachting in voor. En hoe zou een man zwanger kunnen raken na een verkrachting? :?

#28 N-Sortin

N-Sortin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 149 posts

Posted 14 July 2008 - 12:02 PM

Haha, het is de sims waar je het over hebt hoor! :P Kinderen van 8 spelen dit spel. Daar komt echt geen verkrachting in voor. En hoe zou een man zwanger kunnen raken na een verkrachting? :?

Nou de mannelijke Sim raken toch zwanger door de Aliensims.
Er is gene verklaring voor.

De aliensims zouden iets kunnen doen bij de mannelijke sims.
Overal is sperma voor nodig om een nageslacht te krijgen!

Mischien zijn de aliens daar wel meerslachtig?

In de tijd van de bijbel raakt ook vrouwen zwanger door engelen dat onstonden uit de Nefilim.

Lid Anne dat is zo u ziet het niet maar het is er wel dat uitmod op de vraag: Hoe kan het?

N.Frufo

#29 Elmer

Elmer

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,578 posts

Posted 14 July 2008 - 03:32 PM

Nou je weet helemaal niet hoe aliens hun nageslacht maken

#30 N-Sortin

N-Sortin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 149 posts

Posted 16 July 2008 - 11:17 AM

Nou je weet helemaal niet hoe aliens hun nageslacht maken

Nee User Elmer dat weet ik niet.

N.Frufo

#31 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 16 July 2008 - 05:11 PM

Het gaat als volgt: Sim kijkt door telescoop. Sim wordt omhoog gestraald door een paars licht. sim verdwijnt en zijn 'balkjes' gaan alle kanten op. Sim keert terug en blijkt zwanger te zijn. Sim bevalt enkele dagen later van een groene baby. Is de simwereld niet mooi en NEP? Geen verkrachting :) , geen sperma :) , geen bijbel :) .

#32 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 16 July 2008 - 05:32 PM

Deel 12

Enkele dagen later keerde Koen terug naar de winkel van Siska. Hij wilde haar bedanken voor haar hulp, ook al was hij niet helemaal blij met het shirt, dat nu al ergens in zijn kast was verdwenen en daar ook voorlopig niet meer uit zou komen.

Koen liep richting de winkel en zag Siska langs de weg staan, zwaaiend naar een taxi.
"Dag lieverd!", riep ze terwijl ze nog een paar stappen achter de taxi aanliep.
Die uitspraak zorgde er bijna voor dat Koen om zou keren en naar huis zou lopen, maar helaas voor Koen, had Siska hem al gezien.
"Hooi", zei ze. En bij Koen zakte zijn moed in zijn schoenen.
"Hoi", zei Koen terughoudend. "Ik wilde je nog bedanken... voor je hulp...", vervolgde hij terwijl hij het witte pakje met een rode strik tevoorschijn haalde.
De mondhoeken van Siska krulden om tot een gulle glimlach. "Dat had je toch niet hoeven doen!"
"Ach, het is niks.", zei Koen.
"Ehm... Heb je misschien zin in een kop koffie?", vroeg Siska.

Posted Image

Koen's verstand zei dat hij naar huis moest gaan, maar zijn gevoel liet hem blijven. "Ja, graag.", zei hij.
Ze liepen richting het kantoor van Siska, dat behangen was met Simoleon-behang. Het was een nogal saai kantoortje, met veel zwart en wit. In de hoek bevond zich het enige beetje kleur: een rode bank. Siska zag Koen om zich heen kijken en zei:"Het is nogal saai. Ik weet het. Daarom was mijn nicht hier ook. Ze is interieurontwerpster. Ze is net vertrokken om materiaal te halen."
Koen's hart maakte een sprongetje. 'Het was gewoon haar nicht!', dacht hij. Koen had meteen weer alle vertrouwen in zichzelf, zoals hij dat voor de geboorte van Simon en de komst van Nikki had gehad. "Wat ik eigenlijk ook aan je wilde vragen...", zei hij terwijl hij zijn hoofd richting Siska draaide. "...Of je zin had om iets met me te gaan eten. Morgenavond bijvoorbeeld?"

#33 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 18 July 2008 - 01:51 PM

Deel 13

Diezelfde middag nog, ging Koen naar de kapper. Hij wilde er op zijn best uitzien voor Siska. 's Avonds besloot hij zelfs om nog maar even flink calorieën te verbranden, terwijl Simon al lang in slaap was gevallen en daarbij Toé in de houdgreep had.

Koen was de tijd helemaal vergeten. Die Siska had dus behoorlijk wat indruk op hem gemaakt.
Posted Image

Oh, en Koen heeft inmiddels een deel van het behang vervangen door lichtblauw bamboe-achtig behang. Een stuk beter, vind je niet?

Koen werd steeds beter in het vergeten van de tijd, want toen Siska voor de deur stond de volgende avond, stond Koen nog in zijn trainingspak. Hij was de hele middag bezig geweest met het behangen van zijn huis, dat hij dus nog altijd niet had afgerond.

Posted Image

Siska had er wel om kunnen lachen. 'Gelukkig maar,' dacht Koen. Na die avond ging het steeds beter met Koen, hij maakte nieuwe vrienden en Siska kwam regelmatig langs. Na een week of drie bleef Siska zelfs bij hem slapen. De eenzaamheid die Koen een maand geleden nog gevoeld had, is nu verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor: verliefdheid.

In de maand die daarop volgde maakte Koen weer promotie, in de maand die daarop volgde sprak hij met Siska over samenwonen en toen hij een bonus kreeg voor het oppakken van de grootste crimineel van Droomzicht: Douwe B. wist hij precies wat hij ging doen, of beter gezegd wat hij ging vragen.

Na het klaarmaken van Siska's favoriete gerecht en uitgegeten te zijn, ging hij op zijn knie.

Posted Image

"Siska, wil je met me trouwen?"...

#34 ezzie is back

ezzie is back

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 233 posts

Posted 20 July 2008 - 11:18 AM

-_-, KAN IK NET NU DE PLAATJES NIET ZIEN X3
mrr wel leuwk:P

#35 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 20 July 2008 - 03:22 PM

Mooi verhaal! Ga zo verder!
Posted Image

#36 ezzie is back

ezzie is back

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 233 posts

Posted 21 July 2008 - 11:55 AM

Het gaat als volgt: Sim kijkt door telescoop. Sim wordt omhoog gestraald door een paars licht. sim verdwijnt en zijn 'balkjes' gaan alle kanten op. Sim keert terug en blijkt zwanger te zijn. Sim bevalt enkele dagen later van een groene baby. Is de simwereld niet mooi en NEP? Geen verkrachting :) , geen sperma :) , geen bijbel :) .

muahaha ik moet telkens lachen als ik dit bericht lees:P

#37 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 22 July 2008 - 03:01 PM

Dankjeweel:)

#38 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 25 September 2008 - 11:50 AM

Deel 14

"Waaah! Ja!" Brulde Siska, terwijl ze de ring om haar vinger deed en vervolgens Koen om zijn nek vloog.

Ook al was het al een week geleden Koen had nog steeds last van zijn nek, maar dat kon hem vandaag niet deren. Het was namelijk 3 juli en op deze datum vierden Koen en Siska hun bruiloft, onder de helderblauwe hemel en in de aanwezigheid van alleen hun beste vrienden.

Posted Image

Het was een heerlijke namiddag toen Koen en Siska elkaar het jawoord gaven. Na de bruiloft werd er gedanst, gegeten en gelachen. De dag vloog voorbij en de eerste gasten keerden rond twee uur terug naar huis. Koen legde Simon in bed, die Toé weer als kussen gebruikte en ging daarna zelf vast naar boven.
Maar Siska was een nachtbraker en voelde er niets voor om het feest nu al te laten eindigen... Daar kwam nog bij dat ze al de nodige glazen champagne achterover had geslagen.

Posted Image

Siska en Don maakten nog een fles champagne open en dansten nog even door. En nog even.. En nog even...

Posted Image

Siska schrok toen ze zag dat het inmiddels half vier was. "Sorry Don, maar je moet nu echt gaan," zei ze met een glimlach.
"Zeker weten?" Vroeg Don.
"Zeker weten," zei Siska, die Don een afscheidsknuffel gaf, waarop Don zijn hoofd voor het hare bewoog. Siska trok snel haar hoofd weg. "Nee," fluisterde ze.
Siska draaide zich om en staarde even met een verbaasde blik het raam uit. Een raar gevoel overviel haar. Ook Don had het gevoeld en zei:"Oké, dan eh.. ga ik maar he?" Hij draaide zich om en verliet het huis van Siska en Koen.

Posted Image

Toen Siska zo zacht mogelijk de trap op liep, zag ze dat er nog licht brandde in de slaapkamer. Ze besefte dat Koen op haar had gewacht en zag er tegenop om naar binnen te gaan.
"Lekker gedanst?" Vroeg Koen, die geirriteerd was, maar probeerde rustig te blijven.
"Ja, mocht dat dan niet?" Snauwde Siska. Ze begreep dat dat nergens voor nodig was. "Sorry," zei ze dan ook meteen.
Koen zuchtte, hij had geen zin om ruzie te maken. Hij deed zijn pak uit en kroop onder de lakens. "Weltrusten," Zei hij.

#39 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 27 September 2008 - 06:38 AM

Leuke plaatjes! Ik heb niet zo'n zin in de teksten haha ;)
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#40 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,287 posts

Posted 30 September 2008 - 01:33 PM

zonder teksten is het saai ;)
maar jammer dat ik weer eens de plaatjes niet zie xD
maar weer leuk :D