Jump to content

Photo
* * * * * 3 votes

Onbestendig Freiland

• This topic is locked This topic is locked
97 replies to this topic

#41 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 01 October 2008 - 02:46 PM

Hoe komt het dat je steeds die plaatjes niet ziet dan?
#It's something unpredictable,
but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.#

#42 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 04 October 2008 - 11:28 AM

Hoe komt t dat jij steeds die plaatjes niet ziet dan?

misschien ligt het aan me pc ofzo ik weet het niet.
Posted Image

#43 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 07 October 2008 - 08:14 AM

of je instellingen
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#44 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 07 October 2008 - 01:34 PM

kan oowk, update ;) misschien zie ik ze nu wel
Posted Image

#45 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 07 October 2008 - 02:06 PM

Deel 15

PIEPPIEPPIEP! Een hand vloog door de lucht en legde de schreeuwende wekker het zwijgen op. Met een hoop gesteun en gekreun kwam Koen langzaam overeind. Koen moest de dag na zijn huwelijk gewoon weer aan het werk, maar daar waar de meeste mensen nog even tegen hun nieuwe echtgenoot of echtgenote aan zouden willen liggen, was Koen blij dat hij naar zijn werk kon. Niet omdat hij boos was op Siska, maar omdat hij teleurgesteld was.

Uit solidariteit had Siska de avond ervoor besloten ook maar te gaan werken.

Posted Image

Zwijgend kwam Siska de trap af en zonder Koen aan te kijken liep ze naar de telefoon, pakte de hoorn op en draaide een nummer.
"Goedemorgen," zei ze terwijl ze zich uitrekte.
Vast een van haar klanten, dacht Koen die met een grote hap zijn boterham liet verdwijnen. Hij liep naar de voordeur, draaide nog even zijn hoofd in de richting van Siska, maar die had blijkbaar al haar aandacht nodig voor het telefoongesprek.

Posted Image

Toen de deur in het slot viel, liep Siska met de telefoon in haar hand naar het raam. Ze keek toe hoe Koen in de auto stapte en wegreed. Daarna draaide ze zich om, liep terug naar het toestel en nam tijdelijk afscheid van haar gesprekspartner:"Ik zie je over een halfuurtje."

#46 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 07 October 2008 - 02:11 PM

Op de achtergrond zie je af en toe wat nieuwe dingetjes, maar dat zijn de huwelijkscadeaus uiteraard ;)

#47 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 07 October 2008 - 03:57 PM

ow lol, ik zie de plaatjes.. ga snel door :D
Posted Image

#48 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 08 October 2008 - 07:03 PM

Deel 16

Siska hoorde de deurbel, 27 minuten na haar telefoontje. Ze liet haar havermoutpap voor wat die was en liep naar de deur. Ze keek door het glas van de voordeur in de ogen van Don. Ze opende de deur en gaf hem een knuffel voordat ze hem binnenliet.

Posted Image

"En hoe bevalt het huwelijk?" Vroeg Don spottend.
"Geen grapjes," zei Siska.
"Oh, sorry, ik ben hier om over 'zaken' te praten natuurlijk," zei Don, die aanhalingstekens gebaarde. "Dat is toch wat je hem hebt verteld?"
"Ik heb hem helemaal niets verteld," zei Siska.
"Dat is natuurlijk ook een optie," zei Don die een stap dichterbij Siska ging staan en zijn hand op haar heup legde.

Siska deed ook een stap in Dons richting en van het een... kwam het ander...

Spoiler

...

#49 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 09 October 2008 - 07:11 PM

uh-oh dat 2e plaatje met die vrouw voor het raam, heeft dat er iets mee te maken??
:P
maar leuwk, ga weer door, want hij is best kort
Posted Image

#50 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 10 October 2008 - 02:04 PM

uh-oh dat 2e plaatje met die vrouw voor het raam, heeft dat er iets mee te maken??

Dat was eerst wel de bedoeling, maar vervolgens vergeten genoeg goede foto's te maken, dus het wordt toch iets anders :P

#51 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 10 October 2008 - 02:45 PM

Dat was eerst wel de bedoeling, maar vervolgens vergeten genoeg goede foto's te maken, dus het wordt toch iets anders :P

lol, ik (was) ben goed ^^ xD
Posted Image

#52 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 10 October 2008 - 03:30 PM

Deel 17

Siska en Don hadden de smaak te pakken en zetten hun vrijpartij beneden nog even voort. Er werd gezoend, geknuffeld, gedart en vooral niet aan Koen gedacht.

Van dit laatste kregen ze snel spijt, want toen Siska door het raam keek, zag ze een politieauto voor het huis staan.

Posted Image

Siska slaakte een kreetje. "Weg!" Riep ze tegen Don.
"Weg?" Vroeg Don, die de auto nog niet had opgemerkt en daarom de plotselinge paniek van Siska niet begreep.
"Koen komt thuis! Schiet op... Door de achterdeur kan je weg!" Zei Siska.
Don keek om zich heen, raapte zijn kleding van de vloer en vluchtte weg door de achterdeur.

Posted Image

"Hoi schat," Zei Koen toen hij binnenkwam. Koens ogen gleden over het lichaam van Siska. Hij trok een wenkbrauw omhoog. "Waarom ben je niet aangekleed? Je had toch een afspraak met een klant?" Vroeg Koen verbaasd.
"Eh..." Siska stond even met haar mond vol tanden.
"Oh, wacht, het is al vijf uur. Die klant is natuurlijk al weer weg." Zei een onwetende Koen.
"Ja... Ja, ik wilde net even onder de douche gaan, maar ik zag de auto voor de deur staan." Zei Siska opgelucht. "Ja, dus ik wilde de deur voor je opendoen, maar je was me voor."
"Oké, ik ga Toé even uitlaten. Zie ik je straks."

Posted Image

Koen had een uur met Toé gewandeld en toen hij weer binnen kwam viel hem op dat Siska nog steeds niet gedoucht had.
"Ik dacht dat je ging douchen?" Was dan ook zijn logische vraag aan Siska.
"Eh.. Ja.. Klopt..." Zei Siska stamelend. "Maar ik wilde eerst nog even een mailtje sturen. Ik ga zo wel even douchen."
"Oké," zei Koen, die het wel een beetje vreemd vond.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In de tussentijd wordt Simon een jaartje ouder. Hij vierde afgelopen weekend zijn verjaardag met vriendjes en vriendinnetjes.
Het was een groot feest, georganiseerd door Koen, maar de beroepsfotograaf was helaas niet op komen dagen, dus is de foto die Siska maakte het enige aandenken aan deze dag.

Posted Image

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Koen had in het weekend opgemerkt hoe vaak Siska aan de telefoon hing met klanten of achter de computer zat. De arme Koen zocht er alleen niets achter en de maandag na het weekend stond er hetzelfde te gebeuren als de vrijdag voor het weekend.

Posted Image

Belletje, knuffeltje, etc. Toch zouden er vandaag een paar dingetjes anders gaan dan de vrijdag voor het weekend. Dit keer zouden Don en Siska de tijd namelijk niet vergeten, maar vandaag was het een dag waarop Koen besloot eerder naar huis te gaan om zijn vrouw te verassen. Arme Koen...

Toen hij voor de deur van zijn huis stond begon het gedonder al. Een onheilspellend gevoel overviel hem. Hij rende naar de deur, die op een kier stond, stapte de woonkamer in en keek om zich heen. De lamp die naast de bank had gestaan, lag kapot op de vloer (de oorzaak daarvan waren Don en Siska natuurlijk). Koen hoorde een hoog gilletje, dat duidelijk van Siska moest komen. Er is een inbreker in het huis, dacht Koen. En hij heeft Siska!

Posted Image

Koen rende naar boven toe, gooide de slaapkamerdeur open en dan zou hij die inbreker wel even een lesje leren.
Koen schreeuwde toen hij de trap op rende:"Hé kl******, mijn huis uit!"
Siska en Don sprongen op van de schrik. Nog voor Don iets kon zeggen, vloog de kamerdeur open en stond hij oog in oog met Koen.

Koen keek van Siska naar Don en van Don weer naar Siska. Alle beetjes vriendelijkhied verlieten Koens lichaam, toen hij besefte wat er gaande was, en maakten plaats voor woede.

Posted Image

Hij haalde direct uit naar Don, die de eerste klap mog wist te ontwijken.
Siska keek geschrokken toe. "Hou op! Koen! Don!" Probeerde ze.
"Die kun je krijgen!" Schreeuwde Koen tegen Don, terwijl hij zijn rechtervuist in de linker wang van Don plantte.
"Donder toch op man!" Schreeuwde Don toen hij Koen een klap probeerde te geven.
Na nog een rechtse van Koen volgde alweer een linkse die Don tegen de vlakte werkte.

Posted Image

Koen maakte een oerachtig geluid en was tevreden met zijn overwinning, maar het was nog niet voorbij. Zijn woede was nog niet gekoeld. Hij duwde Don, die net was opgestaan, weer tegen de vlakte en stampte op Siska af.

Posted Image

"Koen.." Begon Siska.
Koen liet haar niet uitpraten. "Ik hoef het niet te horen!" Zei Koen.

Posted Image

Hij ademde diep in en keek Siska recht in haar ogen.
"Ik hoef het niet te horen. Waarom zou ik naar je luisteren? Hoe kon je? Heb ik je ooit iets aangedaan? Ben ik zo vreselijk dat je het bij iemand anders vandaan moet halen?" Zei Koen, die zag dat Siska's ogen waterig begonnen te worden.
"Ik hoef je nooit meer te zien Siska." zei Koen op teleurgestelde toon. "Ik ga Simon bij z'n vriendje halen en als ik terugkom heb je je spullen gepakt. Ik wil je hier niet meer zien."

Koen keerde Siska en Don zijn rug toe en liep de trap af en de deur uit.

"Tot ziens Siska," Zei Don, die twee minuten na Koen ook het huis verliet.

Siska, nu helemaal alleen, legde haar hoofd in haar handen en kon haar tranen niet meer bedwingen.

#53 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 10 October 2008 - 03:48 PM

Phoeh, net getrouwd :roll:

---

Kan je trouwens een screenshot van hun huis posten? Volgens mij is het wel een mooi huisje :)
Posted Image

#54 Kairi

Kairi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 94 posts

Posted 10 October 2008 - 05:44 PM

Verder!super johè!

#55 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 11 October 2008 - 09:37 AM

aaahh ik zie de laatste helft van de plaatjes niet :( maar jah, leuwk :o
ga snel door
Posted Image

#56 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 13 October 2008 - 01:20 PM

Deel 18

Koen haalde Simon op bij zijn vriendje. Een halfuur later kwamen ze terug in een leeg huis. Siska was verdwenen.
"Ga jij je pyjama maar vast aantrekken Siem," zei Koen.
Koen liep naar de telefoon en belde Karin de Boer. "Zou jij vanavond een paar uurtjes op Simon willen passen?" Vroeg hij.
"Is er iets aan de hand Koen?" Vroeg Karin, die vond dat Koen niet zo vrolijk klonk als altijd.
"Siska en ik zijn uit elkaar," zei Koen kortaf.
Karin zuchtte zacht. "Ik kom eraan."

Koen liep naar boven, kleedde zich om en zei tegen Simon dat Karin even op kwam passen.

"Waarom dan? Waarom is Siska er niet gewoon?" Vroeg Simon aan zijn vader.
"Siska is weg Simon," zei Koen, die niet wist wat hij precies moest zeggen.
"Ze komt niet meer terug," zei hij daarom maar gewoon.

Toen Simon nog wat wilde vragen ging de bel. Koen gaf Simon een kus op zijn voorhoofd, liep naar de deur en liet Karin binnen.
Hij keek Karin even aan en bedankte haar.

Posted Image

Koen ging naar het dichtstbijzijnde café, ging aan de bar zitten en bestelde een Vodka Martini. En nog een.. En nog een...

Posted Image

Toen hij aan zijn vierde martini wilde beginnen, kwam er een bekende het café binnen.

Koen hoopte dat ze hem niet zou zien, maar Nikki draaide haar hoofd al in zijn richting.

Posted Image

Koen gooide zijn martini in een keer achterover. Nikki vroeg zich af wat er met hem aan de hand was. Nikki was nogal direct, dus besloot ze om Koen maar meteen met zijn probleem te confronteren.

Posted Image

Ze ging naast Koen zitten, zuchtte toen ze haar ogen even sloot, keek Koen aan en zei:"Hoi Koen."
"Hoi Nikki," Zei Koen, die het gevoel had alsof Nikki hem helemaal door had. "Alles goed?" Vroeg hij terwijl hij zo normaal mogelijk over probeerde te komen.
"Met mij wel," Zei Nikki. "Maar met jou niet."
"Hoezo zou het met mij niet goed gaan?" Vroeg Koen.
"Ik zie het gewoon aan je. Je hebt diezelfde blik in je ogen als toen je zwanger was."

Nikki richtte haar ogen op de barvrouw. "Saar, wil jij mijn jas even achter de bar leggen?" Vroeg ze. "Ik begin mijn dienst wat later," zei ze terwijl ze met haar hoofd naar Koen gebaarde.
Saar snapte het:"Prima." Zei Ze.

Posted Image

Siska had Koen zover gekregen om op een rustiger plekje te gaan zitten.
"Vertel me nu maar eens wat er met je aan de hand is," begon ze.
Koen zette weer een nieuw glas aan zijn lippen.
"En zet dat glas eerst maar weg, anders heb je morgen spijt," vervolgde ze.

Posted Image

"Ze is bij me weg," zei Koen, die niet meer zo helder klonk. "Nou ja.. eigenlijk heb ik haar weggestuurd. Maar ze is er niet meer in ieder geval." Koen die los begon te komen ging weer verder met zijn verhaal:"Ja kijk.. Ik kwam dus thuis... Hele huis is... Een puinzooi... Denk ik 'Hé! Er is ingebroken', blijkt dat een of andere kl***viool in míjn bed ligt. Ja echt. in míjn bed. míjn. Oh en weet je wie er naast de idioot lag? Nou raad eens? Siska!" Zei Koen verontwaardigd. "En nu mag ze niet meer terugkomen van mij. Lekker PUH!" Zei Koen, die er een grapje van probeerde te maken. "Maar het is niet leuk hoor..." Vervolgde hij. Zijn lekker=-puh-gezicht verdween en zijn blik werd droeviger.

Nikki keek hem doordringend, maar medelevend aan.

Posted Image

Nikki pakte de hand van Koen en wreef er troostend overheen. Koen keek haar aan met een glazige blik, maar glimlachte nu wel even.

"Bedankt voor het luisteren," zei hij tegen Nikki, terwijl hij opstond.
Posted Image

Hij schoof zijn stoel aan, glimlachte naar Nikki die hem gedag zei en liep door de deur naar buiten.

Ook al had Nikki nauwelijks iets gezegd, toch voelde Koen zich al stukken beter.

#57 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 13 October 2008 - 02:03 PM

Leuk!! Verder :) Hoe kom je trouwens aan dat rasta meisjes haar :o? hoe zet ik het op mn pc :o?
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#58 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 13 October 2008 - 02:54 PM

Leuk!! Verder :) Hoe kom je trouwens aan dat rasta meisjes haar :o ? hoe zet ik het op mn pc :o ?

http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=215234

Je moet wel een account aanmaken om te kunnen downloaden. Kijk even bij je verhaal, daar heb ik kort uitgelegd hoe je downloads in het spel kan krijgen.

#59 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 27 November 2008 - 04:48 PM

Korte update vandaag, ook n beetje weinig plaatjes.

Deel 19

‘TUUT TUUUUT!’ Koen draaide zich verschrikt om en werd verblind door de koplampen van een snel naderende auto. De auto kwam op een paar meter voor hem tot stilstand. De bestuurder van de auto stapte uit. Koen hield zijn hand voor zijn gezicht om het licht uit zijn ogen te houden en de persoon, die wat klein van stuk leek, te herkennen.
‘Koen! Waar heb je de hele avond uitgehangen? Het is al half twee! Een oud mens als ik heeft ook slaap nodig!’ Zei de persoon die Koen nu meteen herkende.
‘Sorry.. Ik… Ik wilde een taxi nemen… Maar…’ Zei Koen.
‘Het geeft niet Koen, stap nou maar in, dan breng ik je naar huis’, zei de persoon.
Koen liep naar de auto en zag dat Simon op de achterbank lag te slapen. De auto kwam wederom tot stilstand. Nu voor het huis van Koen. Hij voelde zich inmiddels wat nuchterder, maar had toch nog de nodige moeite om Simon uit de auto te tillen.
‘Bedankt Karin’, zei hij toen hij het portier dichtgooide.

Hij stopte Simon in, die buitenaards vast sliep en af en toe iets onverstaanbaars mompelde.

Koen liep zijn eigen kamer binnen, plofte op zijn bed en viel als een blok in slaap, waarbij hij in zijn dromen overspoeld werd door herinneringen.

Posted Image

#60 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 27 November 2008 - 09:41 PM

Kan je trouwens een screenshot van hun huis posten? Volgens mij is het wel een mooi huisje :)

:puppyeyes:
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users