Jump to content

Photo
- - - - -

Sporeâ„¢ Veel gestelde vragen

• Please log in to reply
No replies to this topic

#1 TheGuardian

TheGuardian

Member

• Teamleden
  • 27 posts

Posted 23 May 2008 - 04:51 PM

Sporeâ„¢ Veel gestelde vragen

Lees het laatste nieuws over SPOREâ„¢ en de aanstaande release van de Creature Creator in de Veel gestelde vragen

Creature Creator

V: Wanneer kan ik de Creature Creator krijgen?
A: We weten dat onze fans staan te trappelen om hun Spore wezens te gaan maken. We zijn dan ook blij je te kunnen melden dat je deze zomer, vanaf 17 juni, met de Creature Creator aan de slag kunt!

V: Moet ik betalen voor de Creature Creator of er SimCity voor kopen?
A: Er zal een wijd verkrijgbare GRATIS demo versie van de Creature Creator te verkrijgen zijn, waarin 25% van alle Spore wezens zitten. Er zal ook een volledige versie van de Creature Creator verkrijgbaar zijn, exclusief te verkrijgen in de EA Store.

V: Wat kan ik allemaal doen met de Creature Creator?
A: Het werkt exact hetzelfde als de Creature Creator die in Spore zelf zit. Je kunt een oneindig aantal wezens maken, met ze spelen in een test omgeving, filmpjes en plaatjes van ze maken en e-mails over je wezens sturen naar je vrienden. De wezens die je nu al met de Creature Creator maakt kun je uiteindelijk in september gebruiken in Spore!

De Basis

V: Wat betekent "massively single" player?
A: Spore is het beste van twee werelden. Het heeft de beste features van online multiplayer games. Zo kun je al je creaties met mensen over de hele wereld delen en kun je alles bekijken wat zij maken. AI-gecontrolleerde kopieën van door hen gecreëerde wezens en voertuigen zullen jouw spel bevolken, waardoor je spel fris, nieuw en leuk blijft. Tegelijkertijd speel je niet direct met andere mensen, waardoor niemand in jouw eigen wereld kan komen en het zou kunnen vernietigen.

V: Zal mijn planeet niet overbevolkt raken wanneer andermans wezens in mijn wereld gedownload worden?
A: Je spel zal slechts zoveel wezens, voertuigen en gebouwen downloaden dat het nodig heeft om het jou een geweldige ervaring te geven. Indien je een lijst met vrienden hebt gemaakt, zullen hun creaties voorrang krijgen op die van anderen wanneer er nieuwe creaties in jouw spel gedownload dienen te worden. Hierdoor blijft het spel fris en nieuw en ben jij er van verzekerd dat je altijd nieuwe coole dingen tegenkomt wanneer je de wereld van Spore verkent.

V: Kan ik wezens maken die onder water of in bomen leven?
A: In de Spore Cell fase zal je kleine wezen groeien in een onderwater wereld. Het vervolg van het spel speelt zich af op land, waar je je eigen kleine schepping kan laten uitgroeien tot een werelddominerend ras.

Versions, Dates, Costs, Ratings

V: Zullen de Mac en PC versies dezelfde “Sporepedia” van wezens delen?
A: Ja. Je zult in staat zijn de geweldige creaties van je vrienden te delen en ontdekken die zowel van Macs en PCs gebruikt maken.

V: Waarom zijn er niet meer details over de Wii versie?
A: Will Wright vertelde in een artikel dat we aan het werk zijn met de Wii versie, maar dat die versie nog in de vroege prototype fase zit. De Wii versie zal niet tegelijkertijd met de PC en Mac versies worden uitgebracht.

Tech Questions

V: Zal ik zometeen een hyper moderne nieuwe computer nodig hebben op Spore te kunnen spelen?
A: Ondanks dat Spore een unieke gameplay ervaring biedt, is ons team hard bezig zeker te stellen dat Spore toegankelijk is voor een zo breed mogelijk publiek.

Spore Creatures

V: Hoe is het jullie gelukt om een volledige versie van Spore in een DS versie te krijgen?
A: Spore Creatures op de Nintendo DS is een speciaal voor het DS-platform ontwikkelde game met een eigen unieke verhaallijn en design voor dit platform. Het is gericht op het sturen en laten ontwikkelen van je wezen in interactie met anderen, verzamelen van onderdelen en het evolueren van je wezen in de Creature Editor.

V: Kan ik wezens tussen DS en PC versies uitwisselen?
A: Nee. De DS en PC spellen zijn op maat gemaakt voor de beste spel beleving op ieder platform.

V: Worden de door fans gemaakte wezens in de volledige handelsversie van SPORE geïmporteerd zodra deze op de markt komt?
A: Ja. Je kunt de wezens die je met de SPORE Wezenschepper maakt in de volledige handelsversie van SPORE importeren

V: Bestuur je in de ruimtefase alleen je eigen ruimteschip of kun je een hele vloot met schepen leiden?
A: Als je een bondgenootschap sluit met een vreemd rijk in de ruimte, voegt een ruimteschip van die soort zich bij de jouwe. Door meerdere bondgenootschappen te vormen, kun je een kleine vloot samenstellen die je leidt door je eigen ruimteschip te besturen, vooraan in de groep.

V: In hoeverre beïnvloeden de fysieke mogelijkheden van je wezen zijn effectiviteit in het gevecht tijdens de stam- en beschavingsfasen?
A: In de stamfase beïnvloeden fysieke mogelijkheden nog altijd het succes van je wezen. Zo kan bijvoorbeeld de mogelijkheid om je goed te verbergen het verschil betekenen tussen slagen of falen bij een hinderlaag. Intussen begint het gebruik van gereedschap een grotere rol te spelen bij het succes van de soort. In de beschavingsfase ontwikkelt je wezen een geavanceerde technologie. Hierbij ligt de nadruk meer op strategisch gebruik van moderne verbeteringen dan op fysieke mogelijkheden. Maar in de wezen-, stam-, beschavings- en ruimtefasen kan je wezen ook superieure eigenschappen ontwikkelen, afhankelijk van de strategie die het in eerdere fasen heeft ontwikkeld.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users