Jump to content

Photo

3/6: Eerste officiële Apartment Life screens

• Please log in to reply
31 replies to this topic

#1 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 03 June 2008 - 07:49 PM

Van Simparool:

We hadden al de eerste screen van Apartment Life gezien. Echter staan nu de eerste officiële screens van de nieuwe uitbreiding voor de Sims 2 online.

Op deze screens zie je verschillende nieuwe objecten, maar ook nieuwe mogelijkheden. Je vind de nieuwe screens in onze galerij.

Ook is er een tweede aankondiging van een nieuwe Sims game. Zie voor meer informatie het volledige bericht op Simparool.nl
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#2 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 03 June 2008 - 08:01 PM

Wauw, die plafonds! Wenteltrappen! Het haar! :D
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#3 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 03 June 2008 - 11:10 PM

Er komt ook magie in. :-o

Die zag ik eigenlijk niet aankomen met die naam. Mijn mening over deze uitbreiding is wel bijgedraaid.
Kinderspeeltuinen, heksen, breakdancen etc. Ja, laat maar komen. 8)

#4 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 04 June 2008 - 10:21 AM

Dat uitklapbed! Geweldig! :D

http://simparool.nl/...entlife_002.jpg

En die mega-tv! Prachtig!
Eindelijk hebben ze weer van die minder serieuze dingen, net zoals in the Sims 1 :D joepie :D
Posted Image

#5 Daan

Daan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,881 posts

Posted 04 June 2008 - 01:20 PM

Heksen? :o Waar? :o :D :D :D :D :D

JES JES JES JES JES JES JES :D
KOEEL!! :D:D OKE DEZE GA IK ZEKER KOPEN
Yes, it's very serious, we're going to need a waffle iron.

#6 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 04 June 2008 - 01:53 PM

In snap alleen de nut van het inklapbed nog niet zo. In het echt heb je zulke dingen om ruimte te besparen; stoelen en een tafel die eronder staan schuif je tegen de muur, je klapt je bed uit en je kunt slapen. Wanneer je het inklapt schuif je de rest weer terug en je kunt weer zitten. Maar dat kan vast niet in de Sims... (Of je moet steeds in koop modus alles terug gaan zetten :P)
Posted Image

#7 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 04 June 2008 - 02:39 PM

Stel het bed blokkeert een doorgang. Dan kun je die ruimte alleen passeren als het bed ingeklapt is. Een soort toegangspoort dus, lijkt me ook handig tegen ongewenste gasten :-P

Volgens mij zie je op deze screen een opklapbed, die je via het raam naar buiten kunt klappen :-P :-o Een open raam! Vet, eindelijk eens frisse lucht! :) (hoewel... eerst was er geen plafond, nu wel (!!!), dus er moet toch ergens zuurstof binnentreden)

En deze inrichting vind ik echt geniaal, daar zou ik nou niet opgekomen zijn. Ik zie wel veel spullen die nieuw zijn trouwens. :-o

#8 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 04 June 2008 - 02:45 PM

Ja, dat is dan wel weer zo. Maar volgens mij is dat op die screen een gewoon bed. Wél een open raam inderdaad. ;)
Heb net de preview op Sims Resource gelezen, zitten echt gave dingen in zeg. :)
Posted Image

#9 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 04 June 2008 - 04:36 PM

Heksen? :o Waar? :o :D :D :D :D :D

Fansites verslagen. Oa, hier te vinden op de laatste pagina : http://www.thesimsre.../apartmentlife1
(derde post hier vind je alle fansite verslagen en filmpjes)

Misschien is het handig om weer een fansites verslagen topic te maken, net zoals gedaan werd bij de vorige uitbreiding(en)?

#10 Daan

Daan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,881 posts

Posted 04 June 2008 - 04:55 PM

http://simparool.nl/features/

Snel kijken daar!

#11 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 04 June 2008 - 05:02 PM

Posted Image

Good Spells:
Banish Death: Click on a dead Sim or Death himself to bring a Sim back to life.

Nice, dan is zo'n Herrijs-o-foon ook niet meer per definitie nodig. 8)

En speciaal voor Wouter (volgens mij had hij er toen een keer over) hebben ze ook een centrale verwarming toegevoegd, evenals een airconditioning. :)

#12 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 04 June 2008 - 05:40 PM

http://simparool.nl/features/

Snel kijken daar!

Zo, waren jullie ook uitgenodigd? :o
Best raar dat snootysims dan niet was uitgenodigd... :-| Misschien heeft dat iets met het securom te maken? :? Dan zal het wel erg laag zijn....

Owja, klein vraagje : betalen jullie zelf die reiskosten? Ik hoorde dacht ik ergens dat die kosten werden vergoed.
Niet dat ik een fansite wil gaan oprichten ofzo. _O- Maar gewoon uit interesse. Ik zou er eigenlijk sowieso niet voor naar San francisco gaan, hoe groot de eer ook mag zijn.
Hoewel we er volgend jaar héél misschien heengaan. 8)

Hmm, ik dwaal al. *bekijkt foto's*

#13 Daan

Daan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,881 posts

Posted 04 June 2008 - 05:51 PM

Aaah ik vind dat hekserij echt zooo koel!!!
Ik ben weer helemaal blij :D

#14 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 04 June 2008 - 05:56 PM

Nice! M aar k hoef m niet als securom er bij zit hoor..
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#15 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 06 June 2008 - 11:30 AM

Toch ziet deze uitbreiding er goed uit, die speeltuin is gaaf! :-o

5 screenshots van de DS: http://www.insidegam...ts/screenshots/

Ik wil hem, maar ik heb Op Reis en Vrij Tijd niet :-o :P

edit: Verkeerde regel verwijderd.
Posted Image Posted Image

#16 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 06 June 2008 - 11:47 AM

Stel het bed blokkeert een doorgang. Dan kun je die ruimte alleen passeren als het bed ingeklapt is. Een soort toegangspoort dus, lijkt me ook handig tegen ongewenste gasten :-P
Volgens mij zie je op deze screen een opklapbed, die je via het raam naar buiten kunt klappen :-P :-o Een open raam! Vet, eindelijk eens frisse lucht! :) (hoewel... eerst was er geen plafond, nu wel (!!!), dus er moet toch ergens zuurstof binnentreden)

En deze inrichting vind ik echt geniaal, daar zou ik nou niet opgekomen zijn. Ik zie wel veel spullen die nieuw zijn trouwens. :-o

Je kan toch ook gewoon op de deur klikken en aangeven wie wel en niet toegang mogen hebben :P
Posted Image

#17 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 06 June 2008 - 02:41 PM

Je kan toch ook gewoon op de deur klikken en aangeven wie wel en niet toegang mogen hebben :P

Alleen jammer dat een dief dat nooit snapt :-P

#18 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 06 June 2008 - 03:04 PM

Ja oké, da`s waar
Maar ik denk niet dat je met een bed een deur zou kunnen gaan blokkeren, de deur heeft denk ik nog steeds 2 blokjes ruimte nodig (een aan de ene kant van de muur en een aan de andere kant)
Posted Image

#19 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 06 June 2008 - 05:09 PM

Ja oké, da`s waar
Maar ik denk niet dat je met een bed een deur zou kunnen gaan blokkeren, de deur heeft denk ik nog steeds 2 blokjes ruimte nodig (een aan de ene kant van de muur en een aan de andere kant)

Ja, maar als je twee bedden tegenover elkaar zet, heb je een diefvrij huis. 8) (moet de ruimte wel zo klein zijn dat er maar 4 hokjes breed is)

Maar inprincipe kan je de alles nu ook blokkeren als je er maar genoeg neerzet... Het weghalen daarvan duurt ongeveer evenlang als dat je sim bezig is met dat bed.
Je hebt met die bedden wel een soort coole ophaalbrug. _O-

Iig, het is jammer dat wel dat ene vibrerende bed er weer is, maar dat ze niet het vliegende kipspel uit vakantie erin hebben gedaan.
Als het dan toch een 'restjes' uitbreiding wordt, doe dan alle goede voorwerpen uit vakantie, superstar en abracadabra erin. 8)

#20 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 06 June 2008 - 05:16 PM

Eindelijk hebben ze weer van die minder serieuze dingen, net zoals in the Sims 1 :D joepie :D

yessss :D

En speciaal voor Wouter (volgens mij had hij er toen een keer over) hebben ze ook een centrale verwarming toegevoegd, evenals een airconditioning. :)

ja echt vet, ookal is het alleen deco hoort er wel bij ja :D

woei :D

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users