Jump to content

Photo
- - - - -

Laat je zelfgemaakte creatures zien

• Please log in to reply
60 replies to this topic

#21 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 18 June 2008 - 09:55 PM

Haha, die kijkt echt als een Dodo. :P
Posted Image

#22 -Elke-

-Elke-

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 326 posts

Posted 19 June 2008 - 12:06 PM

Nu ik eindelijk de demo kon instaleren heb ik ook een leuk wezentje gemaakt :)

Posted Image
Posted Image

#23 Olivier

Olivier

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 20 June 2008 - 07:11 AM

Omg, ik had er al iets van 20 gemaakt! Maar dat spel zit echt overvol met bugs Ze waren opeens allemaal weg, ik had echt hele leuke!
Posted Image

#24 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 20 June 2008 - 08:24 AM

Omg, ik had er al iets van 20 gemaakt! Maar dat spel zit echt overvol met bugs Ze waren opeens allemaal weg, ik had echt hele leuke!

Klopt, dat heb ik ook, sommige zijn opeens weer verdwenen na een reboot...

Mijn Spore pagina is deze
Ik heb deze link ook in m'n sign staan

#25 Olivier

Olivier

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 20 June 2008 - 09:19 AM

En elke keer als ik een creature heb gemaakt verander dhet scherm opeens en zijn er allemaal sptrepen en blokjes doorheen! En ik kan een wezen niet dikker maken, niet door te scrollen, niks...
Posted Image

#26 Elmer

Elmer

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,578 posts

Posted 20 June 2008 - 12:56 PM

Weet iemand hoe ik een nieuw account maak? Want ik kan met geen mogelijkheid op mijn oude die ik meteen had gemaakt, maar waar je niet verder kon aangezien hij nog niet echt officieel uit was :P

Die van Suzan zag er trouwens cool uit :D

#27 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 21 June 2008 - 04:30 PM

Dames en Heren, de Homer Sapiens:

Posted Image

Een verre neef van de Homo Sapiens, alleen dan iets minder ontwikkeld..
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#28 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 22 June 2008 - 12:07 PM

Hahahahaha :lol:

En thanks Elmer :P
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#29 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 22 June 2008 - 02:14 PM

Kleine update:

Stel je een wereld voor waarin de mens lang niet zo briljant geworden zou zijn als hij nu is. Stel je voor dat in deze wereld de dinosaurussen nooit uitgestorven zouden zijn. En stel je voor dat er nog allerhande soorten gespuis tussendoor lopen..

Posted Image

De 'intelligentste' primaat op deze wereld is de Homer Sapiens (beetje verbeterd sinds de vorige keer), een dommige maar toch enigzins ontwikkelde mensachtige. Een offshoot van de Homo Sapiens die op deze wereld al een tijdje uitgestorven is omdat de Homer Sapiens met zijn grotere omvang en veel grotere eetlust simpelweg meer ruimte in beslag nam.. De Homer Sapiens is de dominante levensvorm op dit doldwaze planeetje, al is het alleen maar omdat ze met ontzettend veel zijn..ze fokken nogal veel en graag.

Verder vinden we op deze wereld een aantal doorgeëvolueerde sauriërs:

Posted Image

De Saurus Sapiens ofwel de Denkende Hagedis; een zelfbewuste, intelligente nakomeling van de dinosaurussen. Slimmer en sterker dan de Homer Sapiens, maar in veel kleinere aantallen.

Posted Image

Een tweede intelligente dinosaurus, een soort raptor. Misschien wel de slimste vorm van leven, maar niet zo sterk als de Saurus Sapiens en zeker niet met zoveel als de Homer Sapiens.

Posted Image

Deze vrolijke jongen is eerder gemuteerd in plaats van geëvolueerd en luistert simpelweg naar de naam 'Bruut'. Hij houdt van dingen kapot maken. Hij heeft wel iets weg van een primaat en beschouwt de Homer Sapiens dan ook als iets wat niet kapot hoeft..alles wat hem verder voor de voeten komt wel.

Zo, mijn scenario is klaar. Nu maar wachten op Spore zelf 8)
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#30 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 22 June 2008 - 02:18 PM

Lol :D.
Maar waar is het evil ras van de Monty Burnsapiens :P.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#31 Elmer

Elmer

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,578 posts

Posted 23 June 2008 - 10:03 AM

hehe die blauwe aap :D

#32 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 23 June 2008 - 04:11 PM

Heeft iemand de 100% versie al in zijn/haar bezit? :puppyeyes:

Posted Image

#33 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 23 June 2008 - 07:51 PM

Posted Image

8) 8) 8)

#34 Loeneke

Loeneke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,072 posts

Posted 23 June 2008 - 08:52 PM

Oeh kip :-o Eng :-| Stoer :-D

Just to make sure my eyes aren't lying to me: A huge suit of armor did smash through here,
attack the githyanki - and us - then we drove it back through that portal?
No... no, that's about right.
Good. Because if my drinking is catching up with me, I'm stopping right now.

#35 Olivier

Olivier

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 24 June 2008 - 06:22 AM

Ja, ik heb de volledige versie gekocht!
Posted Image

#36 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 28 June 2008 - 11:53 AM

Hij lijkt een beetje zielig, maar dit is een screenshot tijdens de Hupperdepup :P

De Mucow:
Posted Image

#37 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 06 July 2008 - 09:55 AM

Uhm..dat ding tussen z'n benen, hè..hoe moeten we dat zien? :P
Posted Image

#38 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 06 July 2008 - 11:20 AM

Uhm..dat ding tussen z'n benen, hè..hoe moeten we dat zien? :P

Als een uitgroeiuier :-P Maar deze uier is heel giftig
Hoe zie jij het dan? 8)

#39 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 06 July 2008 - 11:45 AM

Wat denk je zelf xD Het ziet er wel vet uit trouwens, maar ik kan voorlopig helemaal geen games spelen, dus deze ook niet :P
Hahahahaaa. Posted Image

#40 Hiki

Hiki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 9,606 posts

Posted 13 July 2008 - 04:43 PM

En elke keer als ik een creature heb gemaakt verander dhet scherm opeens en zijn er allemaal sptrepen en blokjes doorheen! En ik kan een wezen niet dikker maken, niet door te scrollen, niks...

Zijn die problemen nu opgelost?

Kijk anders even op http://www.spore.com/comm/faq

Binnenkort komt een Nederlandstalige FAQ op de NL Spore site maar nu klap ik een beetje uit de school.

Ik heb trouwens ook de volledige versie: gedoe door de enorme bug die erin zit: combi CC en EA Downloader maar hij werkt nu gelukkig.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users