Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
BeachBoy

[Uiterlijk] Het haarstijlen topic

Recommended Posts

Ik ben verliefd op bijna iedereen zijn haar. XD
Omdat ik een paar jaar terug 2x chemo heb gehad is mijn haargroei niet meer zoals het ooit was en ik heb nu dus vrij dun haar (en vroeger heel dik haar!).
Ik laat het nu meestal kort knippen omdat het dan niet omhoog waait en dan doe ik voor een kuifje.

ik heb mn haar bijna altijd in een staart het blijft nooit echt goed zitten XD
en ik heb er last van als ik het los doe -.-'

Alex Evans' kapsel is mooi. :)

Ik heb gewoon simpel, m'n haar krult op tot net boven m'n schouders (pijpenkrullen, jugh) en heb pony voor. Maaaar die moet geknipt worden, zit telkens in m'n ogen. :thumbdown:

[quote name='Frouwke' post='247231' date='2 Sep 2008, 00:18']NEEEEEEEEEEEEE BOR NIET ALEX EVANS. :( Blah, overrated. XD[/quote]
Ik hou van hem jaa :(

laat mijn haar altijd in laagjes knippen
dus dan is het borstel er door heen en klaar

heel heel heeeel soms doe ik mijn haar vast in een klip of elastiek en dan 2 losse plukken

[quote name='Borretje' post='247395' date='2 Sep 2008, 22:03'][quote name='Frouwke' post='247231' date='2 Sep 2008, 00:18']NEEEEEEEEEEEEE BOR NIET ALEX EVANS. :( Blah, overrated. XD[/quote]
Ik hou van hem jaa :(
[/quote]

Niet van zijn foto's die overrated zijn, toch? :o

Mijn haar is lang en verder niets :P Borstel het elke dag door (moet ook wel, 's morgens is het echt een puinhoop!), bijna altijd in een staart, zeker nu met Maud. Als ik dan mn haren los laat hangen, trekt ze er de hele tijd aan, doen we dus maar niet ;)
Maar heel saai dus eigenlijk. Kom ook ongeveer 1 à 2x per jaar bij de kapper, om de dode puntjes eruit te laten knippen, verder niets... *ooit* wil ik vast wel wat anders, maar ik heb echt nog geeeeeen idee wat. Dus zolang ik dat niet weet, hou ik het maar zo.

Ik ben volgens mij in geen jááááren meer naar de kapper geweest. :lol: Ik probeer wanhopig mijn haar te laten groeien maar het wil niet echt. :P Maar ik vertrouw kappers niet, ik ben bang dat ze er te veel af knippen.

Ik ga waarschijnlijk vrijdag naar de kapper. Eerst deed ik het altijd gemillimeterd, maar dat vind ik niet echt leuk meer. Ik denk dat ik het gewoon iets korter doe dan nu, en ik ga even aan m'n kapster vragen of ze nog leuke haarstijltips heeft, want nu zit het eigenlijk nooit echt :lol:.

[quote name='Rob' post='249957' date='23 Sep 2008, 16:31']Ik denk dat je het juist wat langer moet doen :puppyeyes:[/quote]
Ja en dan zeker zwart verven ofzo :puppyeyes:.

Naja ik vind het niet erg om het langer te doen, maar dan zit het gewoon niet, en emohaar staat mij denk ik totaal niet :lol:. Dus ik wil er wel iets mee doen met gel enzo, dus tja... kappers moeten toch wel leuke stylingtips hebben xD.

Ik heb zin om binnenkort te kloten met mijn haar. :o Ga dan even wol ofzo in een beetje haar vlechten. :3 En in de herfstvakantie houd ik een "haar weekendje" met 2 vriendinnen. XD Eén van mijn vriendinnen wil haar haar weer verven, ze heeft nog een half potje blauw en nog wat paars, en ik wil mijn haar weer roze en ik heb nog een potje turquoise. :D

Ik wil ook kloten met m'n haar, maar durf niet :P

'k Heb al jaren lang simpel kapsel, wel laagjes
maar doe er eigenlijk nooit wat mee
en als ik wat probeer wil het niet lukken
of resultaat is anders dan ik wilde

en nu heb ik m'n kapster beloofd dat ik volgende keer met een idee kom hoe ik het wil hebben
maar ik kan niks vinden
want alles kost zoveel tijd 's ochtends om te stylen
en daar heb ik geen zin in
vooral omdat ik 4 dagen per week om 630u moet werken, en wil niet *nog* vroeger moeten opstaan vanwege m'n haar :/

iemand leuk simpel ideetje? :P

Mss dat ik binnenkort een keer een tijdelijke kleurspoeling doe, om uit te proberen ofzo :P

[quote name='TenF' post='251003' date='2 Oct 2008, 21:27']vooral omdat ik 4 dagen per week om 630u moet werken, en wil niet *nog* vroeger moeten opstaan vanwege m'n haar :/[/quote]
Há, 't lijkt net of je zeshonderddertig uur werkt in de week.

Ik neem een dikke pony (hoe ga je hem noemen HA-HA).

Doe als ik, kam je haar niet (oke k kam t wel een keer per week ofzo, anders hangen al je kleren vol met haren om de één of andere vage reden), en doe alsof t de bedoeling is dat het zo verwaaid zit.

K heb geen idee hoe mijn kapsel heet maar k heb wel zowat een bles-toestand want anders zie je mijn gigantisch voorhoofd :-o

lol, doe nu bijna nooit meer in emo lok kammen xD
soms, maar ik ben te lui om het helemaal goed te kammen en het dan weer door de war laten waaien xD

Ik heb lekker geen haarstijl. :') Iedereen zegt mooi tegen me dat ik er gel ofzo moet indoen, maar dat zie ik niet zitten. Daarom dus gewoon haar, zonder speciale dingen erin. Voel ik me goed mee. 8-)

[quote name='nikkicolle91' post='251017' date='2 Oct 2008, 22:31'][quote name='TenF' post='251003' date='2 Oct 2008, 21:27']vooral omdat ik 4 dagen per week om 630u moet werken, en wil niet *nog* vroeger moeten opstaan vanwege m'n haar :/[/quote]
Há, 't lijkt net of je zeshonderddertig uur werkt in de week.

Ik neem een dikke pony (hoe ga je hem noemen HA-HA).
[/quote]

Nou? Hoe heet ie dan :-|

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...