Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
BeachBoy

[Uiterlijk] Het haarstijlen topic

Recommended Posts

Cool, een maatje voor Penutio.

[quote name='Dieter' post='251546' date='7 Oct 2008, 20:11']Ik heb lekker geen haarstijl. :') Iedereen zegt mooi tegen me dat ik er gel ofzo moet indoen, maar dat zie ik niet zitten. Daarom dus gewoon haar, zonder speciale dingen erin. Voel ik me goed mee. 8-)[/quote]
Gelloos haar ftw! :D Ik snap sowieso niet waarom jongens dat in hun haar smeren. Zonder is veel leuker. ^^

[quote name='Dogna' post='251691' date='8 Oct 2008, 19:20']Cool, een maatje voor Penutio.

[quote name='Dieter' post='251546' date='7 Oct 2008, 20:11']Ik heb lekker geen haarstijl. :') Iedereen zegt mooi tegen me dat ik er gel ofzo moet indoen, maar dat zie ik niet zitten. Daarom dus gewoon haar, zonder speciale dingen erin. Voel ik me goed mee. 8-)[/quote]
Gelloos haar ftw! :D Ik snap sowieso niet waarom jongens dat in hun haar smeren. Zonder is veel leuker. ^^
[/quote]

Ik heb alleen een kuif. En die is met wax. 8)

[quote name='Peter de Simmer' post='251753' date='8 Oct 2008, 23:50']Ik heb alleen een kuif. En die is met wax. 8)[/quote]
En dan heb je ook nog een Bobby in kleine uitvoering! Wat geweldig!

[quote name='Dogna' post='251691' date='8 Oct 2008, 19:20']Cool, een maatje voor Penutio.

[/quote]
\o/ Ik ben niet de enige die gel dus niet moet hebben. xD Ik deel volledig je mening. 8)

Ik moet nodig naar de kapper.. maar me oude kapper is gesloten,
omdat de eigenaar vast zit in t buitenland ahah. En de boys die er
werkte hebben nu wel een eigen zaak, alleen mijn kapster werkt
er nog nog niet, terwijl ze me al van de zomer hadden beloofd grr.

Nu lijkt me haar op zwerver haar tfoee.

Same here :P Ik moet ook nodig naar de kapper, t ziet er nog steeds wel ok uit maar het is echt té lang en ik kan er niks mee.. Alleen de kapper is altijd zo duuur :(

[quote name='nikkicolle91' post='251798' date='9 Oct 2008, 15:45'][quote name='Peter de Simmer' post='251753' date='8 Oct 2008, 23:50']Ik heb alleen een kuif. En die is met wax. 8)[/quote]
En dan heb je ook nog een Bobby in kleine uitvoering! Wat geweldig!
[/quote]

Bobby is een westie en Snoopy niet. :P

[quote name='Suzanne239' post='253572' date='20 Oct 2008, 16:43']Same here :P Ik moet ook nodig naar de kapper, t ziet er nog steeds wel ok uit maar het is echt té lang en ik kan er niks mee.. Alleen de kapper is altijd zo duuur :([/quote]

Stel je niet aan -_-' ik moest afgelopen vrijdag 60 euro betalen :P

[quote name='-BUBBLES' post='251754' date='8 Oct 2008, 23:55']Pff ik heb echt al alles gehad, blauw, zwart, paars, rood, kort, lang, emo, warrig, stoer, wild, netjes. Noem het maar op xD[/quote]
[quote name='-BUBBLES' post='253742' date='20 Oct 2008, 23:20'][quote name='Suzanne239' post='253572' date='20 Oct 2008, 16:43']Same here :P Ik moet ook nodig naar de kapper, t ziet er nog steeds wel ok uit maar het is echt té lang en ik kan er niks mee.. Alleen de kapper is altijd zo duuur :([/quote]

Stel je niet aan -_-' ik moest afgelopen vrijdag 60 euro betalen :P
[/quote]
En hoe zit je haar nu dan :D??

Ik heb nu de 6-14 aan de aanzet en de 5-14 aan de punten.
Dit zal weinig van jullie wat zeggen maar dit houd in

Middenbruine punten met een kopergloed aan de punten
en de aanzet een lichtbruine kleur met kopergoude gloed.
Ik heb tevens mijn wenkbrauwen en wimpers geverfd en mijn wenkbrauwen laten epileren
Om meteen even het homobeeld te versterken:D

Weer je waaraan ik moest denken toen ik het zag? :D Rock Lee van Naruto. Zoek maar even een plaatje op, want ik kan niet vanaf mijn iPod linken. ^_^

[quote name='Odie' post='253752' date='20 Oct 2008, 23:28']Weer je waaraan ik moest denken toen ik het zag? :D Rock Lee van Naruto. Zoek maar even een plaatje op, want ik kan niet vanaf mijn iPod linken. ^_^[/quote]

BIATCH:D

Het is al lang niet zo erg meer:D

*het was eerst heel donker maar nu niet meer , de dag dat het geverfd is is het erg extreem*

Sorry, maar het was gewoon extreem grappig. :lol: Ik vraag me trouwens af hoe je elke keer een nieuw kapsel bedenkt?

Gewoon veel in fashion magazines kijken.
Nou moet ik zeggen dat ik wel van veel aparte stijlen houd.
En anders ga ik naar mijn kapster en zeg ik maak het mooi bitch :D

En dan knipt en verf ze het zonder dat ik weet wat het eind resultaat word.
Maar nou ken ik de kapster ook wel heel goed en zij mij ook dus haar vertrouw ik ook:)

Voor jongens vind ik lang haar altijd mooi. Donker geprevereerd , maar dan moet je wel het juiste haar hebben
sommige mensen hebben daar gewoon niet het jusite type haar voor of het jusite hoofd voor:D

[quote name='Frouwke' post='253764' date='20 Oct 2008, 23:37']Ik vind het echt zeldzaam dat lang haar mooi staat bij een jongen. :o[/quote]

Dat ligt er maar net aan, als je het goed föhnt en stijld en goeie haarproducten gebruikt ziet het er al 1000× beter uit dan als je er zo mee uit bed stapt natuurlijk. En aangezien "gewone" mannen niet zoveel met hun haar doen..

Een jongen uit mijn klas leek op jezus, en toen liet hij het kort knippen (tm oren, misschien iets langer) en scheerde hij zijn baard weg en toen zag het er veel beter uit :D. Hij doet er ook niks aan als hij uit bed komt.

Sommige mensen vinden het wel best en willen er niet al te veel geld aan uitgeven... Ik geef er het liefste ook niet zoveel geld aan uit.

Lezend door dit topic denk ik dat Baz Luhrmann het beste mijn mening kan verwoorden:

"Don't mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85."

;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...