Jump to content

Photo

Het grote IK HEB HEM topic

• Please log in to reply
71 replies to this topic

#61 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 01 September 2008 - 05:32 PM

Hmm, op een of andere manier trekken er steeds alleen maar gothic figuren in als buren in het gebouw waar mijn sim woont. Misschien moet ik eens een keer een duurder gebouw proberen... :P

Wat is er mis met gothic? :x En ook goths kunnen wel in een duurder appartement hoor! :P

Nee, zonder gekheid: ik vind het echt een leuke uitbreiding. Alleen bij mij flept ie er telkens uit omdat ik een appartement aan het bouwen ben op een supergrote kavel. Dan kan de pc de capaciteit niet meer halen of zo, heel erg balen.....

#62 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 01 September 2008 - 05:42 PM

Ik zei niet dat er iets mis mee was, ik maakte alleen een observatie. :)

#63 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 01 September 2008 - 06:01 PM

@ Wouter
D`r staat bij de help in App Life dat er iets nieuws iets met vriendenkringen
Als je dan ook gothic wordt - dacht ik te lezen - kan je gemakkelijker vrienden met hun worden
Posted Image

#64 Roos

Roos

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,282 posts

Posted 01 September 2008 - 08:35 PM

ik heb hem ook kwam ik achter..

maar waar ik eigenlijk hier voor kwam..
hoe maak je die boekenkast deur open??

#65 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 01 September 2008 - 09:03 PM

Bij die boekenkast is er een optie die er bij normale boekenkasten niet is, je moet klikken op 'een boek lezen' (dus met 'een' ervoor, normaal staat er alleen 'boek lezen') en dan klikken op de naam van het boek die dan komt (weet ik even niet). Dan loopt je sim er automatisch doorheen. :)
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#66 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 02 September 2008 - 07:21 AM

ik heb al een huis gemaakt met geheime zolder (ooo kelder was ook leuk geweest hehe) Nu nog een heks worden en genoeg geld verdienen dan vertrekt ze uit haar flatje :P Heb haar ook al een zwarte kat gegeven :D
en mijn sim heeft al wat heksen ontmoet een goede en een kwade! maar als mijn sim met een kwade vrienden wordt wordt ze dan slecht en met een goede een goede heks?

#67 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 02 September 2008 - 08:00 AM

ik heb al een huis gemaakt met geheime zolder (ooo kelder was ook leuk geweest hehe) Nu nog een heks worden en genoeg geld verdienen dan vertrekt ze uit haar flatje :P Heb haar ook al een zwarte kat gegeven :D
en mijn sim heeft al wat heksen ontmoet een goede en een kwade! maar als mijn sim met een kwade vrienden wordt wordt ze dan slecht en met een goede een goede heks?

Je sim hoeft niet 1 soort heks te blijven. Je moet het zien als 1 grote schaal met als uiterste links het toppunt van goed en als uiterste rechts het toppunt van kwaad. Als je heks middenin zit, dan is hij/zij neutraal.
Door magie te studeren of spreuken uit te spreken kan je veranderen van soort heks.

Je heks kan dus altijd weer goed worden, ook al was hij/zij eerst slecht. Het kost alleen wel wat meer moeite. Als je meteen een goede heks wilt, kan je sim beter laten betoveren door de goede heks en andersom. Dit doe je door het aan die heks te vragen. De dagelijkse en levenslange relatiebalk moeten daarvoor wel aardig hoog zijn. (zo'n 20 voor de onderste balk schijnt het)

#68 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 02 September 2008 - 08:43 AM

oke dan, en je moet gewoon zoveel mogelijk aan de vriendschap werken en dan krijg je ineens n ketel en boek enzo?

#69 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 02 September 2008 - 11:09 AM

Je moet volgens mij 100 relatie hebben en ook een goede levenslange, dan komt de optie bij die heks vrij 'duistere weg' of 'lichte weg', ligt eraan wat voor een heks het is.
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#70 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 03 October 2008 - 01:13 PM

Whaha laat Babske het niet horen :P
Je kan natuurlijk ook zelf Gothic gaan worden :whistling:

Ik heb geen gothic figuren in mijn spel. :-|
Of mijn definitie van een gothic is heel wat anders...

Maak eens wat plaatjes. :P

Nou ik bedoel sims die rondlopen in zwarte kleren met leer, gespjes, scheuren en kettinkjes aan de broek. En ja, dat noem ik gothic figuren. Je hoeft niet over alles politiek correct te doen. :roll:

Ik heb het spel nu op twee computers staan, en ik krijg precies dezelfde buren in allebei de spellen in verschillende (goedkope) appartementen. Ik heb alleen nog geen screens omdat twee van hen weigeren naar buiten te komen of alleen rondlopen als mijn sim aan het werken is...

Ik heb je gothic sims gevonden volgens mij. \o/

Had nog nooit zo'n sim gezien. :o Simparool trekt gewoon gothics aan... :closedeyes: (ja, de buurvrouw van de 'simparool familie' is een "gothic")
Ik vind 5500 per week overigens best wel duur. :o (zo duur was de woning ernaast)

#71 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 07 October 2008 - 09:03 AM

voor de mensen die het nog niet hebben ontdekt hier is de nieuwste patch

http://thesims2.ea.c...;languageCode=1
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#72 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 06 June 2010 - 06:03 PM

Heb hem net gekocht! :D
Posted Image Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users