Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Daan

Het grote IK HEB HEM topic

Recommended Posts

[quote name='nikkicolle91' post='246532' date='29 Aug 2008, 21:19']YAY ik heb hem!

Hoe kan je nou je tanden poetsen? :([/quote]
Er zit een medicijnkastje in het spel(twee zelfs). Daarmee kan je tandenpoetsen.

Je kan trouwens op verzameling sorteren en dan appartementsleven. Dan zie je in 1 keer (bijna) alle spulletjes.
Sommige spulletjes kunnen je sims namelijk alleen maar zelf maken, of je kan ze alleen maar op een openbare kavel zetten, of het zijn heksspullen of iets dergelijks.

Ik heb trouwens nog een vraagje aan de mensen die in Belladona Cove (baan is ZO stom XD) spelen: Wat is er zoal te vinden/nieuw op de openbare kavels? Ik speel namelijk nooit in die standaardbuurten omdat ik dat op een of andere manier zonde vind en omdat ik liever in mijn eigen gemaakte buurt speel, maar zo heb ik bijvoorbeeld nog geen kavel waar je de breakdancer kunt vinden. Deze wil ik zelf wel gaan bouwen, maar ik weet dus niet precies (heb wel gekeken even) wat ik dan zoal moet maken.

[quote name='Peter de Simmer' post='246584' date='30 Aug 2008, 00:02']Ik heb trouwens nog een vraagje aan de mensen die in Belladona Cove (baan is ZO stom XD) spelen: Wat is er zoal te vinden/nieuw op de openbare kavels? Ik speel namelijk nooit in die standaardbuurten omdat ik dat op een of andere manier zonde vind en omdat ik liever in mijn eigen gemaakte buurt speel, maar zo heb ik bijvoorbeeld nog geen kavel waar je de breakdancer kunt vinden. Deze wil ik zelf wel gaan bouwen, maar ik weet dus niet precies (heb wel gekeken even) wat ik dan zoal moet maken.[/quote]
Ik heb een aantal openbare kavels uit die buurt gepakt en die in het depot gedaan.
Vervolgens kan je ze in je eigen buurt zetten. 8)
Als je veel huizen erin hebt staan, moet je alleen misschien wel een paar verwijderen. Op een gegeven moment konden er niet meer bij mij bij namelijk. :-|

Ik heb zelf die breakdancer toegevoegd aan 1 kavel. Het is een soort matje die op een kartonnen doos lijkt. Hij staat dichtbij de vuurdans matje.
Maar ik denk dat je het makkelijker vindt door op uitbreiding te sorteren. :P

[quote name='Suzan' post='246765' date='30 Aug 2008, 23:37']Nog een vraag. :P Waar kun je heksen vinden, gewoon op openbare kavels? Zoals in de Nachtleven buurt?[/quote]
Op openbare kavels ja. Je hebt de grootste kans om ze tegen te komen in parken.

Eerder had iemand ook al dat probleem, ik heb nu 100 relatie met een heks en al héél veel gepraat enzo, maar ik heb overal gekeken en zie nergens de optie om een heks te worden ofzo. :(

Heb je al wel min. 20 punten in de onderste relatiebalk? Ik ben dus gisteren ook op heksenjacht gegaan en toen ik eenmaal een heks had gevonden (lees: eerst 3 verschillende parkkavels afgeweest en uiteindelijk komt er op het laatste kavel een heks, en even erna nog een. XD) en had gepraat moest de onderste balk eerst ongeveer de 20 bereiken en toen kon ik een heks worden.
Nu moet ik alleen nog het heksen verder ontdekken want ik had gisteren een spreuk gedaan maar er gebeurde niks.

[quote name='Wouter' post='246248' date='28 Aug 2008, 21:33']Hmm, op een of andere manier trekken er steeds alleen maar gothic figuren in als buren in het gebouw waar mijn sim woont. Misschien moet ik eens een keer een duurder gebouw proberen... :P[/quote]

Wat is er mis met gothic? :x En ook goths kunnen wel in een duurder appartement hoor! :P

Nee, zonder gekheid: ik vind het echt een leuke uitbreiding. Alleen bij mij flept ie er telkens uit omdat ik een appartement aan het bouwen ben op een supergrote kavel. Dan kan de pc de capaciteit niet meer halen of zo, heel erg balen.....

@ Wouter
D`r staat bij de help in App Life dat er iets nieuws iets met vriendenkringen
Als je dan ook gothic wordt - dacht ik te lezen - kan je gemakkelijker vrienden met hun worden

ik heb hem ook kwam ik achter..

maar waar ik eigenlijk hier voor kwam..
hoe maak je die boekenkast deur open??

Bij die boekenkast is er een optie die er bij normale boekenkasten niet is, je moet klikken op 'een boek lezen' (dus met 'een' ervoor, normaal staat er alleen 'boek lezen') en dan klikken op de naam van het boek die dan komt (weet ik even niet). Dan loopt je sim er automatisch doorheen. :)

ik heb al een huis gemaakt met geheime zolder (ooo kelder was ook leuk geweest hehe) Nu nog een heks worden en genoeg geld verdienen dan vertrekt ze uit haar flatje :P Heb haar ook al een zwarte kat gegeven :D
en mijn sim heeft al wat heksen ontmoet een goede en een kwade! maar als mijn sim met een kwade vrienden wordt wordt ze dan slecht en met een goede een goede heks?

[quote name='acsaczy' post='247236' date='2 Sep 2008, 09:21']ik heb al een huis gemaakt met geheime zolder (ooo kelder was ook leuk geweest hehe) Nu nog een heks worden en genoeg geld verdienen dan vertrekt ze uit haar flatje :P Heb haar ook al een zwarte kat gegeven :D
en mijn sim heeft al wat heksen ontmoet een goede en een kwade! maar als mijn sim met een kwade vrienden wordt wordt ze dan slecht en met een goede een goede heks?[/quote]
Je sim hoeft niet 1 soort heks te blijven. Je moet het zien als 1 grote schaal met als uiterste links het toppunt van goed en als uiterste rechts het toppunt van kwaad. Als je heks middenin zit, dan is hij/zij neutraal.
Door magie te studeren of spreuken uit te spreken kan je veranderen van soort heks.

Je heks kan dus altijd weer goed worden, ook al was hij/zij eerst slecht. Het kost alleen wel wat meer moeite. Als je meteen een goede heks wilt, kan je sim beter laten betoveren door de goede heks en andersom. Dit doe je door het aan die heks te vragen. De dagelijkse en levenslange relatiebalk moeten daarvoor wel aardig hoog zijn. (zo'n 20 voor de onderste balk schijnt het)

Je moet volgens mij 100 relatie hebben en ook een goede levenslange, dan komt de optie bij die heks vrij 'duistere weg' of 'lichte weg', ligt eraan wat voor een heks het is.

[quote name='Wouter' post='246325' date='28 Aug 2008, 22:55'][quote name='Kipputjuh' post='246250' date='28 Aug 2008, 21:45']Whaha laat Babske het niet horen :P
Je kan natuurlijk ook zelf Gothic gaan worden :whistling:[/quote]
[quote name='Nefje' post='246267' date='28 Aug 2008, 22:05']Ik heb geen gothic figuren in mijn spel. :-|
Of mijn definitie van een gothic is heel wat anders...

Maak eens wat plaatjes. :P[/quote]

Nou ik bedoel sims die rondlopen in zwarte kleren met leer, gespjes, scheuren en kettinkjes aan de broek. En ja, dat noem ik gothic figuren. Je hoeft niet over alles politiek correct te doen. :roll:

Ik heb het spel nu op twee computers staan, en ik krijg precies dezelfde buren in allebei de spellen in verschillende (goedkope) appartementen. Ik heb alleen nog geen screens omdat twee van hen weigeren naar buiten te komen of alleen rondlopen als mijn sim aan het werken is...
[/quote]
Ik heb je gothic sims gevonden volgens mij. \o/

Had nog nooit zo'n sim gezien. :o Simparool trekt gewoon gothics aan... :closedeyes: (ja, de buurvrouw van de 'simparool familie' is een "gothic")
Ik vind 5500 per week overigens best wel duur. :o (zo duur was de woning ernaast)

voor de mensen die het nog niet hebben ontdekt hier is de nieuwste patch

[url="http://thesims2.ea.com/update/getpatch.php?appVersion=1.16&languageCode=1"]http://thesims2.ea.com/update/getpatch.php...;languageCode=1[/url]

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...