Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Nefje

Appartementsleven screens

Recommended Posts

Nee, ik heb enkel Familiepret, Glamour en Kerst, maar volgens mij ben ik een beetje dom geweest. Toen ik beneden zat met tab, en naar boven keek was het gewoon donker zeg maar. Maar ik heb helemaal geen boven-etage, dus dat moet het plafond geweest zijn!? Heu... jullie mogen allemaal 1 keer zeggen dat ik dom ben :$

Is het niet gewoon je dak? Een puntdak. Daar kon je namelijk nooit doorheen kijken. Als je toch een platdak hebt ben je een wonder, of dom :P

Is het niet gewoon je dak? Een puntdak. Daar kon je namelijk nooit doorheen kijken. Als je toch een platdak hebt ben je een wonder, of dom :P

Daarom juist, het is wel het dak, maar daar kan ik niet doorheen kijken, dus je kijkt niet vanuit binnen naar de wolken :o. Foto coming soon.

Ah, ik begrijp nu wat je bedoelt. Je kan idd niet door het dak heenkijken.

Alleen moet het toch wel opgevallen zijn dat het niet plat was zoals een plafond? :-P

Nogal rottig dat ik die nooit meer gekocht heb, want toen was ik helemaal in de spanning tot 3 kwam en toen heb ik die dus niet meer gekocht -,-. Hopelijk komt zoiets ook nog voor de sims 3? Want die speeltuin enzo lijkt me wel echt vét :) En die hobbelpaartjes voor die kleine kinderen enzo (l).

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...