Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Simpie

bug

Recommended Posts

Vreemd... ik had 2 sims die allebei al hun vaardigheden helemaal vol hadden (zonder cheats), voordat ze naar een appartement gingen verhuizen. Nu wonen ze allebei apart en tot mijn stomme verbazing zijn al hun kookpunten verdwenen, nou ja niet alle....ze hebben er nog 1 ?!?!

Ik heb geen downloads of cheats gebruikt.

Geen idee hoe dat komt en of het vaker voorkomt.
Je bent de eerste die ik erover hoor.

Ik heb overigens die bug niet.

Das balen!

Zelf heb ik een bug dat ie soms niet bij het koopscherm of bouwscherm wil scrollen in de producten. Dan slaat het spel vast.

Maar klagen op de site kan ik niet, want ik heb dus een illegale versie... En het zou dus aan die versie kunnen liggen.

Nou.. ik heb ook wel een paar bugs mee gemaakt...
Mijn sims stonk en toen gingen de buren om de paar seconden bij de sims aanbellen om te zeggen dan ze overlast hadden
dus zat ze net in de doche en toen moest ze naar de deur dus ze kon niet eens zich zelf schoon maken..
echt irritant...
ze ging echt bijna dood

Als ik een sim check verschijnt de chemie er niet bij

Mijn enge huisbaas bleef rondhangen in mijn huis, kon niet weg en heb ik gedelete met move_objects on..

als ik piano speel komt er geen geluid..

Alle hacks moeten altijd voor het installeren van een nieuwe expansion pack verwijderd worden. [b]Alle[/b] tot ze geupdate zijn of tot het bekend is of ze compatible zijn.

Dan is het gewoon een bug van Maxis en moet je wachten tot ze een Patch maken of kijken of MoreAwesomeThanYou fixes er voor hebben. (google het maar zou ik zeggen als je MATY niet kent :) )

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...