Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Saar

Het Geloof.

Recommended Posts

Iedereen moet de mens accepteren zoverre het kan. Ergens niet eens zijn het kan, maar GEWELD en HAAT en DISCRIMINATIE zijn altijd slecht! Ers staat ook een tekst hebt uw naaste lief als u zelf. Nou?

kijk, en daarom mag ik mensen als geert wilders niet zo.

zulke mensen krijgen blijkbaar in hun jeugd niet bij waar de grens tussen vrijheid van meningsuiting en discriminatie ligt, of belediging, whatever.

en hij moet naar de kapper v.v

Ik ben er weer eens. Maar wel heel kort. Gaat binnenkort serieus insha'Allah op jou bericht reageren Lemia. Want ik heb afgelopen tijd weer hoop bij geleerd en gekocht, beleefd noem maar op.

Zat vanavond deze topic dus even door te lezen. Vond t wel interessant! Om even een paar dingen op tehelderen.

1) Verloving met neefje van m'n 2de mama.. staat op hold.

2) Ik heb de hele Ramadan volgehouden, moet nog steeds 5 dagen inhalen.

3) Ben helaas nog niet officieel bekeerd tot de Islaam.(kwam in de Ramadan niks van).

4) Waarschijnlijk ga ik in m'n vakantie naar NY bekeren in een moskee daar, als ik daar voor soort intervieuw vragen ga stellen, namens de dames van de lezing die ik hier elke maand bij woon in Nederland.

5) En tot slot ga ik volgende maand of anders in April beginnen met cursus Arabisch aan de Uni in Rotterdam.

6) Ohja reden waarom ik toen niet meer gereageerd had, ik had schoolexamens, waar ik Alhamdoelillah voor geslaagd ben!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...