Jump to content

Photo
- - - - -

Stelling: Spore zal wel/niet groter worden dan de Sims

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 05 September 2008 - 01:01 PM

Ook deze maand hebben we weer een Postzak in de Podcast. Dus reageer op bovenstaande stelling, en wie weet komt jou reactie volgende keer in de podcast terecht :D!
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#2 Olivier

Olivier

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 05 September 2008 - 05:49 PM

Ik denk zelf niet dat het groter word, omdat het toch minder universeel is als de sims.
Posted Image

#3 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 05 September 2008 - 06:41 PM

Lol, ik ben de enige die tot nu denkt dat het wel groter gaat worden :P

De mogelijkheden zijn veel groter dan bij De Sims, dat toch meer een soort van herhalingsspelletje begint te worden als je meerdere generaties gehad hebt. Je hebt meer uitdagingen en ook belangrijk: het spreekt een grotere doelgroep aan. De Sims wordt toch gezien als meidenspel, terwijl Spore ook door jongens gespeeld kan worden.
Posted Image

#4 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 05 September 2008 - 06:53 PM

Ik denk ook dat het groter wordt, sterker nog: groter is. Er zijn nu namelijk al veel meer mensen uit verschillende leeftijdsgroepen actief met Spore, wat met De Sims totaal niet zo is. Toch veelal poppenhuisverslaafde meisjes voor het overgrote deel. (niet iedereen dus, maar wel veel) Spore is, wat Suzanne ook al zegt, veel meer iets voor jongens. Bovendien telt Spore 5 fases, met andere gameplay en wat daardoor veel verschillende mensen aanspreekt.

Ik denk zelf niet dat het groter word, omdat het toch minder universeel is als de sims.

Whaha, wat een woordkeuze. Spore is juist universeler: 1. Je kan ook echt de ruimte in (dan bedoel ik niet alleen ontvoerd worden door een alien) 2. Alles kan gedeeld worden via internet, wat juist heel vernieuwend is

#5 judithbenik

judithbenik

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,116 posts

Posted 05 September 2008 - 07:49 PM

Ik denk het echt niet. Het spel lijkt me sowieso al helemaal niks aan. :o

#6 Daan

Daan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,881 posts

Posted 05 September 2008 - 08:13 PM

Oooooooh :o Ik dacht eerst ook dat het niks was maar het is echt ontzettend leuk. Al denk ik niet dat het groter wordt dan de Sims, maar dat is nog even afwachten :D
Yes, it's very serious, we're going to need a waffle iron.

#7 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 05 September 2008 - 09:02 PM

De Sims is gewoon de Sims en zal populairder blijven
En ja... Spore lijkt me wel langer leuk blijven dan de Sims
Posted Image

#8 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 05 September 2008 - 09:35 PM

Maarja deze stelling is op een Sims-forum natuurlijk ook niet helemaal objectief ;)

#9 Mike SimsFAN

Mike SimsFAN

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 387 posts

Posted 15 September 2008 - 09:25 PM

Wordt het niet, aangezien Sims wordt uitgemolken met al die uitbreidingen...
Dus voor ieder keus! :P
Slahaaaaaaaaaahaaaaaaaa!

#10 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 15 September 2008 - 09:34 PM

Spore krijgt ze ook ;)

#11 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 23 September 2008 - 09:04 PM

Op dit moment zou ik zeggen: absoluut niet!

Het is nu natuurlijk nog niet echt te vergelijken met De Sims en de tig uitbreidingen die daar inmiddels voor uitgekomen zijn, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten in hoeverre er uitbreidingen voor Spore gemaakt zouden kunnen worden, ik bedoel het is niet alsof we nieuwe wezens en zo nodig hebben :P
Het zou dan moeten gaan om compleet nieuwe spelconcepten..en daar kan ik me op dit moment nog niet zoveel bij voorstellen..maar ja, we zullen zien.
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users