Jump to content

Photo
* * * * - 3 votes

Gewoon ik, accepteer het!

• This topic is locked This topic is locked
46 replies to this topic

#41 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 21 December 2008 - 05:03 PM

lol!

Ik weet, miss. moet ik daar maar een verhaal van maken WHAHAHA! Neh, weet nu geen verhaal xD

ach, misschien kom ik nog wel een verhaal. wat heb je daar voor nodig? maak je dan foto's/screenshots? en waar komen die terecht, en hoe plaats ik die in zo;n verhaal enz bla bla bla bla en heleboel vragen dus.
Kan iemand mij daar mee helpen?
Laaadidadidaaaa..

#42 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 21 December 2008 - 08:08 PM

lol!

Ik weet, miss. moet ik daar maar een verhaal van maken WHAHAHA! Neh, weet nu geen verhaal xD

ach, misschien kom ik nog wel een verhaal. wat heb je daar voor nodig? maak je dan foto's/screenshots? en waar komen die terecht, en hoe plaats ik die in zo;n verhaal enz bla bla bla bla en heleboel vragen dus.

Zekers ;)

Hoe maak je een verhaal?

1. Denk waar je verhaal omdraait.
Bijv. Op zoek naar liefde, vreemdgaan, de wereld redden of een aliën ontmoeten ofzo.
2. Bedenk wie erin meespelen.
Bijv. Moeder met een kind, Vader met een kind, een groot gezin of een singel sim.
3. Bedenk namen.
Bijv. Taylor, Propjes, Pippeke. Iets wat opvalt (Niet Taylor *laat tanden zien* <---Lol)
4. Start je spel, maak je familie en ga spelen.
5. Neem aansluitende momenten...
Bijv. Trouwen - Taart aansnijden - Huwlijksfeest - Huwlijksnacht - The day after.
En dus NIET; Trouwen - Zwanger - Tweede keer zwanger - Dood.
6. Maak foto's met je C toets. (Of het camera icoontje maar de C toets is handiger) :)
7. Upload ze naar een site zoals www.tinypic.com (Ze staan bij EA Games - Sims 2 - Neighbourhoods - N001 = droomzicht N002 = vreemdvoort N003 = Veronapark (De buurt waar je familie woont) Dan storytelling. En veel zoeken)
8. Schrijf je verhaal en plaats hem tussen de GOEDE foto's door...

Vergeet niet de muren OMHOOG te doen en de plumblebob uit te doen!

Suc6 :)
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#43 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 06 January 2009 - 12:56 PM

lol!

Zekers ;)

Hoe maak je een verhaal?

Bijv. Op zoek naar liefde, vreemdgaan, de wereld redden of een aliën ontmoeten ofzo.
Bijv. Moeder met een kind, Vader met een kind, een groot gezin of een singel sim.
3. Bedenk namen.
Bijv. Taylor, Propjes, Pippeke. Iets wat opvalt (Niet Taylor *laat tanden zien* <---Lol)
Bijv. Trouwen - Taart aansnijden - Huwlijksfeest - Huwlijksnacht - The day after.
6. Maak foto's met je C toets. (Of het camera icoontje maar de C toets is handiger) :)
7. Upload ze naar een site zoals www.tinypic.com (Ze staan bij EA Games - Sims 2 - Neighbourhoods - N001 = droomzicht N002 = vreemdvoort N003 = Veronapark (De buurt waar je familie woont) Dan storytelling. En veel zoeken)

ok bedankt maar ik zit helaas met nog wat proleempjes:
- wat is plumblebob?
- mijn comp heeft geen internet, hoe kan ik dan die foto's op internet krijgen?
- hoe krijg je plaatjes in een bericht hier? (ik heb al problemen met mijn profiel foto, dus zullen grote foto's in een bericht krijgen er dan niet nog meer opleveren?)
Laaadidadidaaaa..

#44 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 09 January 2009 - 03:01 PM

- wat is plumblebob?
Ze bedoelt plumbbob, dat is het diamantje wat boven de geselecteerde Sim staat. :)
- mijn comp heeft geen internet, hoe kan ik dan die foto's op internet krijgen?
Hoe zit je nu dan op deze site? :P Anders kan je de foto's op een USB stick zetten en naar een andere computer overzetten.
- hoe krijg je plaatjes in een bericht hier? (ik heb al problemen met mijn profiel foto, dus zullen grote foto's in een bericht krijgen er dan niet nog meer opleveren?)
Je upload het plaatje, klikt op het afbeeldingenknopje en voert daar de link van het plaatje in.
Posted Image

#45 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 10 January 2009 - 06:45 PM

- wat is plumblebob?

Dat groene ding daar in je sig :lol:

#46 Sims2badeendje24

Sims2badeendje24

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 87 posts

Posted 18 January 2009 - 03:35 PM

haha dat wist ik ook niet :blush:

#47 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 23 April 2009 - 08:49 AM

lol!

Zekers ;)

Hoe maak je een verhaal?

3. Bedenk namen.

ik ga het binnenkort proberern! (eindelijk!!)
Laaadidadidaaaa..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users