Jump to content

Photo
- - - - -

De avonturen van ons......

• This topic is locked This topic is locked
35 replies to this topic

#21 judithbenik

judithbenik

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,116 posts

Posted 20 October 2008 - 04:57 PM

Ik lees alles, maar ik reageer gewoon niet. :P Ik vind het zeker leuk! :D

#22 Devanna

Devanna

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 66 posts

Posted 20 October 2008 - 06:20 PM

Posted Image
Wild zwaaiend met haar armen gleed Devanna door de badkamer, iets waar ze erg goed in was, Devanna was namelijk kampioen badkamer glijden geworden in hotel New port bay club.
Met een enorme klap kwam ze met haar hoofd op het bad terecht en raakte buiten bewust zijn..........
Ondertussen was Desdemonia kwaad naar het Huis van Joop gegaan om snel een afspraak met hem te maken.........

Posted Image
Ja dat tuintje bij ons voor het huis, dat wil ik graag vol laten storten met beton"
Joop keek haar verbaasd aan
"Vol storten met beton? vindt je dat niet zonde?"
Uiteindelijk na veel gezever kreeg Desdemonia haar zin, al koste dat heel wat moeite, want Joop hield er niet van om tuinen vol te storten met beton.
Hij begreep niet waar Desdemonia dat idee vandaan haalde........
En Des ging vol goede moed weer richting huis.

Posted Image
Desdemonia had geen idee wat zich in de tussentijd in haar huisje had afgespeeld.
Maar Devanna was weer bijgekomen en kon zich in eerste instantie niets herinneren van wat er was gebeurd.
"Aaaaauww mijn hoofd, wat is er gebeurd, waar ben ik, wie ben ik?"
Devanna wreef over haar zere knar in de hoop zich iets te kunnen herinneren.
"ehm krant.....ruzie.......weersvoorspellinggggg....VOORSPELLING!, maar natuulijk!

Posted Image
Toen Desdemonia een half uurtje later binnen stapte kon ze haar ogen niet geloven.
"MAAR DEVANNA WAT IS DIT?!"

Posted Image
"Nee, nee....geen...Devanna..........noem mij liever, Madame Diva"
"Ik Zie, voel, hoor, en ruik het ongrijpbare"
"Ik heb visioenen en Voorspel ieders geluk........."

Posted Image
"Ach nee toch'!
Desdemonia had gelijk door dat er iets niet in orde was.
"Hoe ga ik dit nu weer oplossen?.........."

#23 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,285 posts

Posted 21 October 2008 - 09:01 PM

oh gosh lol ga snel door xD
Posted Image

#24 hildegarde

hildegarde

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 44 posts

Posted 22 October 2008 - 09:02 AM

ja leuke delen weer
en plaatjes :-P
ben benieuwd naar vervolg
kon een tijdje niet op internet dus kon ik het ook ni lezen, de telemeter was vol ;)

#25 Devanna

Devanna

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 66 posts

Posted 12 November 2008 - 09:29 AM

terwijl Desdemonia hard haar best deed om te bedenken wat zij aan deze belachelijke situatie kon doen
had wilma aanzienlijke minder moeite met het bedenken van hoe en waar zij het beste met haar kleding zaak kon beginnen..........

Posted Image
Aad werd met zijn gigantische DJ instalatie en andere apparatuur verbannen naar de veel te krappe zolder....
zodat wilma de ruime schuur ingebruik kon nemen......
erg denk je? wel nee! het was immers Aad z'n schuld dat de zolder zo krap was!

Posted Image
net toen wilma lekker bezig was met het instaleren van haar winkel aan huis, ging haar telefoon
het was Desdemonia,
zij wou wilma vertellen wat er met Devanna was gebeurd en om raad vragen,
Wilma weet raad, had Desdemonia gedacht, Wilma met haar altijd scherpe geest, altijd klaar staand voor haar mede mens
Wilma die al de nodige ervaring en expertise had op het gebied van goede oplossingen bedenken, wilma die altijd raad weet!.................

Posted Image
Ja jeetje Des! hoe moet ik dat nou weten!?
Had wilma door de telefoon geroepen, ik ben nu verdomme bezig met mijn winkeltje ja!
Desdemonia was geschokt,
wilma hoorde de terleurstelling in haar stem en reageerde daarom sympatiek
nou, ja als het echt moet kom dan maar langs *zucht*

Posted Image
een uurtje later ariveerde Desdemonia met Devanna bij wilma aan huis, en terwijl Devanna door het huis ging om alle positieve energien te kanaliseren, dronken wilma en Desdemonia een kopje warme choco
"Devanna is uitgegleden en heeft haar hoofd gestoten, en nu denkt ze dat ze de toekomst kan voorspellen"
Desdemonia lachte zenuwachtig in afwachting van wilma's reactie.
"Ja dat is belachelijk natuurlijk, grote onzin! maar als we haar nu eens in bed leggen, is het mischien wel over als ze goed geslapen heeft"
" maar eerst pak ik even mijn lotto formulier.........."

Desdemonia sprong op van haar stoel
"nee we mogen haar niets laten voorspellen, daar komt niets goeds van!"

Posted Image
Maar het was al te laat, tijdens haar tochtje door het huis was Devanna Yolanda tegen het lijf gelopen,
"Kom eens hier, dan zal ik je hand lezen" Had Devanna op zweverige wijze gezegt, en yolanda liet haar toekomst voorspellen.
Ik zie een maatje, een maatje waar je veel aan hebt, iemand die je raad geeft en waar je goed naar moet luisteren, iemand die altijd over je schouder mee kijkt!
Yolanda twijfelde geen moment en wist meteen wat Devanna met deze vage woorden probeerde te zeggen!

Posted Image
"Krrwwwaaawwk Polly wil een cracker"
"hmmmm een cracker" dacht yolanda "wat voor mystieke boodschap zou daar inzitten?"

#26 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 20 November 2008 - 04:40 PM

Verder
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#27 cherrymex

cherrymex

Member

• Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 26 November 2008 - 02:33 PM

GEWELDIG :)

#28 Devanna

Devanna

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 66 posts

Posted 18 December 2008 - 11:56 AM

Posted Image
Omdat Desdemonia en wilma zo snel geen oplossing wisten te bedenken, gingen desdemonia en Devanna weer naar huis, alwaar Desdemonia Devanna probeerde duidelijk te maken dat zij geen medium was.
"luister eens, al zal je dan alleen maar dat gekke..eh interesante ding van je voorhoofd halen, dat belemmerd immers je derde oog"

Posted Image
"er is niets mis met mijn derde oog, kom geef me je hand dan zal ik iets voor je voorspellen en je zult het zien"
Desdemonia keek bedenkelijk maar dacht dat 1 keer geen kwaad zou kunnen en gaf Devanna haar hand.
"nou goed dan"
"Ik voel veel positieve engerie van binnen, maar ik zie ook dat je veel negatieve energie uitstraalt er is een vriendin in je leven waar je wat aardiger voor moet zijn, en vaker naar moet luisteren"
Ook Zie ik.......... een strakke gespierde buik!
Posted Image
"Ik?een strakke gespierde buik?! Eindelijk!"

Posted Image
"Ach nee natuulijk niet bij jou idioot!, Ik bedoel, de tuinman Andrew staat voor de deur!"

#29 Devanna

Devanna

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 66 posts

Posted 18 December 2008 - 12:00 PM

Over tuinmannen gesproken, jullie zijn vast benieuwd hoe het met Joop met zijn tuiniers bedrijf verder ging?
Nou niet zo best eigelijk.

Posted Image
Joop had net een mooie kas is zijn tuintje geplaatst met, groenten en planten toen hij plots overvallen werd door een ongedierte plaag!
Hij kon wel janken.
Allemaal vieze beestje over zijn prachtige planten!

Posted Image
net op dat moment was zijn dochter Kimberley aan het oefenen voor haar auditie bij de nix factor en stond vlak bij de kas te zingen.
Tot joop's grote verbazing zag hij het ongedierte piepend en krassend van ellende proberen de kas uit te vluchten
"Snel Kimberley, kom hier!"
En Joop liet Kimberley in de kas zingen.

Posted Image
Het ongedierte schoot ervandoor!
"Zingen Kim, ZINGEN!!" Riep joop vol plezier
en alle ongedierten was verdewenen.

Posted Image
Nu kim haar nieuwe talent had ontdekt, besloot ze te stoppen met haar bij baantje als serveerster, en ging met veel succes voor haar vader werken als zingende ongedierte bestrijdster.

#30 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 18 December 2008 - 06:28 PM

Posted Image
Nu kim haar nieuwe talent had ontdekt, besloot ze te stoppen met haar bij baantje als serveerster, en ging met veel succes voor haar vader werken als zingende ongedierte bestrijdster.

OMG! HOE LOL XD IK LIG KROM VAN HET LACHEN!
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#31 Mylan

Mylan

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 324 posts

Posted 06 January 2009 - 04:06 PM

Posted Image

OMG! HOE LOL XD IK LIG KROM VAN HET LACHEN!

Inderdaad :P Hele goede verhaallijn ook :D Leuk!

#32 Devanna

Devanna

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 66 posts

Posted 07 January 2009 - 07:30 AM

:-P Dank jullie, ik probeer weer zsm verder te gaan, maar ik heb het op het moment gewoon te druk :(

#33 Mylan

Mylan

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 324 posts

Posted 07 January 2009 - 03:19 PM

:-P Dank jullie, ik probeer weer zsm verder te gaan, maar ik heb het op het moment gewoon te druk :(

Ja leuk! Ga je hetzelfde ook met Sims3 doen?

#34 Devanna

Devanna

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 66 posts

Posted 08 January 2009 - 12:37 PM

Dan moet ik eerst een nieuwe pc kopen :-P
sims 3 zal het niet gaan redde op mijn huidige conputer.
en geheugen + videocard etc erbij doen, dat is hij niet meer waard hij is al zo'n 5 a 6 jaar oud.

Maar mocht ik een nieuwe pc kopen en de sims 3 aanschaffen en je kunt er verhalen mee maken dan ga ik dat denk ik wel doen.

#35 Sims2badeendje24

Sims2badeendje24

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 87 posts

Posted 18 January 2009 - 03:45 PM

Haha! Echt een heel erg grappig verhaal! :D

#36 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members