Jump to content

Photo

geen extra kleuren meer ramen

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 makuip

makuip

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 16 October 2008 - 12:49 PM

Hoi allemaal,

Ik heb jullie lang niet nodig gehad, maar nu heb ik toch iets geks: ik klik (orgineel sims-item; geen download!) een raam aan om te plaatsen. Normaal heb ik dat in vier kleuren (het raam heet Artefact vd Dussen) en nu ineens heb ik alleen het rode raam nog maar! Rara: hoe kan dat????

alvast dank voor de reactie
makuip

#2 judithbenik

judithbenik

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,116 posts

Posted 16 October 2008 - 12:57 PM

Hebben meerdere mensen last van, waaronder ik. Ik dácht dat er in de patch geen oplossing voor stond, dus ik zou 't eigenlijk niet weten. (Zelf wil ik nl de witte ook graag terug..)

#3 makuip

makuip

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 17 October 2008 - 07:21 AM

Hebben meerdere mensen last van, waaronder ik. Ik dácht dat er in de patch geen oplossing voor stond, dus ik zou 't eigenlijk niet weten. (Zelf wil ik nl de witte ook graag terug..)

dank.... wel raar..... ik heb het ook met een download, maar die komt af en toe wel weer in andere kleuren tevoorschijn....ik spit nog even verder, zonodig bericht ik weer

groets
makuip

#4 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 17 October 2008 - 07:50 AM

Heb je downloads en/of hacks in je spel zitten?

Het kan zijn dat een of een paar van je dowloads/hacks problemen levert met (de objecten in) je spel.
Probeer je spel eens zonder downloads en/of hacks op te starten en kijk of je nogsteeds last hebt van je probleem :)
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#5 makuip

makuip

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 17 October 2008 - 07:55 AM

Heb je downloads en/of hacks in je spel zitten?

Het kan zijn dat een of een paar van je dowloads/hacks problemen levert met (de objecten in) je spel.
Probeer je spel eens zonder downloads en/of hacks op te starten en kijk of je nogsteeds last hebt van je probleem :)

Dank voor je reactie: heb ik geprobeerd, helpt niet.
Op andere forums zegt men: nieuwe CEP installeren of de patch van appartementenleven. Ik kan dat hier (op kantoor) niet checken; ga dat vanavond direct proberen.
Overigens klagen anderen weer dat ze spullen missen na het installeren van de patch......het blijft wat klunen kennelijk.

groets
makuip

#6 Mike SimsFAN

Mike SimsFAN

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 387 posts

Posted 18 October 2008 - 10:12 AM

Ik had dit probleem ook, het probleem is inderdaad CEP. Ik raad je aan om de nieuwste versie te downloaden, dat loste het probleem bij mij ook op. (te downloaden op http://cep.modthesims2.com (Registratie vereist)
Patch heb ik iniedergeval geen problemen mee, juist minder problemen want tjah, 't is een patch hè... :P
Slahaaaaaaaaaahaaaaaaaa!

#7 makuip

makuip

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 20 October 2008 - 10:40 AM

Ik had dit probleem ook, het probleem is inderdaad CEP. Ik raad je aan om de nieuwste versie te downloaden, dat loste het probleem bij mij ook op. (te downloaden op <a href="http://cep.modthesims2.com" target="_blank">http://cep.modthesims2.com</a> (Registratie vereist)
Patch heb ik iniedergeval geen problemen mee, juist minder problemen want tjah, 't is een patch hè... :P

Ik heb de nwe CEP (van Numenor) al gedownload: geen resultaat. ....... brrrrr nou ja, ik heb nog een heleboel mooie andere ramen. Patch nog maar even proberen dan.
dank in ieder geval voor je reactie.

grtz makuip

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users