Jump to content

Photo
- - - - -

Spore Uitbreidingen Verlanglijst

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 18 October 2008 - 01:12 PM

Ik begin Spore steeds meer te waarderen, maar volgens mij kan het nog veel beter. Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken. Wat mist Spore nog volgens jullie? Wat zouden jullie graag willen zien in toekomstige uitbreidingen?
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#2 Daan

Daan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,881 posts

Posted 18 October 2008 - 04:06 PM

Geen Grox meer! Stomme irritante enorm vervelende marsmannetjes die denken ongestoord mijn supermacht weg te vegen! Aargh!

Oh en verder: Wat meer economische opties. Dat je steden kunt uitkopen zonder geweld te gebruiken als je in oorlog bent, want die handelsroutes duren mij allemaal veel te lang. Sowieso zijn er maar weinig opties voor de econoom! Die mogen er wel wat meer komen.

En als ze dan nog geen opties voor de econoom willen toevoegen: dan wat voor de mensen die religieus zijn. Die zijn er ook maar weinig.
Eigenlijk worden die militaire mensen enorm voorgetrokken. :(
Yes, it's very serious, we're going to need a waffle iron.

#3 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 19 October 2008 - 11:04 AM

Een flora-creator. Die bomen in het spel zijn niet je van het, vind ik.

Meer uitdaging in de wezenfase, het is eigenlijk steeds hetzelfde wat je moet doen. Dat je bijvoorbeeld een grot kunt verkennen, in een boom kan en dat er iets op wordt gevonden hoe je toch nog aan zo'n megabeest kunt ontsnappen.

Meer aankleedopties voor je wezen bij stam/beschavings/ruimtefase

#4 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 23 October 2008 - 03:03 PM

Ik zou zelf heel graag de mogelijkheid willen om in de ruimtefase vloten te kunnen bouwen. Elk ander rijk heeft zogenaamd tientallen schepen, zelfs piraten komen met 15 schepen tegelijk als ze je aanvallen en mijn rijk heeft intussen één lullig ruimtescheepje waar ik ook nog eens elk triviaal probleempje mee op moet lossen..
Ben ik net bezig met deep space exploration, krijg ik weer zo'n berichtje van oh help, piraten vallen ons aan, kom NU..donder toch op! Waarom mag ik geen extra schepen voor die onzin? Welk zelfrespecterend space-faring volk heeft er nou maar één ruimteschip?!
Afijn, ik wil vloten :P
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#5 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 23 October 2008 - 07:18 PM

Klopt, zal zeker handig zijn om een vloot te kunnen maken.

Maar even tussen twee haakjes: Je hoeft niet terug als piraten de boel aanvallen. Je verliest hooguit een paar van je specerijen, maar er gaat niets kapot door. Tenminste, dat heb ik nog nooit gehad en ga sinds die tijd gewoon niet meer terug :P

#6 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 01 November 2008 - 05:44 PM

Ik heb wat nieuws voor op mn verlanglijstje:
Ik heb kolonies gesticht op een plek naast mijn andere spel. Nu zijn zij vrienden, maar ik kan de weg terug naar mijn beginplaneet niet meer vinden :|
Misschien dat je een wormgat kunt maken waarmee je terug kunt naar je eerste planeet.
Ook als ik nu af ga, kom ik daar niet meer terug...

#7 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 01 November 2008 - 06:30 PM

Als je speelt als Sjamaan kun je inderdaad een wormgat maken naar je thuisplaneet. Maar als het goed is kun je een grote pijl met een huisje zien bij je thuisplaneet als je helemaal uitzoomt naar hoogste niveau. Daaraan zou je het ook moeten kunnen zien.

#8 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 01 November 2008 - 10:25 PM

Ja, als je Sjamaan bent kun je terug (dat was ik niet), maar dan kun je niet weer opnieuw terug waar je vandaan kwam. Niet heen en weer reizen bedoel ik dan.
En ik weet dat je kunt uitzoomen en dan een huisje ziet, maar het is onmogelijk om ook maar een gat te vinden om terug te geraken. En stel dát het lukt dan kom ik nooit meer terug bij mijn andere kolonie zonnestelsels, want daar staat dan geen huisje bij ofzo :|

#9 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 02 November 2008 - 12:40 AM

Dat laatste kan wel, met een omweggetje. Ga naar je Sporepedia en open dan het tabblad Planeten. Zoek de planeet waar je naartoe wil en open het. Als het goed is staat er ergens in het hoekje een knop met een compas erop. Klik erop en die planeet krijgt nu net zo'n pijltje als je thuisplaneet. Ik weet alleen niet zeker of dit met elk zoomniveau werkt...

#10 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 02 November 2008 - 10:39 AM

Maar goed, stel dat het kan, dan is de grootste vraag: Hoe kom je er? (en dan niet na 2 uur, maar binnen 3 minuten :P ) Daarom is een soort teletijdmachine ofzoiets wat je op 2 planeten kunt plaatsen om heen en weer te reizen voor mij geen overbodige luxe.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users