Jump to content

Photo

Ik kan sommige downloads niet zien!

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 30 November 2008 - 10:20 AM

Ja, ik download dus huizen (no EP'S REQUIRED) staat erbij... Dus, en sommige waarbij staat: EP'S REQUIRED: Double Deluxe of SEASONS

Nou die heb ik wel! En ook oprah winfrey en miley cyrus etc. kan ik niet terug vinden. Ik heb ze gedownload op modthesims2!

Help ;(? Doe ik wat fout ofzo? Ik doe eht zo: Download ze (winrar) pak ze uit in hun mapje bij sims 2 Downloads en ze verschijnen niet... Vergeet ik wat? :(
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#2 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 30 November 2008 - 10:29 AM

Huizen en sims zijn vaak sims2pack bestanden.
Als je het hebt uitgepakt (soms hoeft dat niet), dan moet je op het bestand zelf tweemaal klikken.
Het installeert zich dan vanzelf.

#3 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 02 December 2008 - 07:19 PM

Huizen en sims zijn vaak sims2pack bestanden.
Als je het hebt uitgepakt (soms hoeft dat niet), dan moet je op het bestand zelf tweemaal klikken.
Het installeert zich dan vanzelf.

Oh (schaam) oke, dankje wel.... Je bent geweldig... Jij krijgt een Nefje award... Ik voor jou maken :D
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#4 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 03 December 2008 - 07:43 PM

Ojah, mijn downloadhuizen an sims2package werken na dubbel klik nog steeds niet. Hij zegt dat ze succesvol geïnstalleerd zijn, maar ze verschijnen niet in mijn huizen lijst. En ja het zijn wel mijn ep's anders komt er te staan: Kan het bestand niet downloaden vanwege onbreekbare uitbreidingspakketten -ofzo-

k nog ff 1 keer propberen! Want wil deze huizen echt ze zijn van modthesims2. Row housess laan 36 en 38, vet Koell.

Voor de overzichtelijkheid kon dit beter hier. :)

Kan je misschien de link geven van de huizen die je wilt downloaden? Meestal is dan al snel het probleem te zien.

#5 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 09 April 2009 - 12:25 PM

Ik heb idd ook problemen met het installeren van huizen. Al mijn bestanden worden Temporary Sim files, dus dan werken ze niet. :S http://www.digitalpe...hp?topic=4645.0
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users