Jump to content

Photo

Mijn nicht in haar kist op youtube

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 29 December 2008 - 07:06 AM

Ik zat net weer te denken aan mijn nicht Chantal Versteeg (ja ook een Chantal:P)

En toen zag ik een filmpje van haar in haar kist op youtube. En gedeeltelijk de begravenis. Heb nu voor het eerst gehuild. Als je daar in het echt staat besef je het niet, maar thuis wel. Ik was wel verdrietig, maar nooit zoals nu. Je ziet haar écht in haar kist. Zo vergeten we die dag nooit meer maar dit wou ze niet.

Voor filmpjes met foto's over hoe ze was; Youtube --> Chantal Versteeg

Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#2 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 29 December 2008 - 09:43 AM

met alle respect rest in peace en gecondoleerd..
maar filmpjes of fotos van iemand die overleden is en in de kist ligt vind ik maar luguber :-| :unsure:

#3 nikkicolle91

nikkicolle91

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,884 posts

Posted 29 December 2008 - 10:53 AM

Ja dat vind ik ook. Ik vind dode mensen een beetje eng en ik heb al genoeg kanker ellende achter de rug dus ik kijk 't filmpje niet als je 't niet erg vindt.
Gecondoleerd nog.
"Barney..."
"This isn't Barney. But I hear that guy's awesome. All right. Listen very carefully. You will get your stuff back if you are able to
complete a series of challenges. Number one: put on the suit. Number two: meet me at McClaren's in an hour."
"How will I know who to look for since we've never met?"
"..I look like Barney."

#4 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 29 December 2008 - 11:14 AM

Gecondoleerd nog, maar wat mijn voorgangsters ook al zeiden... Ik vind het een beetje raar zoiets openlijk op YouTube te zetten, en zelf hoef ik het inderdaad ook niet te zien want heb er al genoeg mee meegemaakt. :neutral:
Posted Image

#5 Patjuh

Patjuh

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 652 posts

Posted 29 December 2008 - 12:29 PM

Ook namens mij gecondoleerd.

Zelf ben ik er ook geen voorstander van.
toen mijn opa en oma overleden waren hadden ze daar ook films van gemaakt
heb ze nooit bekeken wil gewoon niet nog een keer verdrietig zijn.
Maar iedereen verwerkt zijn verdriet op zijn of haar manier en sommige helpt dat met een filmpje.

#6 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 29 December 2008 - 12:41 PM

Gecondoleerd. Maar ik vind eigenlijk ook dat zo'n link niet op een jongerenforum thuishoort. Bedoel het niet beledigend, maar voor de meesten is het of een te verdrietig onderwerp omdat ze zelf ook dingen hebben ervaren of ze zijn/vinden zichzelf te jong om dit soort filmpjes te zien.

Ik vind het fijn voor je dat het jou troost, ik wens je heel veel sterkte toe.

#7 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 29 December 2008 - 04:01 PM

Hetzelfde als hierboven, beetje raar om een filmpje te kijken van iemand die is overleden, in alle respect natuurlijk.
Posted Image Posted Image

#8 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 29 December 2008 - 05:20 PM

Ook gecondoleerd, maar misschien inderdaad een beetje ongepast dat hier neer te zetten (met alle respect voor je nicht). En dan snap ik ook niet waarom je het bij Discussie plaatst?
Posted Image

#9 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 29 December 2008 - 06:12 PM

Vindt het zelf ook raar hoor. Mn familie is het er niet mee eens. Maar haar moeder wilt het.

Nu ik het besproken heb met familie. We weten allemaal dat Chantal niet niet wou. Dat lichaam je herkent haar gewoon niet meer. Zo wou ze dat toch niet? Ze is het wél maar haar lichaam. God raar om te zeggen maar: Dat is haar niet, dat is haar lichaam maar niet wie ze altijd was.

Ook gecondoleerd, maar misschien inderdaad een beetje ongepast dat hier neer te zetten (met alle respect voor je nicht). En dan snap ik ook niet waarom je het bij Discussie plaatst?

Ik plaats het hier zodat we erover kunnen discuseren.
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#10 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 31 December 2008 - 12:32 PM

Gecondoleerd.

Hoezo wil je hier over discussieren? Discussies beginnen meestal met een stelling of een onderwerp waar je verschillende meningen over kunt hebben. Waar wil je het precies over hebben?
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#11 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 01 January 2009 - 06:52 PM

Of het goed is om beelden van een begrafenis op Youtube te zetten?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users