Babske 0 Report post Posted January 5, 2009 Mijn sim heeft als wens dat ie dit ding koopt, maar ik kan m niet vinden in het spel. Volgens het icoontje moet ie bij de decoraties staan, maar ik heb onderhand het hele koopscherm (inclusief bouwscherm) nagezocht, maar zonder resultaat. Wie kan me vertellen hoe die energiebron eruit zien (foto?), hoeveel hij kost (zodat ik dat makkelijker kan nagaan) en waar ik dat ding kan vinden? Share this post Link to post Share on other sites
Nefje 3 Report post Posted January 5, 2009 Mijn sims hebben dat verlangen nog nooit gehad, maar ik gok dat ze een zonnepaneel bedoelen: http://thesims2.ea.com/images/about/sp9_ob...reenshot_11.jpg Deze zit bij Villa en Tuin accessoires. Het plaatsen van zonnepanelen zorgt ervoor dat je rekeningen goedkoper worden. Ik dacht dat je er zelfs geld mee kon verdienen. Share this post Link to post Share on other sites
Daan 2 Report post Posted January 6, 2009 De windmolen én de zonnepanelen zijn groene energiebronnen. De eerste keer toen ik dat verlangen kreeg heb ik ook uren gezocht :P Ik dacht eerst dat ze die sapmachine bedoelden ofzo :P Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted January 6, 2009 Aha, ok. Eigenlijk heel logisch (ik had al zo'n ding in mijn tuin staan), maar goed, je zit je rot te zoeken. Je rekeningen worden idd een stuk goedkoper, zo'n 200 simdollar voor zo'n groot zonnepaneel (ik heb een heel groot huis). Ik had er nl al 1 staan. Dank je wel!!! :D Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted January 6, 2009 Oh, ik heb die volgens mij al een keer onbewust ergens geplaatst :P Share this post Link to post Share on other sites
Peter de Simmer 1 Report post Posted January 6, 2009 Wat ik me nu wel afvraag; worden dan je rekeningen ook duurder als je radiatoren plaatst? Ik dacht het niet meer ik vond dat wel een mooie keer zijde. :P Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted January 7, 2009 Geen idee, nog niet naar gekeken eerlijk gezegd. ;) Share this post Link to post Share on other sites
Sjoerdd 0 Report post Posted February 1, 2009 Ze staan volgens mij bij Kunst >> Overig. Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted February 1, 2009 Had ze al gevonden, maar dank je wel. Misschien voor iemand die ze nog niet heeft kunnen vinden. ;-) Ik heb bij 1 sim het hele dak volgeplaatst en aan de achterkant van de kavel heel veel windmolens. Hij kreeg elke keer zo'n 3000 simdollar terug, fantastisch toch? Je geeft wel een vermogen aan die dingen uit, maar het kan zeker uit. En je loopt geen kans meer om deurwaarders aan je dak te krijgen (gebeurt mij regelmatig). Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted February 1, 2009 En je loopt geen kans meer om deurwaarders aan je dak te krijgen (gebeurt mij regelmatig). zo dat is irritant, heb ik ook altijd! ik hoop dat bij desims3 het automatisch afgeschreven kan worden :P Share this post Link to post Share on other sites