Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Babske

Groene Energiebron

Recommended Posts

Mijn sim heeft als wens dat ie dit ding koopt, maar ik kan m niet vinden in het spel. Volgens het icoontje moet ie bij de decoraties staan, maar ik heb onderhand het hele koopscherm (inclusief bouwscherm) nagezocht, maar zonder resultaat.

Wie kan me vertellen hoe die energiebron eruit zien (foto?), hoeveel hij kost (zodat ik dat makkelijker kan nagaan) en waar ik dat ding kan vinden?

De windmolen én de zonnepanelen zijn groene energiebronnen. De eerste keer toen ik dat verlangen kreeg heb ik ook uren gezocht :P Ik dacht eerst dat ze die sapmachine bedoelden ofzo :P

Aha, ok. Eigenlijk heel logisch (ik had al zo'n ding in mijn tuin staan), maar goed, je zit je rot te zoeken. Je rekeningen worden idd een stuk goedkoper, zo'n 200 simdollar voor zo'n groot zonnepaneel (ik heb een heel groot huis). Ik had er nl al 1 staan.

Dank je wel!!! :D

Had ze al gevonden, maar dank je wel. Misschien voor iemand die ze nog niet heeft kunnen vinden. ;-)

Ik heb bij 1 sim het hele dak volgeplaatst en aan de achterkant van de kavel heel veel windmolens. Hij kreeg elke keer zo'n 3000 simdollar terug, fantastisch toch? Je geeft wel een vermogen aan die dingen uit, maar het kan zeker uit. En je loopt geen kans meer om deurwaarders aan je dak te krijgen (gebeurt mij regelmatig).

En je loopt geen kans meer om deurwaarders aan je dak te krijgen (gebeurt mij regelmatig).

zo dat is irritant, heb ik ook altijd!

ik hoop dat bij desims3 het automatisch afgeschreven kan worden :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...