Peter de Simmer 1 Report post Posted January 13, 2009 Ik kreeg net een mailtje van Zuiderpark Games, dat er een stel games van EA in prijs zijn verlaagd, waaronder MySims. Ook voor de PC is hij in prijs verlaagd en kost nu bij Zuiderpark nog maar 18 euro. Opzich lijkt het me wel een grappig spel maar ik weet het niet zeker... Wat denken jullie? Hij krijgt op Gamespot in ieder geval redelijke cijfers, Critic score van 7.4 en User score van 8.1... Share this post Link to post Share on other sites
xshannon 0 Report post Posted July 11, 2009 Het is echt een geweldig spel Ik heb hem gekocht voor 30 euro o.o Maar zeker de moeite waard maar na 1x spelen gaattie vervelen xd Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted July 22, 2009 Het is echt een geweldig spelIk heb hem gekocht voor 30 euro o.o Maar zeker de moeite waard maar na 1x spelen gaattie vervelen xd je spreekt jezelf tegen :xd: Share this post Link to post Share on other sites
xshannon 0 Report post Posted July 23, 2009 Ja nouen :P Int begin isttie echt leuk wil ik zeggen en ik speelde elke dag en als je hem uitgespeelt hebt dan is het niet meer leuk omdat je al weet wat er gaat gebeuren en wat je moet doen enz/ Share this post Link to post Share on other sites