Jump to content

Photo

2 tweelingen in één gezin?

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 debby

debby

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 163 posts

Posted 30 January 2009 - 04:52 PM

Heey :D

Ik heb nu één gezin en daarin heb ik nu 2 tweelingen achter elkaar gekregen! Ik zou graag nog de vrouw een 3e keer zwanger laten worden maar straks word het weer een tweeling! Hoe kan dit? Kan er een fout in het spel of zo zitten dat ik alleen nog maar tweelingen krijg? (Allemaal ééneïgetweelingen trouwens!! Echt super eng, ze lijken sprekend op elkaar!)

Alvast bedankt.
Laugh each day with the Sims!

#2 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 30 January 2009 - 05:01 PM

Heb je de cheat force twins gebruikt? Of kwarktaart net voor de zwangerschap gegeten? Of ingesteld dat je een verhoogde kans op tweelingen krijgt in dat vrije tijd vak bij je inventaris?

#3 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 30 January 2009 - 05:16 PM

Kan best hoor, dat had ik ook toen ik het spel voor het eerst speelde.
Na een tijdje kregen mijn sims niet meer constant tweelingen.

#4 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 30 January 2009 - 10:02 PM

Ik heb werkelijk nog nooit een tweeling gehad in de Sims XD
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#5 TenF

TenF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,743 posts

Posted 31 January 2009 - 12:12 PM

Sommige sims zijn gewoon super vruchtbaar :P
Posted Image

Hating me won't make you pretty!

#6 debby

debby

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 163 posts

Posted 31 January 2009 - 01:51 PM

Ik denk inderdaad dat ze super vruchtbaar is of zo XD Ik heb namelijk geen codes gebruikt :) Ik heb haar toch voor de 3e keer zwanger laten worden en dit werd (gelukkig!) één kind! Een jongen die btw ook super veel op zijn andere 2 broertjes lijkt. Maar nu had ik de ouders een keer Ojaa laten doen (Dus niet: Kindje maken) en nu is ze weer zwanger??? :( Heel vreemd, maar ja. Als dit een tweeling word ga ik glillen XD. Nou ja super vruchtbaarheid dan maar? :)
Laugh each day with the Sims!

#7 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 31 January 2009 - 02:06 PM

Weet je wat je moet doen voordat je Sim een kind krijgt? Naar Create A Sim gaan, en op de dobbelsteen klikken, en dan gewoon weer weg gaan. Op de één of andere manier worden de genetica dan weer door elkaar geschud, en lijkt het kind niet meer op een kloon van zijn broertjes of zusjes. :P
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#8 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 31 January 2009 - 02:24 PM

Weet je wat je moet doen voordat je Sim een kind krijgt? Naar Create A Sim gaan, en op de dobbelsteen klikken, en dan gewoon weer weg gaan. Op de één of andere manier worden de genetica dan weer door elkaar geschud, en lijkt het kind niet meer op een kloon van zijn broertjes of zusjes. :P

Echt? Dat wist ik niet! Ik heb namelijk altijd het probleem dat kinderen precies hetzelfde gezicht krijgen als hun oudere broers/zussen.. En ook de persoonlijkheid wordt exact over geërfd, beetje saai dus :P
Posted Image

#9 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 31 January 2009 - 04:03 PM

Het werkte iig bij mijn Legacy. :D Wel dezelfde huidskleur en oogkleur, maar andere botstructuur in hun gezicht en andere haarkleur. ^^ Volgens mij was er ook nog verschil tussen hun ogen en monden, maar dat weet ik niet precies, het is ook meer dan een jaar geleden. o:

Posted Image

Posted Image
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#10 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 01 March 2009 - 07:10 PM

Nij mij is Alexandra vd kerkhof super vruchtbaar! Ze heeft al 7 kinderen... 3 Tweelingen en 1x een eenling. Alle kinderen studeren nu... Maareh ze is weer zwanger...
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#11 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 22 April 2009 - 08:57 AM

Heb je de cheat force twins gebruikt? Of kwarktaart net voor de zwangerschap gegeten? Of ingesteld dat je een verhoogde kans op tweelingen krijgt in dat vrije tijd vak bij je inventaris?

krijg je dan een tweeling als je kwarktaart eet als ze zwanger is?

en...(zie volgende bericht) (sorry, ik had al twee berichten geplaatst, dus maak ik daar ook gebruik van)
Laaadidadidaaaa..

#12 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 22 April 2009 - 08:59 AM

Nij mij is Alexandra vd kerkhof super vruchtbaar! Ze heeft al 7 kinderen... 3 Tweelingen en 1x een eenling. Alle kinderen studeren nu... Maareh ze is weer zwanger...

en...

ik heb ook eens spontaan een tweeling gehad. ik speelde met Plezant en toen raakte Marie-Louise zwanger, en kwam er een tweeling. Hele verhaallijn dus in de war geschopt...
Laaadidadidaaaa..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users