Jump to content

Photo

Fout bij de buurtdecoratie

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Olivier

Olivier

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 01 February 2009 - 10:46 AM

Bij dit EP kwam als buurtobject een groot gebouw, en het staat ook in de catalogus, maar als ik het neer wil zetten is het dat grote ronde gebouw dat bij nachtleven zat.
Weet iemand hier een oplossng voor?
Posted Image

#2 Olivier

Olivier

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 08 February 2009 - 07:49 PM

Niemand? XD
Posted Image

#3 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 08 February 2009 - 09:17 PM

Waarschijnlijk is er wat fout gegaan tijdens de installatie, dan zijn die 2 objecten fout gekopïeerd, ik zou gewoon je spel opnieuw installeren.. wel eerst een backup maken! :P
Posted Image

#4 Daan

Daan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,881 posts

Posted 09 February 2009 - 07:18 AM

Nou dat is wel een beetje te rigoreus :P Volgensmij wilden ze dat gebouw graag in Belladonnabaan hebben, maar dan zouden ze van de spelers verlangen dat ze Nachtleven aanschaffen. Misschien dat ze daarom dit gebouw óók bij AL hebben inbegrepen? :D
Yes, it's very serious, we're going to need a waffle iron.

#5 TenF

TenF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,743 posts

Posted 10 February 2009 - 01:08 PM

Ik heb zelf 's gekeken net

Ik heb 2 dezelfde thumbnails (heeeel klein kleurverschil, maar is hetzelfde gebouw). Als je de ene wilt neerzetten, krijg je het gebouw dat op de thumbnail staat, bij de andere krijg je idd dat ronde gebouw. Maar voor dat ronde gebouw zie ik ook geen thumbnail staan, dus denk dat er gewoon een verkeerd plaatje is gebruikt. Als je de andere thumbnail van hetzelfde gebouw gebruikt, kan je wel het AL gebouw neerzetten :)
Posted Image

Hating me won't make you pretty!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users