Jump to content

Photo
- - - - -

Is Michelle alienproof?

• This topic is locked This topic is locked
37 replies to this topic

#21 simgirlie

simgirlie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 21 February 2009 - 05:55 PM

Deel 7: Verjaardagen en verhuizingen

"Zo!" Michelle hangt een aantal ballonnen aan elkaar en zet ze neer. De ballonnen schieten meteen de lucht in."Tring!" De bel gaat en Arie ontvangt de gasten. het is Misty's verjaardag en dat willen Michelle en Arie vieren. Ze hebben het de laatste tijd nogal druk gehad. Ze willen nu eindelijk iets zonder problemen vieren."Ik haal Misty!" roept Michelle naar Arie. Arie hoort het niet, want hij is iets te druk bezig met de taart die hij veilig op de tafel moet zien te krijgen. Als Michelle de kinderkamer inkomt, is misty bezig met een raketje.
Posted Image
"Hey lieverdje, kom eens hier. Je taart staat klaar!" zegt Michelle en ze pakt Misty op. Dan loopt ze naar de woonkamer waar iedereen al op Misty wacht."Daar is de jarige!" roept Arie en hij geeft Misty een kus op haar wangetje. Daarna wordt ze naar de taart gebracht. Michelle doet eerst voor hoe je moet blazen, maar het lukt Misty niet echt en ze begint te kwijlen, dus daarom blaast Michelle de taart maar uit.
Posted Image
Posted Image
Misty wordt meteen helemaal vrolijk als de kaarsjes uitgeblazen zijn en ze een stuk taart krijgt. Een paar dagen later is haar zusje jarig. Er zijn weer een hele hoop gasten en Misty heeft nog een toetertje van haar verjaardag over. Daar maakt ze alle gasten gek mee. Michelle doet Marie ook bij de taart voor hoe ze moet blazen, maar Marie blijft met grote ogen naar de gasten staren. Daarom blaast michelle ook deze kaarsjes uit.
Posted Image
Tegenover Michelle en Marie staat Misty met haar feesttoetertje.
Posted Image
Nadat de kaarsjes uit zijn wordt Marie in de stoel gezet en krijgt ze een stuk taart. Natuurlijk wordt ze wel door mama gevoerd. Als ze weer uit de stoel is, danst ze vrolijk met haar zusje mee.
Posted Image
Tijdens het toasten, zegt Arie opeens:"Misschien moeten we binnenkort eens gaan verhuizen? Het huis wordt nogal krap, vind je niet?" Michelle kijkt even rond en ziet dat er al veel gasten niet langs elkaar kunnen komen."Je hebt gelijk. Misschien kunnen de kinderen dan ook een eigen kamer krijgen. Dat zullen ze vast wel fijn vinden. Anders kan Marie Misty de hele nacht wakker houden en dat is niet goed voor haar studie. We gaan verhuizen." besluit Michelle. Arie knikt."Laten we binnenkort een ander huis zoeken, maar nu toasten we erop!" zegt hij. En dan toasten ze erop:"Op ons aankomende nieuwe huis!"
Posted Image

Hoe gaat het nieuwe huis eruit zien? En krijgen de kinderen allebei een eigen kamer? En waarom is dit stuk zo kort(Waarschijnlijk omdat ik niet zoveel foto's van de verjaardagen had.)? Je leest het de volgende keer!

Like normal sims, like aliensims, like werewolvessims, like plantsims, like vampiresims, I just like al! XD

#22 Kairi

Kairi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 94 posts

Posted 22 February 2009 - 09:30 AM

Super leuk!Doe verder!Ik ben een fan geworden!

#23 simgirlie

simgirlie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 22 February 2009 - 03:55 PM

[size=4]Deel 8: Een "nieuw begin"
[/size][size=2]
[size=2][/size]De familie, nu Pietersen genaamd, verhuisde naar een veel groter huis, waar ze allemaal een eigen kamer kregen en zelfs een logeer- en studiekamer. Misty eisde meteen de kamer naast de trap en de studiekamer op en gooide daar al haar spullen neer. Ze zat nu trouwens op een particuliere school, waar ze gewoon heen mocht, aangezien haar vader de burgemeester was, en ze was trots in haar schooluniform door de kamer aan het rennen. Toen de schoolbus kwam, was ze bijna te uitgeput om nog naar school te kunnen gaan."Ik weet het niet, hoor. Moeten we haar wel zo naar school laten gaan?" vroeg Michelle zich af."Maak je niet zo'n zorgen, het lukt haar wel. Probeer nou maar of je Marie kan leren lopen of praten. Ik ga naar mijn werk." suste Arie haar. Michelle had wel zin om zich met Marie bezig te gaan houden. Misschien dat het haar dit keer gemakkelijker afging dan met misty!
Posted Image
En ze had gelijk! Marie vond het, net als haar moeder, leuk om nieuwe dingen te leren. Jammer genoeg, was ze net als haar vader, snel moe en nadat ze leerde lopen, viel ze al snel in slaap. Michelle bracht haar maar naar haar wiegje.
Posted Image
"Slaap lekker, lieverdje." Opeens hoorde ze een auto of bus rijden. Ze keek naar buiten en zag dat Misty alweer thuis was. Waren ze zo lang bezig geweest? Misty heeft intussen ontdekt dat ze een goede leerling is. Ze wist al veel, aangezien dat haar moeder zoveel intersante boeken heeft, en heeft dus al meteen een 10 op haar rapport! Ze rent meteen naar boven, naar de studeerkamer, waar haar moeder net aan de computer wilde gaan zitten."School was hartstikke makkelijk! Ik haalde meteen een 10!" Michelle kijkt haar verbaasd aan, maar als ze het rapport ziet, begint ze te juichen."Goed gedaan, meisje!" roept ze.
Posted Image
Posted Image
Misty was hartstikke trots op haar 10, maar ze begreep eerst niet hoe het huiswerk werkte."Mama, hier staat dat ik eerst een boogje moet maken, maar als ik dat doe, dan kan ik het vierkantje niet meer maken. Ja, toch? Kun je me helpen?"vroeg ze. Toen Michelle het uitlegde, kreeg ze het zo door.
Posted Image
"Oh! Dus dat vierkantje moet je berekenen. En dat boogje is een hulpmiddel. Ja, dat is makkelijk. Bedankt, mam!" riep Misty tevreden en ze ging ijverig aan de slag. Ondertussen was Marie wakker geworden.
Posted Image
Ze zat vrolijk in haar bedje te brabbelen en werd helemaal blij toen ze haar mama door de deur zag komen."Ma a! Ma a!" riep ze. Michelle haalde haar uit haar bedje en trok haar haar jurkje aan."Zo, dame! Klaar om te leren hoe je mij kunt roepen als je wakker bent?" vroeg ze vrolijk aan Marie, die daar weer eens vrolijk op reageerde. Marie was altijd vrolijk en haar dag kon nooit stuk, want als iets naars gebeurde, was ze het zo weer vergeten!
Posted Image
Terwijl Michelle zich bezig hield met Marie, was Arie ziek geworden op zijn werk en thuisgekomen. Hij voelde zich niet zo ziek, hij had gewoon geen trek en was een beetje koortsig. Hij is op bed gaan liggen.
Posted Image
Hij had de radio aangezet en moest telkens naar de W.C., maar verder ging zijn koorts snel weg. Hij hoopte dat hij niemand uit de familie besmet had. Misty was ondertussen met een vriendinnetje aan het spelen.
Posted Image
Ze heette Connie."Misty? Waarom heb jij eigenlijk een groene huid? Je ziet er grappig uit, zo. net een groente." lachte Connie."Ik weet niet waarom, ik ben zo geboren. Maar ik ben heel normaal, hoor! Ik heb een mama en een papa en een zusje en een huis, en dat soort dingen. Waarom heb jij eigenlijk zulk kort haar?" vraagt Misty."Ik was aan het spelen en toen had ik dus nog heel lang haar. Toen heeft een jongetje kauwgom in mijn haar gesmeerd. Mijn mama heeft toen mijn haar kortgeknipt." vertelt Connie. Daarna rennen de meisjes naar binnen. Daar trekt Misty haar schooluniform aan en gaat heel deftig achter het spreekapparaat van haar vader staan."Hallo, allemaal! Als nieuwe burgemeesteresse van de stad ga ik nu een nieuwe wet instellen. Iedereen gratis ijsjes en..." Connie gaat naast haar staan."...En chocoladerepen, die moet je aan alle kinderen geven, anders krijg je een boete!" Lachend rollen ze over de grond."Als ik ooit de burgmeesteresse van de stad word, ga ik die wetten ook echt instellen, goed?" vraag Misty."Oke!" roept Connie.
Posted Image
Connie kijkt op de klok en schrikt."Moet je kijken hoe laat het is! Ik moet naar huis! Tot morgen, Misty!" zegt ze.
http://www.plaatjesu...5316806-350.jpg
Zodra Connie weg is, rent Misty naar haar kamer. Ze is niet vergeten wat Connie zei. Ze ziet er inderdaad nogal groen uit. Hoe zou dat komen? En haar ogen zijn ook nogal groot en bestaan helemaal uit het zwarte deel van je oog. Ze is anders dan anderen."Oh, meneer beer, waarom zou ik er zo raar uitzien?" vraagt ze aan haar teddybeer, terwijl ze hem in haar armen sluit."Ik ben zo anders..."
http://www.plaatjesu...5317030-640.jpg
Michelle loopt Misty's kamer in."Misty, ik riep je al, maar je kwam niet. Het eten is klaar. Kom je?" vraagt ze."Mama, waarom zie ik er zo anders uit?" vraagt Misty. Michelle zucht. Ze wist dat Misty dit ooit zal vragen."Nou, eigenlijk ben jij geen sim. Je bent maar half sim. Je andere deel komt uit de ruimte."legt Michelle uit."Ben ik half alien?" vraagt Misty verbaasd."Ja, zoiets. Ik ben ooit ontvoerd door aliens en daar ben ik waarschijnlijk zwanger van jou geworden. Maar voor Arie en mij heeft dat niets uitgemaakt. Jij bent gewoon ons kind, waar we heel veel om geven. kom je nu eten?" vraagt Michelle."Misty kijkt eerst nog wel even sip, maar daarna kijkt ze Michelle weer vragend aan."Dus jullie houden evenveel van mij als van Marie? Ook al ben ik een alien?"vraagt ze."Ja, heel veel. Kom maar hier, lieverd. Jij bent een gewone sim die in een huis woont met mensen die heel veel om je geven." zeg Michelle en ze geeft Misty een kus. Daarna gaat ze naar beneden om het eten op te dienen.
http://www.plaatjesu...5317643-220.jpg

Zal Misty accepteren dat ze anders is dan anderen of Krijgt Michelle nog problemen met haar? je leest het de volgende keer![/size]
Like normal sims, like aliensims, like werewolvessims, like plantsims, like vampiresims, I just like al! XD

#24 Kairi

Kairi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 94 posts

Posted 23 February 2009 - 09:14 AM

Verder!Toe!Please!

#25 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,285 posts

Posted 23 February 2009 - 08:46 PM

leuwwwkk
Posted Image

#26 simgirlie

simgirlie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 01 March 2009 - 01:00 PM

Deel 9: De verjaardag
De dagen in hun nieuwe huis vlogen voorbij en voor ze het wisten was Marie alweer jarig. Het was Michelle ondertussen gelukt om Marie te leren lopen en praten. Het was een zaterdag en Michelle werd pas laat wakker. Ze stond op en liep naar de spiegel om zich op te frissen. Toen ze klaar was en Marie hoorde gillen dat ze "dje uijwt!" wilde, herinnerde ze zich dat Marie jarig was. ze snelde zich naar de slaapkamer op het tegen Arie te zeggen. Toen ze de slaapkamer inkwam stond de radio hard aan en Arie stond te dansen."Waar ben jij mee bezig?" vroeg ze deels lachend en daals verbaasd."Ik werd wakker met een deuntje in mijn hoofd en toen ik de radio aandeed, kwam dat melodietje op de radio en daar moest op gaan dansen. Doe mee!" roept Arie terwijl hij haar meetrok.
Posted Image
Lachend danste Michelle mee."Maar even, we moeten Marie's verjaardag plannen, nietwaar?"zei Michelle hard boven de muziek uit."Ja, natuurlijk! Hoe kan ik zo dom zijn! Ze is vandaag jarig, he? Ik regel meteen een verjaardag. Verzorg jij Marie en Misty?" roept Arie terwijl hij de radio uitzet en naar beneden loopt. Michelle loopt naar marie's kamer om haar uit de wieg te halen. Ondertussen heeft Misty een leuk idee bedacht.
Posted Image
Ze heeft haar mooiste jurk uit de kast gehaald en speelt met haar pasgekregen pony."En binnenkort is er een optreden van de superponyprinses! Maar eerst moet ik erheen." Misty staat op en pakt haar pony. Daarna rent ze opgewekt naar beneden. In de gang staat de karaokemachine van haar vader. Daar gaat ze een optreden op geven!
Posted Image
Ze zoekt een leuke melody uit. Zonet heeft ze nog een leuk ponyprinses liedje gedownload. Zometeen gaat ze er nog eentje zoeken. Ze zet de machine aan en er klinkt een leuk melodietje."Lalala, nanana... Lalala, nanana..." begint ze. Michelle loopt net met Marie naar beneden. Misty begint met zingen. Michelle kijkt op en loopt richting de karaokemachine en begint te luisteren. Als het liedje afgelopen is, begint Michelle te juichen."Wat kan jij goed zingen! Dat wist ik echt niet." Misty lacht verlegen en rent dan naar boven. Ze gaat nog meer liedjes zoeken.
Posted Image
Na een tijdje wordt ze geroepen."Misty! Trek je gewone kleding aan en kom beneden! We gaan Marie's verjaardag vieren!" Beneden worden de gasten ontvangen. Als iedereen beneden klaarstaat, wordt Marie naar de taart gebracht. Michelle doet weer voor hoe ze moet blazen, maar Marie begint te kwijlen en Michelle haalt haar snel bij de taart weg om haar mondje schoon te vegen, maar daarna gaat het wel goed en worden de kaarsjes uitgeblazen.
Posted Image
Nadat alle kaarsjes gedooft zijn, zet Michelle Marie neer. Marie gaat staan en wordt langzaam an groter, totdat ze even groot is als Misty. Ze kijkt even verbaasd om zich heen, omdat alles kleiner lijkt te worden, maar dan begint ze te lachen en springt op en neer."Ik ben nu ouder! Ik kan ook naar school!" Blij gaat ze met haar zusje spelen. Ze voelt zich ouder en ze denkt ouder, tenminste dat denkt ze. Misty is blij dat ze nu een zusje van eigen leeftijd heeft. Nu kunnen samen spelen.
Posted Image
Ze gaan op Misty's bed springen."Ik spring hoger dan een haas!" roept Misty."Ik hoger dan een kangaroe!"roept Marie."Nee, ik spring hoger dan een flat!" roept Misty. Marie stopt met springen."Niet waar! Een flat is heel erg hoog, zo hoog kun jij niet springen!" roept Marie."Jawel hoor! Een flat kan namelijk niet springen!" roept Misty lachend en nog steeds springend. Opeens komt Michelle de kamer binnen."Komen jullie beneden spelen? Het maakt nogal lawaai als jullie op het bed springen en we hebben geen zin om een nieuw bed te nmoeten kopen." Misty en Marie knikken en gaan naar beneden. Daar gaan ze televisie kijken. Er is een programma over aliens op. Alle visite is buiten, op de kinderen na. Die zitten geïntereseerd naar het programma te kijken. Het gaat over een man die ontvoerd wordt door aliens en daar in dat ruimteschip wordt hij verliefd op de ruimtekoningin. Het is heel spannend. Opeens begint Carine ruzie met Misty te maken."Jij bent ook een alien, he? Gaan je vrienden in de ruimte en je familie als je genoeg informatie hebt je ophalen en deze wereld overheersen?" zegt ze kattig."Hoezo? dat ik anders ben hoeft nog niet te betekenen dat ik de wereld ga overheersen." roept Misty kwaad.
Posted Image
Marie probeert ze uit elkaar te halen."Misty is niet zo. Ze dacht eerst nog dat ze een mens was en gewoon een beetje anders, maar ze gaat de wereld niet veroveren. Ze is ook gewoon mijn zusje. Niet een kwade alien zoals in die film." Misty kijkt een beetje sip en Carine kijkt haar schuldig aan."Sorry. Ik oordeelde te snel." zegt ze. Marie knuffelt haar."Geeft niet! Het kwam door de film." zegt ze. Carine knikt en zegt:"Je hebt gelijk, maar ik moet nu gaan en Arthur zou met me meegaan, aangezien we buren zijn. Doei Marie en sorry Misty!" roept ze en zij en Arthur gaan weg.
Posted Image
Misty is nog steeds verdrietig als haar zusje weer gefacineerd naar de alienfilm zit te kijken. Ze rent naar haar kamer en pakt haar beer weer."Oh, teddy. Ze accepteren me niet en denken dat ik een informatiezender ben. Straks gaan ze op me jagen." Huilend blijft ze zo heel lang zitten...

Komt het wel goed met Misty? En waarom is Marie zo vergevingsgezind als het meisje dat haar zusje beledigde zegt dat het door een domme film kwam? Je leest het de volgende keer!

p.s. sorry voor de late update, maareh... mijn vakantie is afgelopen en heb nogal veel huiswerk! :( ik hoop zo snel en vaak mogelijk een nieuwe update te maken!

#27 simgirlie

simgirlie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 14 March 2009 - 08:36 AM

Srry dat ik zo lang geen updates heb gemaakt, maar mijn computer was stuk (waarschijnlijk virus) en ik heb geprobeert een back-up van mijn simfamilie te maken, voordat de computer opnieuw opgestart werd. (Dus helemaal opnieuw!) Ik hoop dat het gelukt is en dat ik zo verder kan gaan met mijn verhaal. Ik had nog wel wat foto's, dus daar maak ik zo nog een update van. :-P

#28 Kairi

Kairi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 94 posts

Posted 14 March 2009 - 08:48 AM

Srry dat ik zo lang geen updates heb gemaakt, maar mijn computer was stuk (waarschijnlijk virus) en ik heb geprobeert een back-up van mijn simfamilie te maken, voordat de computer opnieuw opgestart werd. (Dus helemaal opnieuw!) Ik hoop dat het gelukt is en dat ik zo verder kan gaan met mijn verhaal. Ik had nog wel wat foto's, dus daar maak ik zo nog een update van. :-P

Oké,maar wel jammer is dat:(

#29 simgirlie

simgirlie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 14 March 2009 - 12:37 PM

[size=4]Deel 10: Het uitje[/size][size=2]

[size=2][/size]"Mama!" Marie staat bij de schoolbus te dansen."Ik heb ook een 10! Dankzij Misty!" gilt ze.
Posted Image
Als er geen reactie komt, rent ze naar binnen. Misty volgt haar op de voet."Mama?" roepen ze door het huis. Terwijl Marie naar boven rent, kijkt Misty in de keuken en de woonkamer. Op het kleine tafeltje in de woonkamer ligt een briefje."Marie! Mama heeft een briefje neergelegt!" schreeuwt ze naar boven. Daarna kijkt ze op het briefje."Wat staat erop?" vraagt Marie die net de kamer binnenkomt."Ik heb een nieuwe baan als arts gekregen en ben daarom wat later thuis. Er ligt wat lekkers voor jullie klaar in de koelkast en daarna kunnen jullie aan je huiswerk bezig gaan. -XXX- Mama." leest Misty voor."Maar ik heb een 10..." zegt Marie beteuterd. Ze wilde het graag aan haar moeder laten zien. Misty kijkt naar haar teleurgestelde zusje. Snel rent ze naar de koelkast. In de koelkast liggen 2 cakejes. Misty neemt ze mee naar de woonkamer waar haar zusje op de bank is gaan zitten met haar rapport."Hier is jouw cakeje. Je kunt je 10 later toch laten zien? Als mama thuis is?" vraagt Misty terwijl ze het cakje opeet. Marie knikt en neemt ook een hap. Als de cakejes op zijn, gaan ze aan hun huiswerk. Zodra Marie ziet dat haar moeder thuiskomt, rent ze naar buiten om het te vertellen.
Posted Image
"Mama! Ik heb een 10! Een 10!" schreeuwt ze. Michelle ziet nog net dat Marie een papier in haar gezicht drukt."Weet je, lieverd. Ik zou je rapport beter kunnen zien als het niet op mijn gezicht zat." zegt Michelle lachend en ze pakt het papier en bekijkt het vanaf een afstandje."Wauw, meiske! Dat is een goed rapport! Ik heb misschien wel een leuk ideetje voor jullie, aangezien jullie allebei een geweldig rapport hebben! We gaan eens een keertje uit eten!" Marie begint te juichen en rent naar binnen om het Marie te vertellen. Ondertussen is Arie ook thuisgekomen. Hij geeft Michelle een zoen op haar wang en vraagt naar haar dag."Ik had een geweldige dag! Misty en Marie hebben allebei een goed rapport en ik maak op mijn eerste dag meteen promotie!" lachend lopen ze naar binnen. Misty en Marie hebben zich intussen verkleed en lopen door de kamer heen."Wij gaan uit eten! Wij gaan uit eten!" Als hun ouders zich ook omgekleed hebben, rennen ze naar de auto en gaan zitten.
Posted Image
"Wat ga jij bestellen? Ik wil een omelet! Dat is mijn lievelingseten!" roept Marie. Misty begint te lachen."Ik wil ook omelet en het is ook mijn lievelingseten!" roept Misty. Ze gaan de bocht om en rijden de stad in. Marie kijkt naar buiten."We gaan naar Oresha! Daar wilde ik altijd al eens heen!" roept Marie. Arie parkeert de auto en ze stappen uit. Misty en Marie rennen meteen naar binnen en Arie vraagt om een tafel. Arie bestelt 2 omeletten, flensjes en karbonades. De ober legt hun borden klaar en komt even later met hun maaltijd. "Tweemaal omelet, eenmaal gebakken flensjes en eenmaal karbonade...." De ober verliest zijn evenwicht en het dienblad valt uit zijn handen.
Posted Image
"Help!" gilt Michelle. Het dienblad valt op haar hoofd en alle inhoud ook.
Posted Image
Geschrokken staart de ober naar Michelle. Ze zit er helemaal onder."Mijn excuses, mevrouw! Ik zal deze maaltijd gratis rekenen en u een volgende aanbieden. U kunt uzelf opfrissen in het toilet, terwijl ik het hier opruim." zegt de ober, terwijl hij haar helpt met Michelle's trui schoon te maken. Hij geeft haar een doekje en ruimt alles op. Daarna rent hij naar de keuken en haalt een nieuwe maaltijd. Misty kijkt verbaasd naar Marie en samen schieten ze in de lach."Eigenlijk was het best grappig!" roept Marie."Ja, alleen zielig voor mama!" giert Misty. Nadat Michelle weer schoon aan tafel zit en de maaltijd is geserveert, kunnen ze eindelijk rustig eten.
Posted Image
"Gelukkig vergoed hij de maaltijd, anders had ik moeten betalen voor een dienblad over me heen!" lacht Michelle. Misty let niet echt op. Ze ziet een oude groene man. Hij kust een blonde vouw en loopt richting een tafel. Daar gaat hij zitten met haar en een groene tiener en een klein meisje met paardenstaartjes. Zou die man ook een alien zijn? Zou hij haar echte vader kennen? Of zou hij net als haar niemand van daarboven kennen? Ze stopt haar vork in haar mond. AU! Ze staart verbaasd naar haar bord. Hij is al helemaal leeg! "Misty? Kom je? We gaan naar het labyrint." Snel rent Misty met haar familie mee. Ze was iets te veel aan het dromen.

De auto gaat open en Misty en Marie rennen naar buiten."Ik ga zwemmen!"roept Misty. Ze is haar gedachten van net al helemaal vergeten. Ze trekt haar bikini aan en gaat op de duikplank staan. Op de andere duikplank staat Marie met dezelfde bikini aan. Ze vonden hem zo leuk! Misty gaat klaarstaan en neemt een sprong.
Posted Image
Ze plonst in het water. Aan de andere kant plonst Marie er ook in met een mooie boog.
Posted Image
Ze zwemmen naar elkaar toe en spatten elkaar nat. Lachend klimmen ze even later weer uit het water om handjeklap te spelen. Het is inmiddels al donkerder geworden.
Posted Image
"Ik ga winnen!" roept Marie die net probeert om Misty's hand te slaan, maar Misty ontwijkt de hand en slaat Marie op haar handen."Gewonnen." zegt ze. Michelle komt intussen naar ze toelopen."Komen jullie? Het begint al laat te worden en ik met nog even naar de winkel." Ze neemt de meisjes mee naar de auto. Daar zit Arie al te wachten en ze rijden meteen weg.

Als ze bij de winkel komen, rennen de meisjes meteen naar binnen. Ze hebben kledingrekken gezien en willen kijken wat er hangt.
Posted Image
Marie haalt een roze prinsessenjurk tevoorschijn."Deze ga ik passen!" roept ze tevreden en ze rent naar de pashokjes. Ook Misty haalt een prinsessenjurk uit de rekken.
http://www.plaatjesu...7032490-150.jpg
Marie bekijkt zichzelf in de spiegel."Ik ben net een echte prinses!" roept ze. Ze heeft pas nog een ballet gezien. Ze doet een balletsprong na.
http://www.plaatjesu...7032720-990.jpg
Lachend rent ze weer naar de pashokjes. Ondertussen loopt Misty met een blauwe jurk naar de spiegel.
http://www.plaatjesu...7032812-690.jpg
Ze ziet er niet uit als een prinses. Blauw staat haar beter dan roze, maar het staat haar niet. Ze is er te groen voor om een prinses te zijn. Ze is een lelijke alien die niemand aardig vind. Ze kleed zich weer om en wordt geroepen door Michelle. Als ze naar huis rijden, denkt Misty verdrietig aan de mooie prinsessenjurk. Waarom is ze nou geen gewoon meisje? "Misty? Ben je verdrietig?" vraagt Marie."Dat hoeft helemaal niet, hoor. Die jurk stond je heel mooi! Ik wilde hem ook houden, maar het mocht niet van mama." kletst ze. Misty schudt haar hoofd."Dat is het niet. Mensen vinden me niet aardig omdat ik anders ben." zegt ze en een traan blinkt in haar ooghoek. Marie doet haar gordel los en schuift naar haar zusje toe om een arm om haar heen te slaan."Je bent niet anders! Je bent gewoon mijn zusje, alleen en beetje groener. Als je het over Carine hebt, die is heel aardig, hoor. Ze heeft op school de hele dag gewerkt aan een tekening voor jou om het goed te maken. Als hij af is, geef ik hem aan jou, goed?" troost Marie. Misty knikt."Ik stel me aan, he? Thuis ga ik gewoon weer zingen. Doe je mee?" Marie knikt enthousiast."Dan zingen we het prinsessenlied! Want wij zijn prinsessen!" roept ze enthousiast. Misty lacht en kijkt naar buiten. Misschien had ze toch niet zo raar moeten denken. Iedereen die vindt haar gewoon normaal. Ze denkt te zwaar! Dat is het!

Zal Misty het bij deze gedachten laten? Kan ze ook een mooie prinses zijn? En houden Marie en Michelle het vol om Misty gerust te stellen? Je leest het de volgende keer!

p.s. De computer is opnieuw opgestart en de back-up werkt! Ik kan verder gaan met mijn verhaal! :D
[/size]

#30 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,285 posts

Posted 14 March 2009 - 03:31 PM

egt heel leuwk! ga snel door :D
Posted Image

#31 Kairi

Kairi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 94 posts

Posted 14 March 2009 - 07:01 PM

jeeh! :cheer: Leuk!Ga verder!Goed dat het verder gaat!Anders ging ik dood!

#32 simgirlie

simgirlie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 29 March 2009 - 05:36 PM

Hey, het bleek dat er toch nog steeds iets mis was met de computer :-( en dus wordt ie nu gerepareert. Er zou gister gebeld worden, maar nog geen bericht. :-( Ik moet dus nog een tijdje wachten met mijn verhaal, maar de back-up werkt i.i.g :D Ik kan dus gewoon verder met mijn verhaal als de computer eindelijk terug is!

#33 simgirlie

simgirlie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 13 April 2009 - 10:39 AM

[size=4]Deel 11: Misty's verjaardag [/size][size=2]

Posted Image
"...En daarna ben ik naar de kartbaan geweest. Er waren een aantal problemen die niet door de beugel konden!" vertelt Arie vrolijk. Het is een week geleden dat ze een uitje hadden en voor Misty is de week niet zo goed gegaan. Er was een nieuw meisje op school gekomen en het eerste wat ze tegen Misty zei was:"Dat jullie gemuteerde slakroppen op school toelaten, of was het vroeger een rups?" Misty was erg geschrokken en beledigd dat dat meisje dat zei en is meteen de klas uitgerent met een knalrood hoofd. Ze hoorde het meisje nog roepen."En nu lijkt het op een tomaat. Serieus, wat was het nou vroeger?" waarna ze een paar mensen hoorde lachen. De hele week bleef het meisje achter Misty aanlopen en een aantal andere kinderen uit de klas doen ook nog met haar mee. Gelukkig dat Marie het voor haar opgenomen heeft. Zodra ze merkte dat misty gepest werd, is ze naar het meisje toegegaan. Misty weet nog precies wat Marie zei."Hallo, mijn naam is Marie. Jij zit bij mijn zus in de klas, hé?" Het meisje keek eerst verbaasd dat een meisje dat twee jaar jonger dan haar is, haar aanspreekt."Oja? Wie is je zus dan?" had ze gevraagt."Mijn zus lijkt niet zo heel erg op mij. Ze ziet wat groener dan anderen." had marie vertelt. Het meisje lachte meteen."Dus jij bent familie van de gemuteerde sla? Haha! Het spijt me voor je!" heeft ze geroepen. Marie leek even haar te willen slaan, maar daarna zei ze, op een hele rustige toon."Tja, dat krijg je, he? Als je in Vreemdvoort woont. Ik denk dat jij niet zo slim bent als je denkt, want mijn zus is geen slakrop, maar een alien, uit de ruimte. En ik zal maar oppassen, want ze heeft nog contact met haar andere familie. Ik denk dat ze je binnenkort ook wel zullen ontvoeren. Mijn zus maakt namelijk veel vaker contact met ze." Misty begreep meteen dat ze net moest doen alsof ze ook contact maakte. Het meisje schrok er wel van, maar na een paar dagen is ze weer begonnen."Misty? Heb je geen honger? Je hebt je pudding nog niet aangeraakt."vraagt Michelle. Misty schudt haar hoofd en staat op."Ik ga slapen..." zegt ze.

Die avond kijkt Michelle Arie bezorgd aan."Misty doet de laatste tijd zo negatief, zou alles wel goed met haar gaan?" zegt ze. Arie stelt haar gerust."Ze is gewoon zenuwachtig voor haar verjaardag en haar nieuwe school. Het gaat vast wel weer over." Michelle kijkt naar haar schoenen."Ik weet het niet, hoor. Marie verteltde laatst dat er een heel gemeen meisje bij haar in de klas zit en dat ze wordt gepest."zegt ze. Arie lijkt even na te denken."Weet je wat? We geven haar een goede verjaardag, goed? Zodat ze niet zo droefig is!" Hij staat meteen op en loopt naar de telefoon."Goed idee!" zegt Michelle en ze is meteen enthousiast.

Posted Image
De volgende ochtend zitten ze allemaal aan het ontbijt. Het is nogal stil."...Eh... Misty was toch jarig, vandaag, toch?" vraagt Marie aarzelend. Ze weet het namelijk niet zeker, omdat iedereen zo stil is."Ja, hoor. Wacht maar, het wordt nog leuk." zegt Arie, terwijl hij en Michelle glimlachend naar elkaar kijken. Misty kijkt even van de een naar de ander en eet dan snel haar ontbijt op. Daarna rent ze naar boven. Wat hebben haar ouders voor haar in petto? Een paar uur later gaat de bel. Ze hoort mensen binnenkomen. Ze hoort de stem van Connie en dan hoort ze Carine en nog iemand. Haar ouders hebben al haar vrienden en ook die van Marie opgebelt. Ze rent snel naar beneden."Hey, Misty! Gefeliciteert, he!" hoort ze. Ze wordt door iedereen uitgebreid begroet. Marie roept iets."Zullen we gaan zwemmen? We hebben pas geleden een eigen zwembad gekregen!" Misty is meteen enthousiast. Sinds een paar dagen geleden zwemt ze iedere dag wel even. Het is altijd warm in Vreemdvoort, dus dat kan best!
[/size]
Posted Image
Misty heeft een leuke ochtend. Ze speelt samen met Marie en hun beste vrienden.
Posted Image
Ze speelt rodehandjes met Vicky.
Posted Image
En daarna nog even verstoppetje. Veel meer is er ook niet te doen, want er komen meer gasten en Michelle zet de taart klaar. Dat betekent dat Misty de kaarsjes uit mag blazen! Snel rent ze naar haar kamer om haar jurk aan te trekken en daarna naar beneden te rennen. Daar staan al een heleboel mensen klaar om haar te feliciteren. Eindelijk komt ze bij de taart. De mensen om haar heen beginnen te zingen.
Posted Image
Ze staat klaar om de kaarsjes uit te blazen. Arie zet nog een krukje voor haar neer, zodat ze beter bij de taart kan.
Posted Image
Ze stapt op het krukje en bedenkt wat ze zal wensen. Daarna neemt ze een grote hap lucht en blaast de kaarsjes uit.
Posted Image
Als de kaarsjes allemaal in één keer uitgaan, begint iedereen te juichen.
Posted Image
Ze hoort dat ze in koor iets roepen:"Gefeliciteert Misty! Hiepderdepiep hoera! Hieperdepiep Hoera! HIEPERDEPIEP HOERA!!!!" Ze stapt van het krukje af en voelt dat ze een groeistuip krijgt. Snel rent ze naar haar akmer, waar ze een speigel heeft opgehangen.
Posted Image
Tevreden kijkt ze naar haar spiegelbeeld. Ze is nu ouder."Misty! Kom je ook dansen? Connie en ik hebben een leuk liedje ontdekt." hoort ze Vicky van beneden roepen. Natuurlijk komt ze dansen! Waarom niet?
http://www.plaatjesu...9617528-840.jpg
Lachend blijven ze de hele avond dansen en er doen steeds meer mensen mee. Michelle loopt naar Arie toe."Je had gelijk. Ze is veel vrolijker nu. Hopelijk blijft ze dat ook." zegt ze tegen hem. Arie knikt."Ja, dat hoop ik ook." zegt hij.

Blijft Misty zo vrolijk of loopt alles alsnog in de soep? En waarom is Misty er zo tevreden over dat ze ouder is? Je leest het de volgende keer!

#34 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,285 posts

Posted 13 April 2009 - 04:16 PM

egt leuk!!
Posted Image

#35 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 23 April 2009 - 09:50 AM

egt leuk!!

hopelijk komt er snel een volgend deel!
Laaadidadidaaaa..

#36 simgirlie

simgirlie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 16 July 2009 - 05:13 PM

ik heb een klein probleempje :-(

ik was een tijdje bezig met andere dingen en toen ik weer wilde beginnen met het volgende deel kon ik de foto's niet meer terug vinden :-(
de back-up werkt niet meer, waarom weet ik niet

ik kan niet meer verder, sorry :-(

#37 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,285 posts

Posted 31 July 2009 - 11:57 AM

:o neeee :'(
Posted Image

#38 Kwak

Kwak

Newbie