Jump to content

Photo

Ik kan geen mensen in dit appartement laten trekken!

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 07 March 2009 - 05:43 PM

http://rapidshare.co....Sims2Pack.html

Hier kun je mijn appartement downloaden (kan max. 10x). Wie weet wat ik fout heb gedaan bij het maken van het appartement? Ik snap er nl helemaal niks van. Je kunt toch gewoon 2 appartementen gebruiken ipv 4? Of moet echt alles gescheiden zijn (ik heb een heliplatform gemaakt op het dak bij elk appartement met een hek als afscheiding).

Ik snap er nl helemaal niks van..

#2 TenF

TenF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,743 posts

Posted 08 March 2009 - 04:23 PM

Kan je niet foto's maken ofzo, of is het appartement zo groot? Want ik heb geen zin om te downloaden, installeren en opstarten :P

Maar ehm...
Heeft elk appartement z'n eigen heliplatform, of delen ze die? Als 't goed is kan een hek wel als afscheiding dienen, maar mag er dan dus geen deurtje inzitten. Een appartement mag maar 1 deur naar de buitenwereld hebben, en dat moet zo'n speciale zijn.
Posted Image

Hating me won't make you pretty!

#3 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 12 March 2009 - 09:47 PM

Sorry, ik zie nu pas dat ik een reactie heb. Mijn excuus.

Het heliplatform is idd afgescheiden door een hek zonder poort. Maar de achtertuin komt wel op een gemeenschappelijke tuin uit. Is dat het? Hoop het niet eigenlijk, want dan moet ik iets anders verzinnen....

#4 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 13 March 2009 - 05:08 AM

Maar de achtertuin komt wel op een gemeenschappelijke tuin uit. Is dat het? Hoop het niet eigenlijk, want dan moet ik iets anders verzinnen....

Ze kunnen geen gemeenschappelijke tuin hebben. Alles dient volledig afgesloten te zijn.
Het is jammer, maar zo is het nu eenmaal.

#5 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 16 March 2009 - 08:16 PM

Daar ben ik inmiddels achter ja. Was met het weekendje weg een appartement aan het bouwen voor 1 gezin, achterdeur gemaakt, open tuin en ja hoor: problemen. Nou dan moet ik het maar anders op zien te lossen helaas.... Eerst die code eens opzoeken hoe je m weer naar woonkavel terugtovert.... :(

#6 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 16 March 2009 - 10:31 PM

Werkt niet, ik snap het niet meer. Zou iemand toch ff willen kijken? Heb nu foto's gemaakt (appartement is ook veranderd nu, dus daar kun je het toch niet meer aan zien). Volgens mij moet een achtertuintje gewoon lukken, aangezien dit ook al standaard is, maar ik snap er echt helemaal niks meer van....

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Wil er nog even bijzeggen dat het volgens de screenshots een woonkavel is, maar ik kreeg de melding dat ik de kavel moest aanpassen. Het is dus wel degelijk een appartementskavel.

#7 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 22 May 2009 - 08:55 AM

Werkt niet, ik snap het niet meer. Zou iemand toch ff willen kijken? Heb nu foto's gemaakt (appartement is ook veranderd nu, dus daar kun je het toch niet meer aan zien). Volgens mij moet een achtertuintje gewoon lukken, aangezien dit ook al standaard is, maar ik snap er echt helemaal niks meer van....

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Wil er nog even bijzeggen dat het volgens de screenshots een woonkavel is, maar ik kreeg de melding dat ik de kavel moest aanpassen. Het is dus wel degelijk een appartementskavel.

4 dingen;

1) Je mist bij de achtertuin een stuk hek, kijk maar eens ;) (Voor zover ik kan zien dan)

2) Een garage is toch een ook een deur naar de buitenwereld? Want mijn irri sim kinderen gaan aldoor via de garage naar buiten whaha XD!

3) Heb je wel een speciale appartements leven deur die naar buiten gaat?

4) Check eens alle muren in je huis. Zijn ze wel compleet? Dat je niet van het ene naar het andere huis kan?

En late reactie xD
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#8 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 22 May 2009 - 02:45 PM

Je hebt appartementen van EA zelf met garages, dat kan geen probleem zijn. ;-)

De rest heb ik allemaal gecheckt, geen idee waar het aan kan liggen. Heb m er alleen niet meer op staat, aangezien ik ineens weer van die doorzichtige sims kreeg en ik appartenmenten er weer vanaf moet gooien. Maar goed, voorlopig even geen sims 2 meer voor mij, ga nu lekker sims 3 spelen. ;-)

Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users