Jump to content

Photo

Downloads in je spel zetten

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 AshleyO

AshleyO

Newbie

• Members
  • Pip
  • 6 posts

Posted 14 March 2009 - 05:12 PM

Hoii!

Ik wil graag downloads in me spel hebben! maar hoe moet dat?!
Als ik iets wil downloaden waar moet ik het opslaan? Wat moet ik openen en hoe komt het in me spel?

Wie wil me helpen?:D

En nog een vraagje,
Als ik me sims speel gaat soms me beeldscherm uit en dan staat er No input signal
Dat moet ik alles opnieuw opstarten en is ie bijvoorbeeld ook niet opgegeslagen en dan moet ik alles opnieuw doen!

Ik hoor het wel ( hoop ik:P )

Groetjes!

#2 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 22 April 2009 - 09:09 AM

Hoii!

Ik wil graag downloads in me spel hebben! maar hoe moet dat?!
Als ik iets wil downloaden waar moet ik het opslaan? Wat moet ik openen en hoe komt het in me spel?

Wie wil me helpen?:D

En nog een vraagje,
Als ik me sims speel gaat soms me beeldscherm uit en dan staat er No input signal
Dat moet ik alles opnieuw opstarten en is ie bijvoorbeeld ook niet opgegeslagen en dan moet ik alles opnieuw doen!

Ik hoor het wel ( hoop ik:P )

Groetjes!

van die downloads kan ik je niet helpen. wat kan je eigenlijk doen met die downloads en zo... maar met dat No Input Signal ligt aan je beeldscherm. ik heb een heel vervelend beeldscherm, en als als ik hem verplaats, gaat de stekker achter los, en valt simpelweg het beeld uit. ik hoef dan alleen maar de stekker aan te duwen.
hopelijk helpt dit je :D
Laaadidadidaaaa..

#3 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 22 April 2009 - 02:47 PM

Om je downloads in het spel te zetten, moet je die in de 'downloads' map zetten (Mijn documenten/ Ea games/ de sims 2/ downloads). Als je 'sims2package's hebt: dubbelklik --> installeren.

Als je dan je spel hebt opgestart ga je naar opties en kies je bij opties 'aangepast materiaal inschakelen.' Je moet dan wel je spel opnieuw opstarten om ze te kunnen zien en gebruiken.
#It's something unpredictable,
but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.#

#4 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 23 April 2009 - 06:57 AM

Om je downloads in het spel te zetten, moet je die in de 'downloads' map zetten (Mijn documenten/ Ea games/ de sims 2/ downloads). Als je 'sims2package's hebt: dubbelklik --> installeren.

Als je dan je spel hebt opgestart ga je naar opties en kies je bij opties 'aangepast materiaal inschakelen.' Je moet dan wel je spel opnieuw opstarten om ze te kunnen zien en gebruiken.

waar download je (goede) downloads?
Laaadidadidaaaa..

#5 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 10 May 2009 - 09:29 AM

waar download je (goede) downloads?

http://modthesims2.com vindt ík verreweg de meest gebruiksvriendelijke download site. Eventjes een accountje aanmaken (Allemaal GRATIS) en dan naar search -> Download balkje ---> En danw at je zoekt intypen. (In eht Engels ofcourse) Je vindt er duizenden kledingsetjes, truitjes, haarsetjes, huizen, auto's, celebrity's en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer!

ThesimsResource vindt ik échter een rot site omdat er staat dat de download'base game compactible is maar dat is hij dus niet -.-"
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#6 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 10 May 2009 - 10:16 AM

ik heb een account gemaakt, maar als ik op eem download klik, zegt hij dat het niet lukt.

help?! :?

EDIT: laat maar ik heb het al. je moest gewoon "remember me"aanklikken bij het inloggen :D
Laaadidadidaaaa..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users