Jump to content

Photo

Ojaa en vriendschap in de min

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 nikkicolle91

nikkicolle91

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,884 posts

Posted 07 April 2009 - 01:06 PM

Ik heb een gezin bestaande uit 5 mensen (zelfgemaakt mannetje, Dina Heethart, 2 kinderen en Lotte Plezant, maar dat doet niet toe).

Dina en me mannetje gingen zoenen uit zichzelf in dezelfde kamer als alle kinderen. Toen gingen die kinderen huilen met 2 minnen boven hun hoofd. Linkboven stond stilletjes huilen dus eerst dacht ik 'me mannetje gaat dood', maar nee. De vriendschap tussen me mannetje en de kinderen waren iets van 15 in de min gegaan.
Later liet ik Dina en me mannetje Ojaa'en in hun slaapkamer. Toen kwamen die kinderen uit hun bed (ieder een eigen kamer) en toen gingen ze weer stilletjes huilen waarna de vriendschap 63 in de min was!

Mijn vraag is: Hoe kán dit? Want ik heb dit nog nooit meegemaakt.
"Barney..."
"This isn't Barney. But I hear that guy's awesome. All right. Listen very carefully. You will get your stuff back if you are able to
complete a series of challenges. Number one: put on the suit. Number two: meet me at McClaren's in an hour."
"How will I know who to look for since we've never met?"
"..I look like Barney."

#2 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 08 April 2009 - 10:30 PM

Heeft Dina ook nog een relatie met een andere man? Zijn zij wel de kinderen van die vent? Ik weet dat mijn kinderen het nooit leuk vonden als hun moeder of vader met iemand iets ging doen die niet hun vader of moeder was. :P (behalve als ze hertrouwd waren, dan vonden ze het geloof ik niet erg)
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#3 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 09 April 2009 - 05:23 AM

Als ze idd vreemdgaat, dan is dat de reden. Anders zou ik het ook niet weten.

Wat ik ontzettend grappig vind aan de sims, zijn die onverwachte interacties. Ik heb een keer gehad dat mijn tiener verlegen werd, omdat zijn ouders liepen te zoenen. Hij hield steeds de handen voor de ogen en deed heel gek. Die interactie heette: zich kapotschamen of iets in die strekking. :D

#4 nikkicolle91

nikkicolle91

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,884 posts

Posted 09 April 2009 - 10:12 AM

Ja, 't zijn gewoon de kinderen van Dina en d'r man!
Ze is wel verliefd op Stefano Bigoli maar die kennen die kinderen niet eens.
"Barney..."
"This isn't Barney. But I hear that guy's awesome. All right. Listen very carefully. You will get your stuff back if you are able to
complete a series of challenges. Number one: put on the suit. Number two: meet me at McClaren's in an hour."
"How will I know who to look for since we've never met?"
"..I look like Barney."

#5 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 22 April 2009 - 09:14 AM

Ja, 't zijn gewoon de kinderen van Dina en d'r man!
Ze is wel verliefd op Stefano Bigoli maar die kennen die kinderen niet eens.

Vreemd...
Laaadidadidaaaa..

#6 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,287 posts

Posted 28 April 2009 - 08:44 AM

missgien mochten ze een van de twee zoieso al niet??
Posted Image

#7 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 01 May 2009 - 07:20 AM

Jaah dat heb ik ook een keer gehad xD! Toen ben ik gaan verhuizen... Toen was het geloof ik bij mij wel over :o
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users