Jump to content

Photo

SIMS 2 MOE

• Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 N-Sortin

N-Sortin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 149 posts

Posted 13 April 2009 - 06:54 PM

Bent u ook Sims 2 moe!In alle rekken staan ze nu en lijkt nu net of het niets nada is DE sims 2 en zijn produkt zijn gevallen!
Net zoals een Nintendo Gamecube of het dat Rome en Egypte heersers waren!

Ik wacht nu echt op SIMS 3 :-)

Hoeveel waarde heeft Sims 2 nog voor u?

Bij mij onder de 50

Uiteindelijk was de laden het grootste vorm en teleurstelling!

N.Frufo

#2 Andijvie

Andijvie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 377 posts

Posted 14 April 2009 - 01:14 PM

Ik heb nooit last gehad van het laden, dat ligt echt volledig aan de pc waarop je het speelt. Sims 3 zal ook moeten laden, als je pc niet snel genoeg is, zal dat ook ontzettend saai zijn hoor.

En mja, ik vind de Sims 2 nog steeds leuk, maar zoals met alles als er een nieuwe versie uitkomt, is 't snel gedaan. Ik verheug me ook echt op de Sims 3. (En inderdaad, mijn Gamecube verdween op zolder toen de Wii er eenmaal was, maar niet omdat ik de Gamecube moe was ofzo, de Wii was gewoon gaver :P )

#3 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 14 April 2009 - 04:01 PM

Ik speel al jaren geen Sims meer, en ik wacht ook niet op de Sims 3. :)
Posted Image Posted Image

#4 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 15 April 2009 - 05:34 AM

Haha, zou je je naam niet eens veranderen :lol:
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#5 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 15 April 2009 - 05:37 AM

Ik had ook al zoiets, maar dacht: zeg maar niks..... :whistling:

Ik ben nog helemaal niet sims2 moe, ik vermaak me er best mee. Maar ik wacht wel met smart op de sims 3.

#6 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 15 April 2009 - 06:44 AM

Haha, inderdaad :P

Maar dan zou het '' Fan88 '' worden ofzoiets. :xd:
Posted Image

#7 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 15 April 2009 - 06:28 PM

Ik ga al enkele jaren door het virtuele leven als AngelEye. :)

#8 jessica

jessica

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,791 posts

Posted 15 April 2009 - 06:57 PM

verander dat "sims" in "jessica" :D

#9 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 19 April 2009 - 09:03 AM

Alweer? Het zou niet de eerste keer zijn dat ik Jessicafan zou heten :P

#10 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 19 April 2009 - 12:47 PM

wat doe je hier nog op het forum joh XD verander je naam in Simsmoe88 :P ja ik heb t al n tijd niet meer gespeeld, staat wel op mn pc, kheb n nieuwe pc en laptop die beiden superdeluxe snel zijn, maar ik wacht met spanning op desims3 woooot

Ook bizar trouwens, die sims2 pakketten liggen voor 15-20 euro in de rekken :o

#11 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 19 April 2009 - 05:42 PM

Lekker goedkoop idd!

Ik ben begonnen met de familie Blut. Meestal skip ik die familie omdat het zo'n drama is: oudste kid op het slechte pad, peuter kan maar niet gelukkig naar de volgende fase en tot overmaat van ramp heeft moeders weer een kind op komst. Met weinig geld, geen ruimte om ook maar 2 kinderen te bergen en nu ineens 3....

Heb haar maar in een bestaand huis laten trekken (via de menubalk) met genoeg ruimte, dmv appartementenhuur. Nog lastig, maar beter te verhapstukken.

Wel een vraag: krijgen jullie bij Wendy Blut bij het 3e kindje ook altijd maar een jongetje? Ik krijg echt nooit dochters! Hoe vaak ik ook opnieuw opstart....

#12 judithbenik

judithbenik

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,116 posts

Posted 19 April 2009 - 07:57 PM

Volgens mij kan dat gewoon niks anders worden, ik heb ook alleen maar zoons gehad.
(Heb maar 3x haar verhaallijn gespeelt volgens mij. XDD)

#13 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 20 April 2009 - 05:13 AM

Lekker goedkoop idd!

Ik ben begonnen met de familie Blut. Meestal skip ik die familie omdat het zo'n drama is: oudste kid op het slechte pad, peuter kan maar niet gelukkig naar de volgende fase en tot overmaat van ramp heeft moeders weer een kind op komst. Met weinig geld, geen ruimte om ook maar 2 kinderen te bergen en nu ineens 3....

Heb haar maar in een bestaand huis laten trekken (via de menubalk) met genoeg ruimte, dmv appartementenhuur. Nog lastig, maar beter te verhapstukken.

Wel een vraag: krijgen jullie bij Wendy Blut bij het 3e kindje ook altijd maar een jongetje? Ik krijg echt nooit dochters! Hoe vaak ik ook opnieuw opstart....

Klinkt als een uitdaging.. misschien als ik vanmiddag geen huiswerk heb dat ik het ook eens ga proberen met Wendy Blut :P

#14 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 20 April 2009 - 04:20 PM

Ik heb bijna geen tijd meer om Sims te spelen door school, maar nu heb ik even 3 weken geen huiswerk enzo dus kan ik het wel spelen. :D
Posted Image

#15 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 20 April 2009 - 07:34 PM

Ja ik zat net na school ook weer aan mijn huiswerk, daarna koken en nu lui liggen in bed, het is er bij mij dus ook niet van gekomen helaas :(

#16 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 20 April 2009 - 08:36 PM

Wendy krijgt sowieso ALTIJD een jongetje, omdat haar kindje een kopie is van zichzelf. Als je een Sim een kopie van zichzelf laat krijgen, is het altijd het tegenovergestelde geslacht. ;)
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#17 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 21 April 2009 - 05:59 AM

Hoe laat je je Sim een kopie van zichzelf krijgen dan?
En stel dat je Wendy een 4e kindje laat krijgen.. zou dat dan ook een jongen zijn?

#18 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 21 April 2009 - 10:23 AM

Met The Tombstone of Life and Death die je met boolprop testingcheatsenabled true kunt spawnen. Impregnate with ... en dan de naam van diezelfde Sim.

Als ze later zwanger wordt van een andere Sim kan ze beide geslachten krijgen. :)

Maar ik heb ook wel gehoord van mensen die glitches hadden in hun spel, dat Wendy toch nog een meisje kreeg. Eigenlijk kan dat niet, omdat het Maxis team het zo had geprogrammeerd dat ze een jongetje kreeg.
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#19 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 22 April 2009 - 09:16 AM

wat doe je hier nog op het forum joh XD verander je naam in Simsmoe88 :P ja ik heb t al n tijd niet meer gespeeld, staat wel op mn pc, kheb n nieuwe pc en laptop die beiden superdeluxe snel zijn, maar ik wacht met spanning op desims3 woooot

Ook bizar trouwens, die sims2 pakketten liggen voor 15-20 euro in de rekken :o

GOEDKOOP JOH!!!!
Laaadidadidaaaa..

#20 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 22 April 2009 - 06:45 PM

O ok, wat flauw eigenlijk van ze! :D

0 user(s) are reading this topic