Jump to content

Photo

Levenswens/carrière top

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Bellenblaas.

Bellenblaas.

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 04 May 2009 - 04:23 PM

Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje over de Sims 2. Ik heb al een paar keer geprobeerd om de levenswens te bereiken van verschillende Sims. De levenswens was om de top van een bepaalde carrière te bereiken, bijvoorbeeld in de journalistiek. Ik heb een baan gezocht in de journalistiek carrière, maar na ongeveer drie keer promoveren staat er al dat ik de top heb bereikt, maar die baan komt dan niet overeen met de levenswens baan. Ik heb geen idee waardoor dit komt en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes.
For the world you are someone, for someone you are the world. ♥

#2 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 04 May 2009 - 06:38 PM

Heb je toevallig een tiener of ouderenbaantje? Die hebben nl 3 categorien. Alleen volwassenen kunnen nl de top in een carriere bereiken.

#3 Bellenblaas.

Bellenblaas.

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 05 May 2009 - 12:06 PM

Dat heb ik inderdaad, het zijn allebei ouderen. Wel stom zeg, nu kan ik dus nooit de levenswens van die mensen vervullen.. Maar bedankt voor je antwoord! :-)
For the world you are someone, for someone you are the world. ♥

#4 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 05 May 2009 - 03:02 PM

Dat heb ik inderdaad, het zijn allebei ouderen. Wel stom zeg, nu kan ik dus nooit de levenswens van die mensen vervullen.. Maar bedankt voor je antwoord! :-)

dat kan wel, dan had je een volwassenen baan moeten nemen toen ie volwassen was, dan kan je die blijven doen als je bejaard wordt(maar inderdaad, als je een oudere MAAKT en dan begint met spelen, dan kan het helaas niet...)
Laaadidadidaaaa..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users