Jump to content

Photo
- - - - -

Het leven van Noa.

• This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 Kairi

Kairi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 94 posts

Posted 10 May 2009 - 04:10 PM

Welkom in "Het leven van Noa".Dit verhaal vergeet je nooit.(srry,moest ik ff zeggen)
Als Noa een miskraam krijgt weet ze meteen dat dit haar einde van haar geluk is.Niets zal haar kunnen troosten.Of wel?

Posted Image
"Waarom ik?"Vroeg Noa snikkend.Juist ja,dat ben ik.I"k ben nog geen 3 maanden zwanger en ik verlies mijn kind!"Riep Noa.Toen Noa 1 en een halve maand zwanger was,verloor ze haar echtgenoot.En nu dit.
Ze wist het zeker.Nooit zal ze zwanger raken.En als dat zou was...zou dit terug gebeuren.
"triiiing!Triiiiing!Triiing!"Noa zuchte en liep naar beneden en nam de telefoon op.
"Hallo?"Vroeg ze snikkend."..." Zei de stem aan de andere kant."nee,ik wil niet gaan shoppen,daag."Ze liep naar boven en ging op haar bed zitten.
Posted Image
"Wie was die vrouw en wat wilt ze bij mij?"Noa dacht na.Ze telte haar simdollars.Ze had precies nog maar 802$ over.
"Hier kom ik nooit mee rond.Zelfs nog geen week."

#2 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 10 May 2009 - 07:42 PM

Ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik stoor me eigenlijk best wel aan de foto's. :P Waarom zijn die deuren zo knalrood?
Posted Image

#3 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 11 May 2009 - 03:12 PM

Ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik stoor me eigenlijk best wel aan de foto's. :P Waarom zijn die deuren zo knalrood?

Uhu idd. xD

En ze raakt alles kwijt :o
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#4 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 11 May 2009 - 06:39 PM

ga verder, missgien wordt het leuker, tip: langere delen plaatsen...
Posted Image

#5 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 12 May 2009 - 09:21 AM

Hmm er is iets vreemds met de kwaliteit van de foto's... Kijk eens bij de opties in je spel, staat de fotokwaliteit op hoogst enzo?
Of bewerk open je ze eerst in een tekenprogramma en sla je ze verkeerd op?
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users