Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Kipputjuh

Screens De Sims 3

Recommended Posts

Screens gemaakt in De Sims 3.

Kijk alleen als je dat echt wilt en geef me later niet de schuld dat je toch gekeken hebt.

Heb jij screens die je wilt laten zien, dan ben je vrij om deze hieraan toe te voegen; dit is namelijk geen Sims-verhaal

=

scroll

=

scroll

=

Mijn eerst gemaakt Sim: René Windjes, hij is fan van zijn favoriete voetbalclub, die, zoals je ziet, in het geel-zwart speelt. Hij is anti-kunst, heeft een vlotte babbel, staat op zijn centjes en is er niet van verlegen om af en toe om geld te schooien bij andere Sims.

De mogelijkheden zijn echt veel groter in de Create-a-Sim, ieder detail is zowat aan te passen. Zo ook de ogen, al vind ik die het minst gelukt. Ik heb nog steeds het idee dat die gejat zijn van Barbie, maar ja...

screen1.png

En dan, na ruim 2,5 uur bouwen, was een klein huisje klaar. Het duurde ff voordat ik alles gevonden had en met name het eigen kleuren en motieven geven aan echt alles wat je in je huis kunt vinden, vergt veel tijd. Maar uiteindelijk lag ie dan lekker op zijn scheefgeplaatste(!) bed.

screen2.png

De omgeving is echt ongelooflijk gedetailleerd. Alleen was ik zo slim om een kavel voor een grote rotswand te kopen, dus zijn uitzicht is aan een kant behoorlijk grijs. (al is zelfs de rotswand erg in de puntjes verzorgd)

René haalt hier zijn krant (die in zijn inventarus verschijnt als hij het niet meer gebruikt!) en heeft zelfs al een klein tuintje met zonnebloemen, die zelfs meewuiven in de wind.

screen3.png

En dan hier de kamer en keuken van René. De tv staat links in beeld en René zit vanaf de keukentafel zijn favoriete programma te kijken. (hij hoeft dus niet eerst op de bank te gaan zitten om te kijken) Let ook op de in de lucht hangende keukenkastje.

screen4.png

Deze screen heb ik even genomen om te laten zien dat de lichaamsdetails ook een stuk verbeterd zijn. En ohja, vanaf zijn slaapkamerraam kijkt hij in het dal van Sunset Valley bij nacht.

screen5aa.jpg

Hier wordt hij opgehaald met de carpool (hij stapt echter niet de auto in, maar verdwijnt pardoes om vervolgens naar zijn werk te rijden) Het uitzicht is nog steeds geweldig.

screen6aa.jpg

En hier werkt hij dan, als zakenmannetje.

screen7.png

En omdat René erg op de centen let, let hij ook op kortingsbonnen uit de krant en zet stijlvol de schaar erin om de volgende dag naar de winkel te gaan om het product te gaan kopen. Zo staan er geen boeken in de kast waaruit je kunt leren, deze moet je eerst zelf kopen...

screen8.png

Mooie screens! Ik moet nog even wachten, het duurde allemaal zo lang, dat ik nu zelf maar weer aan het downloaden ben geslagen en nu maar hopen dat het een goede versie is. 99% van de keren dat ik via torrents download, is het altijd fake, vol met virussen etc. Maar goed, morgen is het misschien zo ver! :-P

Ik heb echt nooit problemen met torrents. :P

Maar wauw, dat dat bed zo dicht bij andere objecten kan staan zonder problemen!

Ik ga De Sims 3 kopen, ik weet van mezelf dat ik hem niet meer koop als ik hem heb gedownload. :P

Ik weet van iemand dat er echt weinig keuze uit kapsels is.. :|

Klopt, er zijn er maar een stuk of 12/15 en ongeveer even zoveel hoofddeksels (bij de mannen dan, die heb ik alleen gezien)

Maar je kan wel de haren in alle kleuren verven en ook high-lights, puntjes ed aparte kleuren geven.

Ik heb ook van een torrent, de eerste keer had ik een verkeerde, de tweede keer was het wel bingo. Nu zit mn broertje er steeds achter, haha, kan ik nog niet verder. :-P

Weinig kapsels idd, maar ik moet zeggen, ik vind ze eigenlijk wel oké (de meeste kapsels zijn echt basic, dat vind ik wel fijn). Ik hoop wel dat er via de store wat leuke kapsels te krijgen zijn...

Even een kleine review van mij, zonder screens.

Heb m nu een paar uurtjes gespeeld en hij is echt heel erg leuk, je hebt meer opties en zo. Leuke toevoegingen zijn de lievelingskleur, -eten, -muziek. Ten opzichte van de sims 2 vind ik de gameplay veel moeilijker, vooral ook omdat ik heel erg loopt te stuntelen met de besturing. Ik vind hem vrij pittig en heb daardoor nog geen vrienden of zo kunnen maken, wel even kennis gemaakt met een buurman en zo, die leer je echt beter kennen (stapsgewijs krijg je weer een nieuwe karaktereigenschap te zien). De kansen zijn ook leuk, het zijn gewoon opdrachten en als je ze doet, dan krijg je daar een beloning voor.

Het is ook even uitvogelen hoe het werkt om ingredienten in de koelkast te plaatsen, kortom een heel zoekwerk en uitvogelwerk. Hoe ik het huis helemaal kan inrichten naar 1 patroon heb ik nog niet ontdekt, maar dat vind ik minder belangrijk op het moment.

Wat ik het enige flinke minpunt vind, is de tijd. Normaal gesproken gaat de tijd heel snel als je sim werkt of slaapt, nu gaat ie in mijn ogen vrij langzaam, ook al heb je m op de snelste tijd staan. Dus kun je gerust een kop koffie maken voor jezelf. En hij doet bij mij heel weinig uit zichzelf.

Heel grappig: de wc ging kapot en hij zat boos op de doorspoelknop te drukken en je hoorde hem in het Simlish gewoon zeggen op boze toon: Ah, no no no! Vies klereding!!!!! Zo grappig! :-P

Ohja een ding dat ik echt heel triest vond, is dat mevrouw Rimpelbil een onafgemaakte kinderkamer heeft. Het behang is nog niet af en de vloer enzo niet... Echt zo zielig! :( (Dus niet dat de EA-mensjes geen zin hadden 'm af te maken, maar dat Agnes niet eens de kans heeft gehad om kindjes te krijgen!)

Even een kleine review van mij, zonder screens.

Heb m nu een paar uurtjes gespeeld en hij is echt heel erg leuk, je hebt meer opties en zo. Leuke toevoegingen zijn de lievelingskleur, -eten, -muziek. Ten opzichte van de sims 2 vind ik de gameplay veel moeilijker, vooral ook omdat ik heel erg loopt te stuntelen met de besturing. Ik vind hem vrij pittig en heb daardoor nog geen vrienden of zo kunnen maken, wel even kennis gemaakt met een buurman en zo, die leer je echt beter kennen (stapsgewijs krijg je weer een nieuwe karaktereigenschap te zien). De kansen zijn ook leuk, het zijn gewoon opdrachten en als je ze doet, dan krijg je daar een beloning voor.

Het is ook even uitvogelen hoe het werkt om ingredienten in de koelkast te plaatsen, kortom een heel zoekwerk en uitvogelwerk. Hoe ik het huis helemaal kan inrichten naar 1 patroon heb ik nog niet ontdekt, maar dat vind ik minder belangrijk op het moment.

Wat ik het enige flinke minpunt vind, is de tijd. Normaal gesproken gaat de tijd heel snel als je sim werkt of slaapt, nu gaat ie in mijn ogen vrij langzaam, ook al heb je m op de snelste tijd staan. Dus kun je gerust een kop koffie maken voor jezelf. En hij doet bij mij heel weinig uit zichzelf.

Heel grappig: de wc ging kapot en hij zat boos op de doorspoelknop te drukken en je hoorde hem in het Simlish gewoon zeggen op boze toon: Ah, no no no! Vies klereding!!!!! Zo grappig! :-P

Volgens mij ligt die snelheid aan je pc, ik hoor meer mensen hierover, maar bij mij gaat hij op 3 gewoon erg snel (en 4 werkt bij mij niet, die gaat net zo snel als 3). Mijn sim doet vrij veel uit zichzelf, heb je de vrije wil in de instelling met helemaal op de hoogste stand staan?

Hihi, bij mijn sims ging de wc ook kapot, hij liep echt helemaal over, en die sim vond het walgelijk en liep ook helemaal te vloeken :D

Maarre, stel dat je sim rotzooi echt helemaal het einde zou vinden, zou hij dan een dansje rond die kapotte wc gaan doen ofzo? :D Dat zou echt te geniaal zijn LO

Mijn systeem is goed genoeg voor de sims. Ik zat ruim boven het gemiddelde. Heb ook 2 Gig ram, dus het moet allemaal wel lukken. :(

Hoe kunnen jullie met EA-sims spelen? O ja, je kunt trouwens ook een sim vragen of hij nog vrijgezel is. Dan weet je tenminste of je hem veilig kunt versieren of niet. ;)

Mijn systeem is goed genoeg voor de sims. Ik zat ruim boven het gemiddelde. Heb ook 2 Gig ram, dus het moet allemaal wel lukken. :(

Hoe kunnen jullie met EA-sims spelen? O ja, je kunt trouwens ook een sim vragen of hij nog vrijgezel is. Dan weet je tenminste of je hem veilig kunt versieren of niet. ;)

Met andere families in dezelfde buurt spelen is een beetje omslachtig, je moet eerst je saved game openen, dan geloof ik naar 'stad bewerken' en dan kan je kiezen om een andere actieve familie te kiezen, geloof ik. Je huidige familie raakt dan wel alle beloofde wensen kwijt (en ik hoorde dat ook de inventaris leeg wordt gehaald :-| geen idee of dat hoort of dat het een foutje is). Als je 'story progression' aan hebt staan, dan leeft jouw eigen sim-familie gewoon door terwijl je met een andere familie speelt (ze gaan dus bv. werk zoeken als ze dat nog niet hebben etc). Sommige mensen vinden dat laatste irritant, maar ik vind het juist wel leuk om te zien hoe ze gewoon verder gaan met hun leven, ik stoorde me er in TS2 altijd aan dat die personen met wie je niet speelde altijd maar stil bleven staan. (En dan heb je dus dat de ene Sim een bejaarde is en zijn oudere broer nog een peuter :| )

Whaha, m'n broertje heeft gisteren ook 'even' gespeeld. Ga ik vandaag terug naar m'n huis: woonden er hele andere mensen, mijnsim was compleet foetsie. Dat vind ik wel een mooie toevoeging! Zo blijf je toch steeds voor verrassingen staan, want alles verandert continu.

Inderdaad loopt de snelste tijdstand nog erg traag, maar dat is eigenlijk alleen als je met één sim speelt, omdat het dan simpel wachten is tot hij wakker wordt of terug komt van het werk.

De sociale interacties zijn wel uitgebreid en verschillend naar de karaktertrekken van je sim, dat is dus een groot pluspunt. Op zich is het best wel lastig een goede band met anderen op te bouwen, maar dat kan natuurlijk ook aan m'n sims hebben gelegen.

Ik had ook al een geklungel met de wc. Mijn sims goudvis (die ik Greetje had genoemd en 0,1 kg maximaal woog) was overleden en hij gooide die dus in de wc. Maar de vis spoelde niet door, dus hij drukken en drukken, maar kreeg dat beest niet weg. Na zo'n zes keer spoelen lukte het wel en toen ging ie met een voldaan gevoel naar zijn werk, haha.

@ Jolijn: Daar kickt ie dan dus op, dan gaat ie staan juichen en krijgt ie een positief humeur.

Ben ik blij dat ik de sims voor mij alleen heb. Gebeurt mij dus niet. Mijn zusje komt vanaaf logeren en die neemt maar mooi haar eigen laptop mee, zetten we m daar ook wel op. ;)

Ik vind hem echt moeilijk hoor. Bij de sims 2 zaten mijn sims al snel in een kast van een huis, hadden in no time de man/vrouw van zijn/haar dromen en een kotertje was ook zo op komst. Maar ben nu van jongvolwassen naar volwassen gegaan en hij is net verloofd met een bandlid (hij wil rocksterk worden).

Wat ik ook leuk vind: je wordt beoordeeld op je vaardigheden en humeur. Maar je hoeft niet perse de vereiste vakjes vol te hebben. Als je alles maar op geweldig of zo hebt staan, dan maak je kans dat je promotie krijgt. Of dat is een bug, kan natuurlijk ook :)

HAHA vet grappig, christiaan kerkhof is dus nu een klein kind, ging hij naar school nam hij een vriendinnetje mee

rara wie was dat? Cora in haar rode jurkje met zwart lang haar (maar wel als kind natuurlijk) :D

Serieus? :P

Ik zag laatst Christiaan, en was hij een volwassene, ik dacht 'huh?!'. Maar ik was vergeten dat de buurt ook verouderd.

Ojah, was ook met mijn buurvrouw, die was ineens een bejaarde, ik dacht dat zij verhuisd was! xD

Ik heb ze nog niet voorbij zien komen maar dat vind ik ook niet zo erg, vond die familie nooit wat aan. :-P

Wat mij wel opviel: de zwangerschap duurde bij mij maar 3 dagen! Ik hoorde mensen over 6 dagen praten. Hoe is dat bij de rest? Het bevallen was trouwens wel erg grappig, al mocht ik zelf kiezen volgens het spel maar mijn sims besloten dat het ziekenhuis echt de beste plek voor een bevalling was. Mijn mannelijke sim was totaal in paniek!!! Moet je voor de grap die picto's eens lezen, die zijn ook erg grappig. :) Heb een zoontje gekregen trouwens (mijn sim wilde graag een meisje, ook zoiets grappigs!)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...