Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
brittsims3

Sims 3 nu al downloaden ?

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb iets gevonden voor mensen die echt niet kunnen wachten om de sims3 in de

winkel te kopen of er geen geld voor hebben.

Namelijk een site waar je hem donwloaden kan zonder dat je speciale programma's nodig hebt.

Ik heb hem zelf ook en hij is zonder te overdrijven FANTASTISCH.

Verder heb ik nog geen fouten ontdekt dus de versie is nog goed ook nog :D

Nou voor alle mensen dus die ook even een kijkje willen nemen op deze site:

(link verwijderd)

Groetjes Britt :D

Nou dan denk jij er heel ander over dan ik.

Ik ben het spel nu al 2 dagen aan het "uit proberen" en tot nu toe vind ik er echt niks aan.

Veels te veel ophef over gemaakt, the sims 2 was stukken leuker.

1. alle sims lijken opelkaar, je kunt geen extreme gelaatstrekken meer maken

2. de zogenaamde karakter trekken bestaan uit enkele extra opties per karakter trek ( ze combineren niet met elkaar)

3. sims staan tijdens het praten etc, zo dicht opelkaar dat je de gezichtsuitdrukkingen niet goed kan zien

4. we zouden niet lang meer bezig hoeven zijn met de behoeftes,???? mijn sims doet tot nu toe alleen maar werken, eten slapen en heeft geen tijd voor andere dingen

5. sims leven langs elkaar heen als in de sims 1

6. er zitten bar weining kapsels of andere extra dingen in het spel veel texturen ja maar die zijn vrijwel alleen geschrikt als gordijn stof.

7. "wat aan de ene kant van de stad gebeurd beinvloed al het andere, hoe dan? je sim in de gaten houden en de andere kant van de stad is geen doen, echt heel erg onhandig!

nee ik geef het spel deze week nog een kans want het is altijd wennen natuurlijk maar tot nu toe vind ik het echt 3x niks.

Hoewel we tolereren dat er op dit forum gepraat mag worden over de gelekte versie van de Sims 3, is het tegen onze regels om mensen aan te zetten tot het illegaal downloaden van spellen. Ik heb je link daarom verwijderd.

Verder vind ik het ook niet zo netjes dat die site ook nog eens €3,90 vraagt om het te kunnen downloaden, terwijl het overal gratis te krijgen is...

Ik ben het spel nu al 2 dagen aan het "uit proberen" en tot nu toe vind ik er echt niks aan.

2. de zogenaamde karakter trekken bestaan uit enkele extra opties per karakter trek ( ze combineren niet met elkaar)

3. sims staan tijdens het praten etc, zo dicht opelkaar dat je de gezichtsuitdrukkingen niet goed kan zien

4. we zouden niet lang meer bezig hoeven zijn met de behoeftes,???? mijn sims doet tot nu toe alleen maar werken, eten slapen en heeft geen tijd voor andere dingen

6. er zitten bar weining kapsels of andere extra dingen in het spel veel texturen ja maar die zijn vrijwel alleen geschrikt als gordijn stof.

7. "wat aan de ene kant van de stad gebeurd beinvloed al het andere, hoe dan? je sim in de gaten houden en de andere kant van de stad is geen doen, echt heel erg onhandig!

nee ik geef het spel deze week nog een kans want het is altijd wennen natuurlijk maar tot nu toe vind ik het echt 3x niks.

Ik ben juist veel minder bezig met het standaard 'slapen, werken, eten, wc, douchen, eten, slapen, werken, etc etc', in TS2 was dat het enige wat ik kon doen, nu kan mijn Sim na het werk gewoon bij de buren langs of naar een openbaar kavel etc, ik vind het echt een groot verschil (en als je 'm even alleen laat, dan gaat hij ook gewoon uit zichzelf een appel eten ofzo als hij in het park zit, super handig).

Ben jij dit spel gaan spelen vanuit de opvatting "selffullfilling prophecy" ofzo? Dus al bij voorbaat vanwege alle commotie eromheen het spel kritisch uit gaan lichten?

1: Je kunt juist erg veel doen met de gelaatstrekken, je hebt namelijk bij de opties in de CAS dat je advanced ook dieper kunt ingaan op de globale lichaamsdingetjes..

2: dan moet je in stand 1 spelen en kijken wat alle acties teweeg brengen- ik heb echt al dubbel gelegen om sommige karaktertrekjes.

3: gelukkig kan zo'n videocamera alle kanten op

4: ik hoef me totaal niet bezig te houden met de behoeften! Ik kan zoveel meer doen nu! Werken winkelen stadten park hangen aan mn hobbies werken, in de sims 2 kon je maar 1 ding per dag, dit is echt verbeterd.

Misschien heeft je sim juist verkeerde karaktertrekjes, want het beiinvloedt elkaar dus wel! Ik zou bijvoorbeeld geen luilak nemen, ofzo kom je nergens aan toe..

5: Er is veel meer contact nu, ook op je werk, heerlijk is dat!

6: je kunt veel verschillende texturen aanbrengen, gordijnstof? Je kunt zelfs je bank-behang-fornuis-wc enz een leren tintje geven, of een metalen, alle kanten kun je op!

7:Je hoeft je sim niet eens echt meer in de gaten te houden, zet hem op stand 1, zet vrije wil op zijn hoogst, en neus lekker rond!

Kortom: ZO SLECHT is het allemaal nou ook weer niet.. bekijk het allemaal eens rustig aan.

Ben jij dit spel gaan spelen vanuit de opvatting "selffullfilling prophecy" ofzo? Dus al bij voorbaat vanwege alle commotie eromheen het spel kritisch uit gaan lichten?

1: Je kunt juist erg veel doen met de gelaatstrekken, je hebt namelijk bij de opties in de CAS dat je advanced ook dieper kunt ingaan op de globale lichaamsdingetjes..

2: dan moet je in stand 1 spelen en kijken wat alle acties teweeg brengen- ik heb echt al dubbel gelegen om sommige karaktertrekjes.

4: ik hoef me totaal niet bezig te houden met de behoeften! Ik kan zoveel meer doen nu! Werken winkelen stadten park hangen aan mn hobbies werken, in de sims 2 kon je maar 1 ding per dag, dit is echt verbeterd.

Misschien heeft je sim juist verkeerde karaktertrekjes, want het beiinvloedt elkaar dus wel! Ik zou bijvoorbeeld geen luilak nemen, ofzo kom je nergens aan toe..

6: je kunt veel verschillende texturen aanbrengen, gordijnstof? Je kunt zelfs je bank-behang-fornuis-wc enz een leren tintje geven, of een metalen, alle kanten kun je op!

7:Je hoeft je sim niet eens echt meer in de gaten te houden, zet hem op stand 1, zet vrije wil op zijn hoogst, en neus lekker rond!

Kortom: ZO SLECHT is het allemaal nou ook weer niet.. bekijk het allemaal eens rustig aan.

Ik denk dat je voor een groot deel gelijk hebt,

Ook denk ik dat het voornamelijk komt door alle hack en cheat objecten die ik nu mis (om verhalen mee te maken)

maar ik blijf erbij dat de texturen oerlelijk zijn. :P en dus alleen geschikt als gordijnstof haha

kwam er trouwens net achter dat als je sims een kindje krijgen, de baby automatisch een naam toegewezen krijgt (kan dus niet zelf kiezen?)

ik moet nu wel ff bekennen dat ik net tijdens het spelen bleef hangen in het werk- vaardigheden loopje..

even kijken hoe ik rustig aan mijn hobbys en toekomst kan werken: er valt met alles geld te verdienen dus er is tijd voor!

Als je bijvoorbeeld een topvoetballer bent, dan heb je maar 3 uurtjes werktijd, dan is het prima te doen. Het ligt er dus ook maar net aan wat voor een werk je doet.

Ja, daar kan je hem bijna niet vinden. En twee dagen geleden nog wel volop. Maar nu, gone?! Nooo. >_<

ik moet nu wel ff bekennen dat ik net tijdens het spelen bleef hangen in het werk- vaardigheden loopje..

even kijken hoe ik rustig aan mijn hobbys en toekomst kan werken: er valt met alles geld te verdienen dus er is tijd voor!

Is vast omdat je dat gewend bent!

Ik maak graag gebruik van de verschillende opties tijdens het werk, zodat je onder het werk tenminste ook je collega's een beetje leert kennen.

Nog een tip: neem niet iedere uitdaging aan die je wordt geboden. Ik doe het alleen als het mij uitkomt. Zo houd ik meer tijd over!

Is vast omdat je dat gewend bent!

Ik maak graag gebruik van de verschillende opties tijdens het werk, zodat je onder het werk tenminste ook je collega's een beetje leert kennen.

Nog een tip: neem niet iedere uitdaging aan die je wordt geboden. Ik doe het alleen als het mij uitkomt. Zo houd ik meer tijd over!

ik gebruik ook al die opties enzo! en dan ook letten op humeur en alles, die verandert per optie!

en ja gewenning uit de sims2 inderdaad, maar ik merk al dat er nu al in desims3 zonder uitbreiding zoooveel te doen valt en makkelijk geld te verdienen is!

mijn sim wordt rockster trouwens, met die gitaar van r verdient ze in een mum zo 500 euro in 3 uurtjes ofzo- en dan bedoel ik neit op haar werk maar gewoon als ze voor fooien gitaar speelt!! dus who needs a job anyways :P

ik ga nu gauw weer spelen voor mn vriend thuis is en we gaan steengrillen en film kijken XD

Ik denk dat je voor een groot deel gelijk hebt,

Ook denk ik dat het voornamelijk komt door alle hack en cheat objecten die ik nu mis (om verhalen mee te maken)

maar ik blijf erbij dat de texturen oerlelijk zijn. :P en dus alleen geschikt als gordijnstof haha

kwam er trouwens net achter dat als je sims een kindje krijgen, de baby automatisch een naam toegewezen krijgt (kan dus niet zelf kiezen?)

Ik kon wel namen kiezen voor baby's...

Ze zijn wel lekker lui geweest qua nieuwe voorwerpen, de helft hebben ze gewoon uit TS2 gehaald, maar dat 'create a style' maakt héél veel goed :)

Ik heb 'm van nieuwsgroepen af, en vind 'm toch wel leuk :)

'k Keek eigenlijk niet zo uit naar Sims 3, en zou 'm waarschijnlijk niet gekocht hebben, maar twijfel nu toch wel om 'm alsnog te kopen. En heb wel 't idee dat dit geen final version is, ook al zeggen sommige pirates van wel. Heb ook al wel wat bugs gevonden trouwens.

Vanochtend kon een sim niks uit de koelkast pakken, alle acties verdwenen gewoon. En dat heb ik al vaker gehad, met verschillende acties. Vaak kon 't wel weer als ie terug kwam uit z'n werk.

Ik vind het vooral geweldig dat je nu in CAS (Create-A-Sim @ SimMeisje ;)) juist niet meer van die extreme hoofden kan maken. Dat was onrealistisch, en je kan je sims echt nog wel lelijk maken. Maar dat het niet meer zo extreem kan, zorgt er ook voor dat de townies er beter utizien ;)

De kapsels (en kleding!) vind ik te weinig erin zitten, maar qua meubels vind ik 't op zich wel voldoende. Vooral omdat er toch wel weer uitbreidingen komen. 't Blijft jammer dat die dingen zo duur zijn...

De karaktertrekken vind ik geweldig :D 'k heb een 'evil' sim, en bijna alles wat ze doet is 'evil' of 'wicked' :P En ze gaat heel gemeen lachen als andere sims in de omgeving een negatieve moodlet hebben, daar krijgt zij dan een positieve moodlet van!

En 'k kan genoeg doen in de tijd die een dag heeft, maar dat probleem heb ik ook nooit gehad. Kon in Sims1 alles al prima managen, en sims2 was 't alleen maar makkelijker. Vind alleen dat de tijd op stand 3 nog te langzaam gaat. Als ze 's nachts allemaal (7 sims nu!) op bed liggen, zit je maar te wachten etc. Heb op gegeven moment expres een sim ontslag laten nemen, zodat ik nog wat te doen had als iedereen op werk/school was :P

Maar nu heb ik een sim die 's nachts opgeroepen wordt door z'n werk, dus dat is ook minder saai (maakt het wel vet moeilijk om z'n balkjes beetje gevuld te houden btw!)

En namen van baby's kan ik ook gewoon kiezen :) zeker weten dat je die niet hebt weggeklikt ofzo? En was de baby wel geboren in "jouw" gezin? :P

De reloaded versie is niet de uiteindelijke release-versie. Maar het komt wel in de buurt.

Die extreme koppen vond ik juist leuk aan sims 2. Standaard sims waren nooit extreem, je moest het dus echt maken als je extreem wilde. En zo niet, dan kon je het heel makkelijk negeren. Sims die allemaal op elkaar lijken, dat vind ik juist niet realistisch.

Overigens vind ik Sims in zijn geheel niet realistisch. Het is een beetje Truman-show achtig, voor degenen die die film gezien hebben. Dat maakt het trouwens niet minder leuk!

Het is mogelijk dat je een geadopteerde sim niet zelf een naam kunt geven. Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. maar "zelf gekweekte" sims moet je zelf een naam kunnen geven!

Ik krijg nu een melding dat in een unauthorised copy van sims 3 heb.

Heb je misschien op een link geklikt in het opstartscherm?

@Daan: Zolang je geen contact maakt met het internet, is er niets aan de hand. Ik speel het spel nu al een dag of 10 en heb geen meldingen gekregen.

Registreren en op de info klikken in het opstartscherm doe ik als ik het spel gekocht heb :-)

/EDIT: Zie de melding nu zelf ook in mijn eigen scherm.

@Daaan: Vergeet wat je net gelezen hebt, ik had ongelijk :)

Die van mij is nog steeds prima. maar ik heb dan ook een mod die ervoor zorgt dat het eerste deel van de opostartdialoog corrupt is en daarom niet afspeelt (vraag me niet hoe ik eraan kom want ik mag nog geen antwoord geven).

Loeneke, heb je ervoor gezorgd dat de communicatie van jouw spel met internet geblokkeerd is? Dat doe je door zowel Sims3Launcher als The Sims 3 in je uitzonderingen te zetten van je Windows Firewall, en dan NIET aan te vinken.

Als ik ga spelen, trek ik altijd m'n wifi-stickje uit :D En ik start niet op via de launcher maar via het .exe-bestand. Nog geen problemen mee gehad (maar ik verheug met toch nog wel echt op 't 'echte' spel, nu speel ik een beetje om te kijken hoe alles is ipv dat ik écht speel, omdat ik volgende week toch overnieuw wil beginnen).

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...