Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
brittsims3

Sims 3 nu al downloaden ?

Recommended Posts

O das balen zeg! Kip, ik zou het niet doen. Ik krijg trouwens geen melding dat ik een illegale kopie heb. Maar ik heb ook geen toestemming gegeven om stilletjes anonieme info van mijn spelgedrag te verzamelen en ook niet geregistreerd. Dat laatste vind ik persoonlijk een beetje dom als je dat doet met een illegale versie. Je kunt op je vingers natellen dat je daar problemen mee kunt krijgen. ;)

DAt heb ik ook niet gedaan hoor, hier ben ik ook altijd wel voorzichtig mee. Het enige wat ik gedaan heb, is proberen om via dat beginschermpje in die store te komen (was wel heeeeel nieuwsgierig :-D).

Ik heb nu trouwens net een 2-ling gekregen. Scheelt echt wel dat je niet steeds hoeft te slepen met die flesjes.

Ik heb nog geen tweeling gehad, lijkt me ook niet zo leuk (een drieling een keer meemaken wel). Ik heb denk ik wel 1 bug: ik kan mijn andere familie niet meer terugvinden in het spel van Agnes en ik heb echt een behoorlijke tijd met haar gespeeld. En als ik op mijn eigen familie klik, zijn ze geen dag ouder geworden, terwijl Kip dat wel heeft gehad. De opties verouderen en doorleven staan aan, dus ik snap dit niet. Zal wel een bug zijn misschien.

Ik heb nog geen tweeling gehad, lijkt me ook niet zo leuk (een drieling een keer meemaken wel). Ik heb denk ik wel 1 bug: ik kan mijn andere familie niet meer terugvinden in het spel van Agnes en ik heb echt een behoorlijke tijd met haar gespeeld. En als ik op mijn eigen familie klik, zijn ze geen dag ouder geworden, terwijl Kip dat wel heeft gehad. De opties verouderen en doorleven staan aan, dus ik snap dit niet. Zal wel een bug zijn misschien.

Misschien een hele stomme vraag, maar wonen die twee families wel in hetzelfde dorp? Alsin; zijn het niet twee verschillende save games? Als je met een andere familie in deze buurt wil spelen (en dus binnen dezelfde save game) dan moet je als je in die stad bent gaan naar 'stad bewerken' en dan staat er links ergens een icoontje 'active familie veranderen' ofzoiet, als je daar op klikt, dan wordt je huidige familie omgezet naar NPC's en kan je met een andere familie spelen. In dat geval zullen die sims waar je eerst mee speelde gewoon ouders worden etc.

Ik hoop dat dit van Jorrit mag, maar het heeft toch echt met De Sims 3 te maken:

http://www.insidegamer.nl/pc/desims3/nieuw...-De-Sims-3.html

Dat klinkt als een doodgewone nudity patch en laat dus niet de lichaamsdelen zien waar men over praat in dat artikel, omdat deze lichaamsdelen gewoon niet in het spel zitten. Wat je met een nudity patch te zien krijgt, is gewoon een soort barbiepoppen-lijf. :-)

*Zucht* nog drie dagen wachten... :(

Het blijft irritant dat iedereen 'm al jaren speelt en alles heeft uitgeplozen tegen de tijd dat ik begon. Maarja...

Suzan, op het EA-forum heeft iemand m al origineel. Echt heel gek, maar ik heb een foto van m gezien met cd en hoesje en al! Dus misschien kun je morgen bij Dynabite in de buurt m wel halen, die jongen heeft m daar nl al weg. ;) Even een tip!

@ Devanna

Er zijn niet zoveel kapsels, dat klopt!

Maar de bedoeling is dat je na registratie van het spel heel veel kunt gaan downloaden

via de website van EA. Daar staan zowel kapsels als huizen en objecten.

Je zegt ook dat de baby automatisch een naam krijgt toegewezen. Dat is gek, want ik

speel het spel nu ook, maar tot nu toe heb ik al 3 keer een eigen naam kunnen geven

aan de baby.

Ben zelf erg te spreken over de Sims 3. Je merkt echt dat er veel tijd in heeft gezeten

om alle graphics zo realistisch mogelijk te maken. Water dat schittert in de zon, zonlicht

dan door de camera heen valt en behoorlijk verbeterde omgevingsgeluiden.

OMG :P Nu zegt die dat ik 2 jaar moet wachten totdat die klaar is :P

Ik ga nuuuu! En ik zie vanavond wel.

x

Dat is bullshit. :P

Dat zeggen ze altijd, een keer bij mij zeiden ze ook 5 maanden ofzo, en ik had hem in een uur. :xd:

Maar de bedoeling is dat je na registratie van het spel heel veel kunt gaan downloaden

via de website van EA. Daar staan zowel kapsels als huizen en objecten.

Haha ja, en voor 10 dollar aan spul kopen dat ze eigenlijk gewoon uit het spel gehaald hebben. :P "Oh, hier kunnen we nog geld aan verdienen door het later voor geld online te zetten! *jat*" EA houdt van geld.

Nja, dat is ook wel weer zo.

Wellicht komen er nog een hoop fansites bij waar je gratis objects kunt downloaden. ;)

Tegenwoordig willen ze overal geld aan verdienen dus ik sta er niet eens zo van te kijken.

Naja ik vind het niet eens zo erg. Heb ik wel het idee dat er constante flow kan ontstaan van nieuw materiaal. Ik vind het niet erg om er wat voor neer te leggen als het maar niet uit de hand loopt. Je hebt namelijk altijd de keus om het te doen of niet. Zo zullen er ook vast wel nieuwe buurten worden gecreeerd, etc etc. Ik gebruikte bij de Sims 2 ook maar enkel wat kapsels dus maak me er niet zo druk om.... Zie het wel!! ^_^

Nou hij is zelfs hier in Nederland al op zaterdag gespot. T'is dat het vandaag pinksteren is, anders had je 'm waarschijnlijk vandaag al kunnen halen :P

Ik geef liever geld uit aan andere creators om hun site's te steunen dan dat ik voor slecht gemaakte downloads van EA ga betalen die toch al in het spel hadden moeten zitten.

Voor de store items heb ik in iederegeval alvast een site waar je die gratis kunt gaan downloaden :)

Hoewel we tolereren dat er op dit forum gepraat mag worden over de gelekte versie van de Sims 3, is het tegen onze regels om mensen aan te zetten tot het illegaal downloaden van spellen. Ik heb je link daarom verwijderd.

Verder vind ik het ook niet zo netjes dat die site ook nog eens €3,90 vraagt om het te kunnen downloaden, terwijl het overal gratis te krijgen is...

Lid Wouter Zeer Goed! :thumbsup: Dat toont goede website aan het is niet echt nog die een neppert in het spel

Ik wacht 6 juni als het leuk is! Is het leuk! Alss het niet leuk is! Is het niet leuk! PUNT

Misschien is het een idee om ook downloads op SimParool te doen?

Dat is nog niet zo simpel. Je moet min of meer professioneel zijn om uit te zoeken hoe het systeem in elkaar zit, want dat heeft EA (expres) moeilijk gemaakt om ervoor te zorgen dat er weinig downloads zullen zijn, waardoor hun Sims 3 store populairder wordt. It's all about the money!

Misschien is het een idee om ook downloads op SimParool te doen?

Dat is nog niet zo simpel. Je moet min of meer professioneel zijn om uit te zoeken hoe het systeem in elkaar zit, want dat heeft EA (expres) moeilijk gemaakt om ervoor te zorgen dat er weinig downloads zullen zijn, waardoor hun Sims 3 store populairder wordt. It's all about the money!

Hmm. Maar er zijn vast wizzzkidzz :P

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...