Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
CosmicD

Zoey's outfit in the sims3 ?

Recommended Posts

Hello,

Ik ben al een half jaartje fervente fan van Left 4 Dead en al helemaal van Zoey. Is het mogelijk om haar outfit (min of meer) na te maken en te importeren en gebruiken in de sims 3 ?

Zou het wel te gek vinden om haar karakter 'een leven' te laten leiden in dit spel daar ik ook wel een beetje een fan ben van the sims series. Heb de 2 vorge spellen wel verkocht omdat ik gewoon denk dat de volgende toch altijd iets beter gaat zijn dan de vorige. De sims 3 lijkt me het interessanst met de open omgevingen en lijkt meer betrokkenheid toe over het doen en laten van je personages denk ik.

Nu, hier zijn de foto's van haar outfit en haar gezicht.

zoeymodel.jpg

view_320200_1_1229711406.jpg

Haar gezicht en gestalte namaken met de gebruikersinterface zal wel lukken zeker, maar die outfit moet die niet extern gemodeleerd worden?

Ligt eraan hoe die outfit eruit ziet. Als je gewoon dat rode bloesje van op dat plaatje wilt hebben dan is dat geen enkel probleem. Heb je een volledige foto van de outfit?

Ligt eraan hoe die outfit eruit ziet. Als je gewoon dat rode bloesje van op dat plaatje wilt hebben dan is dat geen enkel probleem. Heb je een volledige foto van de outfit?

Dit zijn ook de zijkant en de achterkant.

Ze heeft onder dat jasje ook nog een wit topje aan he.

Ik zou het zelf willen doen en als er een gemakkelijke gebruikersinterface voor bestaat is het des te beter, maar mijn vrees is dat die dingen getekend moeten worden in photoshop ofzo.

Natuurlijk, als ik haar uiterlijk al in orde krijg en er zitten dingen in het spel zelf die er op lijken, kwa outfit is het ook al goed hoor.

gal.php?g=zoeyside.jpg

zoeyback.jpg

Volgens mij moet dat inderdaad wel lukken. Ik weet niet zeker of er ook broeken zijn met van die opgrolde pijpen, maar de schoenen zijn er zeker en dat jasje + hemdje is er volgens mij ook. Ik zal straks nog eens kijken :)

Het haar moet ook wel lukken, geloof ik...

Volgens mij moet dat inderdaad wel lukken. Ik weet niet zeker of er ook broeken zijn met van die opgrolde pijpen, maar de schoenen zijn er zeker en dat jasje + hemdje is er volgens mij ook. Ik zal straks nog eens kijken :)

Het haar moet ook wel lukken, geloof ik...

THx, des te beter.

Het zou natuurlijk leuk zijn om ze helemaal het zelfde te hebben , zolang het gezicht en de gestalte maar goed zit en de kleren een beetje die stijl benaderen is het ook al goed. Waarschijnlijk zullen er dan wel andere fans die beter zijn in het maken van zulke dingen zo'n outfit creËren :)

Ik denk dat het heel moeilijk zal zijn om haar gezicht in Sims 3 na te maken, in Sims 2 is het beter. Komt doordat er veel minder mogelijkheden zijn in Sims 3, eigenlijk zijn alle vrouwelijke Sims in Sims 3 die ik heb gezien hetzelfde, op verschillende kleurtjes na. Beetje jammer. :(

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...