Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
xLemia

Belangrijke vraag over sims 3

Recommended Posts

Hey, ik heb een vraag! Wie heeft er sims 3? En kan iemand mij vertellen of je gewoon een cd kan kopen van de sims 3 ipv via internet downloaden? En nog een vraag, doet deze versie het een keer snel op je computer (dus dat hij niet elke keer moet laden als je naar de stad gaat) en maakt het niet heel je computer traag!

Alvast super bedankt!

Je kunt het spel gewoon in de winkel kopen! Bijvoorbeeld bij Bart Smit, Free Record Shop of een gamewinkel.

Op mijn computer is hij gewoon snel. Laden als je naar de stad gaat is er sowieso niet meer; er is 1 open buurt. Maar op minder goede PC's is ie natuurlijk minder snel. Ligt dus aan je computer. :)

Je kunt het idd via internet downloaden in de EA Store, maar ook zoals Renée Rossa zegt in winkels kopen. Elke speelgoedwinkel of gamewinkel heeft hem zo langzamerhand wel :P

Bij mij gaat hij wel gewoon snel. Maar ik geef toe, m'n pc is ook best snel.

Hey, super bedankt voor jullie reactie!

Ik wil hem heel graag gaan halen, ik heb eigenlijk net een nieuwe laptop en ik weet uit ervaring van de andere delen van the sims dat mijn computer er heel traag van werd.

Dus hopelijk is dat bij sims 3 niet zo! Ik kan niet wachten om mijn eigen gezin te maken! Haha

Ohja, nog een vraag, hoe zit dat met internet?

Kun je met je eigen sims andere sims ontmoeten die ook op internet zitten?

Groetjes,

Hey, super bedankt voor jullie reactie!

Ik wil hem heel graag gaan halen, ik heb eigenlijk net een nieuwe laptop en ik weet uit ervaring van de andere delen van the sims dat mijn computer er heel traag van werd.

Dus hopelijk is dat bij sims 3 niet zo! Ik kan niet wachten om mijn eigen gezin te maken! Haha

Ohja, nog een vraag, hoe zit dat met internet?

Kun je met je eigen sims andere sims ontmoeten die ook op internet zitten?

Groetjes,

nee kan niet

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...