Colin 1 Report post Posted May 13, 2010 Bij mij wel hoor. Laat ze maar ff lekker oogsten in een van de parken, heb je zo niveau 1. Nietes :o Echt? :o Dan is er iets mis met mijn spel, want als je bijv. bij de legacy vruchten oogst helemaaaaaaal aan het begin, zonder dan je geld hebt om lessen te nemen, en niet de bieb in "mag", dan krijg ik geen xp, pas als je bijv een les hebt genomen :o Share this post Link to post Share on other sites
appie/my/sweet/pet 0 Report post Posted May 13, 2010 ik weetniet wat legacy is maar volgens mij kan je in het begin alleen appelbomen oogsten, wil iemand mij uitleggen hoe alles zit met geldboom en kaas en eieren en al dat soort gekke dingen? Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 11, 2010 mijn levensvruchtplant groeit niet, moet je hem iets geven (bemesten met...)? Volgens mij moet je die bemesten met diamanten edelstenen e.t.c :D kan dat??? :? Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted March 11, 2011 mijn levensvruchtplant groeit niet, moet je hem iets geven (bemesten met...)? Volgens mij moet je die bemesten met diamanten edelstenen e.t.c :D waar vind je diamanten edelstenen?? mvg, marie Share this post Link to post Share on other sites
appie/my/sweet/pet 0 Report post Posted March 11, 2011 Beste harry & marie als ik jullie was zou ik eens een kijkje bij de begraafplaats nemen. Daar vind je altijd wel wat ;). (aangeraden niet in de nacht te kijken) de edelstenen zien er daar uit als misvomde verkleurde stenen, maar ze brengen veel op of je kan ze als decoratie gebruiken. Maar is het waar dat je ook kaas en eieren kan planten?? :o Groetjes ;) Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted March 11, 2011 in Bridgeport heb je bijna geen zaadjes meer. Nogal lomp. Geldbomen heb ik wel gevonden op vakantie. In frankrijk, in zo'n tombe. Share this post Link to post Share on other sites
sabrina 1 Report post Posted March 11, 2011 Ja hoor je kan eieren en kaas ook planten. Ook burgers en steak kan je planten, maar alleen als je zo een melding krijg dat je moet leveren aan een restaurant dacht ik. en natuurlijk is ook het hoogste niveau van tuinieren vereist. mvg, sabrina Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted March 14, 2011 En hoe kun je kaas planten???? :? :? mvg, marie Share this post Link to post Share on other sites
sabrina 1 Report post Posted March 19, 2011 gewoon kopen in de supermarkt en op planten klikken, maar je niveau van tuinieren moet wel hoog genoeg zijn. Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted March 24, 2011 En hoe hoog dan ongeveer?? Share this post Link to post Share on other sites
sabrina 1 Report post Posted March 26, 2011 Dat weet ik precies niet meer en kan ook niet kijken ,want kan mijn spel niet meer spelen :( Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted March 28, 2011 Oei zo erg voor je! Share this post Link to post Share on other sites
STIIEN__ 0 Report post Posted April 27, 2011 wat ook heel handig is als je een beetje vals wilt spelen, maar toch alle planten wilt hebben: de cheat testingcheatsenabled true gebruiken en dan de cheat 'buydebug', dan krijg je in het koopmenu een nieuw vakje met een vraagteken als je daar op klikt dan kan je alle planten planten die er zijn en dan zijn de planten ook al in eens volgroeid, héél handig :-) xx Stien Share this post Link to post Share on other sites