Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
melanina

Tuinieren

Recommended Posts

ja kunt ook eieren planten...en vlamfruit, doodsbloemen en levensvruchten maar die laatste moet je echt vinden volgens mij. Vreemde is dat die plant van de eieren ineens aubergine heet terwijl de kaasplant gewoon kaasplant heet. Zal wel aan de vertaling van het engels naar nederlands liggen denk ik....

ja kunt ook eieren planten...en vlamfruit, doodsbloemen en levensvruchten maar die laatste moet je echt vinden volgens mij. Vreemde is dat die plant van de eieren ineens aubergine heet terwijl de kaasplant gewoon kaasplant heet. Zal wel aan de vertaling van het engels naar nederlands liggen denk ik....

Hoe kan ik dan nu eieren en kaas en worst planten?

Je moet voor het Ambrosio recept ook inderdaad de doodsvis hebben.

ik kreeg de opdracht/mogelijkheid om een aantal perfecte groenten bij een van de restaurants af te leveren en kreeg onder andere als dank daarvoor de optie om kaas en eieren te planten. Zo ook daarna met worst en biefstuk

oh en geldbomen laten af en toe ook een zaadje vallen he....

YAAAY :D

want die stomme zakjes kon ik al niet in de grond krijgen :o

Dat is een heel grappige plant: als je hem kaas voert, komt er kaas aan. Voer je hem tomaten, dan krijg je tomaten en voer je hem boeken, dan groeit er een soortement van bibliotheek aan. :P

Ok, 2 vraagjes:

1. Abel en Megan, mijn sims, hadden allebei al 10 unten voor tuinieren toen ze jongvolwassen waren. Megan kreeg de opdracht die je in staat stelt om kaas en ei te planten toen ze jongvolwassen was. Haar man Abel heeft hem nooit gehad. Megan kreeg de vervolgopdracht (die je in staat stelt om worst en biefstuk te planten) 2 dagen voor haar dood pas. Haar man Abel ging zelfs dood zonder ooit iets opmerkelijks geplant te hebben! Is er een manier waarop ik ervoor kan zorgen dat hun dochter Simone die opdrachten krijgt, en dan nogal liefst als ze nog een tijdje te leven heeft?

2. Hoe kom je aan omniplanten? moet je een zaadje zien te vinden? Mijn sims planten alles wat onbekend is. Ze krijgen meestal paprika, geldbomen, levensvruchten en zo. Maar geen omniplanten. Hoe kom ik eraan?

( Gosh, ik las dit topic, wou inloggen, en meldde me bijna aan als Omniplant :P )

In elk geval, Omniplanten kreeg je dacht ik door de kans van de worst en biefstuk te voltooien, daarna krijg je weer de kans om een Omniplant te planten. :P

In Engels:

OK. You get the omniplant for completing the last restaurant opportunity (you know, like the grow this many whatever and deliver it to the restaurant). It is the next opportunity after the Steak and Patty one. I needed to grow 8 outstanding steaks to complete it.

En dan hier hoe ze moeten wezen ( op volgorde van Kans, dus van de eerste naar de laatste die je moet doen.

1) It's 20 great or better quality

2) It's 10 excellent or better cheeses

3) It's 10 outstanding or better steaks

En na de laatste krijg je als het goed is 6 Omniplant-zaadjes, als die op zijn, kun je via de brievenbus meer bestellen :D

( Gosh, ik las dit topic, wou inloggen, en meldde me bijna aan als Omniplant :P )

In elk geval, Omniplanten kreeg je dacht ik door de kans van de worst en biefstuk te voltooien, daarna krijg je weer de kans om een Omniplant te planten. :P

In Engels:

OK. You get the omniplant for completing the last restaurant opportunity (you know, like the grow this many whatever and deliver it to the restaurant). It is the next opportunity after the Steak and Patty one. I needed to grow 8 outstanding steaks to complete it.

En dan hier hoe ze moeten wezen ( op volgorde van Kans, dus van de eerste naar de laatste die je moet doen.

1) It's 20 great or better quality

2) It's 10 excellent or better cheeses

3) It's 10 outstanding or better steaks

En na de laatste krijg je als het goed is 6 Omniplant-zaadjes, als die op zijn, kun je via de brievenbus meer bestellen :D

dus je bedoelt van die kansen waarbij je dingen naar het restaurant moet brengen?

want ik snap het niet helemaal... :(

Ja, dat je 20 perfecte planten of dergelijk naar de Bistro moet brengen. Dat is de allereerste, waarmee het begint. Daarna krijg je als beloning als het goed is zaden voor Eiplanten en Kaasplanten, daarna krijg je ook na een tijdje ( of meteen, weet ik niet ) de Kans dat je 10 perfecte kazen naar de Bistro moet brengen oid.

Als beloning daarvoor krijg je de mogelijkheid Biefstukplanten of Worstplanten te planten.

Vlak daarna, krijg je weer de Kans dat je 10 perfecte of uitmuntende Biefstukplanten naar de Bistro moet brengen.

Daarna krijg je de Omniplant zaden.

Schnap je het al beter? :xd:

Weet btw niet of het zo goed is uitgelegd ofzo. Deed het uit m'n hoofd.

Okaay. :P

Als je het toch niet snapt mag je altijd PMen of op MSN een berichtje achterlaten. :xd:

Ik snap het wel, maar ik krijg dus letterlijk de kans niet. De enige sim in de familie die de kans gehad heeft, kreeg kans 2 (breng kaas en eieren en krijg zo de mogelijkheid om biefstuk en worst te plaqnten) een paar dagen voro haar dood. Ik kon haar nog net wat biefstuk en worst laten planten voor ze het loodje legde, maar als die planten doodgaan kan ik geen nieuwe planten.

Kan ik deze kansen forceren?

Ik zou het niet weten :-o

Schrale troost: Ik heb zelf ook de kans echt maar 1 keertje gehad. :P

Mijn sim krijgt letterlijk de hele tijd van die telefoontjes om dingen voor een restaurant te kweken, maar hij heeft daar gewoon geen tijd voor. Meneer is constant chagrijnig, moe en hongerig. :( En heeft een baan (anders wordt geld verdienen echt moeilijk).

Heeft hij soms de chagrijnige karaktertrek? Mijn sims kijken TV voor ze naar hun werk gaan. Het helpt echt, ze kunnen dan hard werken zonder overwerkt te raken en ze maken daardoor sneller promotie.

Ja, dat. :P

Maar ik heb een hack gevonden waarmee je 50.000 Lifetime points krijgt per keer dat je een code intypt. :o

En ook eentje dat je Ambrosia kan maken vanaf niveau 1 met Koken. En dat je de Doodsvis en Levensvrucht gewoon in de winkel kan kopen. :xd:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...