jessica 0 Report post Posted June 10, 2009 ik wil: - huisdieren :xd: - dat het kan sneeuwen - dat je sims bruiner kunnen worden als ze vaker buiten zijn - meer soorten haar Share this post Link to post Share on other sites
Colin 1 Report post Posted June 10, 2009 ik wil: - meer haar - seizoenen - meer buurten Share this post Link to post Share on other sites
Nina 0 Report post Posted June 10, 2009 Alles wat al genoemd is, plus lichtere skintones en betere opties voor gezichten. Share this post Link to post Share on other sites
xLemia 0 Report post Posted June 10, 2009 Ik wil Kinderwagen, Dat je ook in de gebouwen kan gluren als ze gaan werken of winkelen en de rest wat jullie opnoemde! Share this post Link to post Share on other sites
melanina 0 Report post Posted June 10, 2009 meer groente fruit en kook recepten huisdieren me zwembad assoisares en ook me bubbelbad meer speeltuin dingen hahaha meer vissen Share this post Link to post Share on other sites
Simsfan88 0 Report post Posted June 10, 2009 ik wil: - meer haar Zijn je sims te kaal? :P Share this post Link to post Share on other sites
suppergarfield 0 Report post Posted June 10, 2009 kan je bij de sims 3 ook een dak teras maken ?????????? Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 10, 2009 Lol Nicky xD Ik wil meer kapsels, meer alles eigenlijk. :P Bovenstaande dingen zullen vast wel in uitbreidingen komen. ( zucht ) En ik denk wel dat je een dakterrasje kunt maken? Kon in De Sims 2, dus waarom niet in 3? :P Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 10, 2009 Lol Nicky xD Ik wil meer kapsels, meer alles eigenlijk. :P Bovenstaande dingen zullen vast wel in uitbreidingen komen. ( zucht ) En ik denk wel dat je een dakterrasje kunt maken? Kon in De Sims 2, dus waarom niet in 3? :P er kwamen toch geen uitbreidingen ofzo Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 10, 2009 Het lijkt me toch wel dat er uitbreidingen komen, zonder weer, huisdieren, uitgaan in restaurants, eigen bedrijfjes opstarten, etc, is er gewoon na een tijd niets meer aan. :P Share this post Link to post Share on other sites
TenF 0 Report post Posted June 10, 2009 Lol Nicky xD Ik wil meer kapsels, meer alles eigenlijk. :P Bovenstaande dingen zullen vast wel in uitbreidingen komen. ( zucht ) En ik denk wel dat je een dakterrasje kunt maken? Kon in De Sims 2, dus waarom niet in 3? :P er kwamen toch geen uitbreidingen ofzo Waar heb je dat vandaan? Volgens mij is er juist door EA zelf wel eens gehint dat dingen als huisdieren en seizoenen er mogelijk in latere uitbreidingspakketen nog bijkwamen... Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 10, 2009 Ja, idd. Daarom zei ik het zelf ook al.. :o :P Want ze zeiden iig dat ze iets met het weer sowieso zouden doen. En daarbij lijkt het me sowieso raar zonder weer te spelen. xD Share this post Link to post Share on other sites
suppergarfield 0 Report post Posted June 11, 2009 ik zou echt niet weten hoe ik een dak teras moet maken dan weet iemand anders het wel wand volgensmij ziten er geen pilaren in aleen maar zuilen en daar kan je geen muur op bouwen en me huis is pas echt af als hij ee dak teras heb hopeljik kan iemand me vertellen hoe ik een dak teras kan maken gr krista Share this post Link to post Share on other sites
Colin 1 Report post Posted June 11, 2009 Als je een benedenverdieping maakt, maak je daarop een bovenverdieping, MAAR je moet wat leeg overhouden. Daar plaats je tegels ofzo, en met een hekje eromheen, dan plaats je een deur en klaar is kees! Voor een eindresultaat kan je kijken bij Rimperbil, die heeft er al één. Hopelijk helpt dit! :blij: Share this post Link to post Share on other sites
Sjirafje 0 Report post Posted June 15, 2009 Wat mis ik nog? - openbaar vervoer - zelf steden bouwen - vakantiebuurten - meer decoratie - ikea uitbreiding - springplank - watervalletjes - sportvelden Share this post Link to post Share on other sites
Koortjeg 0 Report post Posted June 15, 2009 Wat ik er graag nog bij zou willen hebben is: * meer meshes voor haar en kleding * studentenleven * bedrijven beginnen * idd binnengluren op de werkplek * studentenleven * vakantieleven Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 15, 2009 Cool, een dubbel Studentenleven. :-P Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 15, 2009 huisdieren en op vakantie meer buurten wenteltrappen binnenkijken in winkels/werk seizoenen Share this post Link to post Share on other sites
Levissie 0 Report post Posted June 15, 2009 meer muziekdingen; drums, bass, piano, sax enz. en ook dat je naar studio kan en singles opnemen enz :D huisdieren; op vakantie gaan; openbaar vervoer; meer kapsels; zelf buurten maken; zoiets. ;) greetz. Share this post Link to post Share on other sites
o0simmies0o 0 Report post Posted June 15, 2009 lengte bepalen grote van bepaalde dingen bepalen dat het haar kan groeien en dat je naar de kapper kan gaan dieren meer keuzes uit auto's Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 15, 2009 ik wil een tuinier Share this post Link to post Share on other sites
Renée Rossa 0 Report post Posted June 15, 2009 Ik wil kunnen zien hoe oud de sims precies zijn. Dan kan ik voorkomen dat mijn net jongvolwassen geworden sim iemand date die morgen een opaatje of omaatje is! :shock: Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 16, 2009 Ik wil kunnen zien hoe oud de sims precies zijn. Dan kan ik voorkomen dat mijn net jongvolwassen geworden sim iemand date die morgen een opaatje of omaatje is! :shock: zo inderdaad!! en ik wil herinneringen kunnen zien! ik ging gister ff naar de wc en liet mn sim het fruit verkopen, toen kwam ik terug en had iemand- geen idee- een boze oproep met dat mijn baas niet blij hiermee is en mn penning kan worden afgepakt bij de volgende overtreding... maar nu heb ik dus geen idee wat mn sim gedaan heeft :o Share this post Link to post Share on other sites
Bryan 0 Report post Posted June 16, 2009 ik wil: - huisdieren :xd: - dat het kan sneeuwen - dat je sims bruiner kunnen worden als ze vaker buiten zijn - meer soorten haar Door al dat vissen, tuinieren en hardlopen zou mijn Sim nu al helemaal verkoolt zijn dan. :-P Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 16, 2009 ja nou dat is in het echt toch ook zo als jij de hele dag aan het water zit word je toch ook bruin :o Share this post Link to post Share on other sites