Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Kipputjuh

Vissen

Recommended Posts

Ik ben aan het proberen om alle mogelijke vissen te vangen. Dat is een behoorlijke klus, poeh...

Maar mijn Sim kan nu wel alle vissen vangen, alleen er is nergens een plek waar ik een doodsvis kan vangen. Weet iemand waar en of dit kan?

Heeft iemand al alle vissen verzameld of de levenswens van vissen gehaald? Ben ik wel benieuwd naar. :-)

Verder heb ik al een gitaar en een tuinkabouter opgevist. Vooral die kabouter is apart, want die gaat soms aan de wandel of soms kruipt hij je huis binnen. :D

Ik heb de doodsvis een keertje "gezien" in het vijvertje op het kerkhof.

Ik speel met Riverview en daar heb je geen vijvertje op het kerkhof... Wel daar in de buurt is een water, maar daar is alleen de vampiervis te vangen.

Het is ook wel cool dat je zelf de inhoud van je vijver kunt bepalen, dan hoef je in ieder geval niet meer zo ver te reizen telkens 8)

Mijn Sim heeft zojuist de levenswens van 13 vissenkommen vullen met verschillende perfecte vissen. Hij heeft er nu 5, dus hij kan nog ff vooruit ;)

Het water dan maar flink inspecteren. Als je op niveau 10 van vissen zit, kun je zien waar de doodsvis zich ophoudt. Wel tussen 0.00-5.00 uur geloof ik. ;)

voor een doodvis moet je ook een engelvis hebben en dan kan je een doodvis vangen op het kerkhof bij sunset vally tussen 24.00 en 3.00

zelf heb ik 5 doodvissen

Welke vissen zijn er allemaal eigenlijk? Dat is nu een doel voor mijn sim, maar volgens mij ben ik hier nog wel even mee bezig. Daarnet wel een haai gevangen van bijna honderd kilo, gewoon met lokaas. Ik heb hem nu in de brievenbus gestuurd (weer een lach moment) zodat ik hem aan mijn muur kan hangen.

Geen idee, ik moet die nog :P

Maar het kerkhof in Riverview heeft dus geen vijver, dus is het daar lastig vangen :whistling:

Ik heb nu ook de doodsvis, heb nu 90% van de vissen gevangen. Ik krijg de Tragische Clownvis maar niet gevangen, weet het juiste aas niet en vind het ook niet.

Overigens kan je de doodsvis gewoon eten, heb ik al vaker gedaan. Het boek moet je kopen in de boekenwinkel, kost je twee duizend dollar.

EDIT: In dat ik dit typ heb ik de twee laatste vissen gevangen. De kogelvis en de Tragische Clownvis. Ik heb nu alle vissen gevangen die in het spel zitten! :D :D

Ik heb alle vissen allang al :P Was bij een van m'n Simmetjes de eerste vaardigheid die hij volledig had ontwikkeld ( Vissen :P )

Er zijn veel plekken voor, maar het beste kun je naar de kavel gaan waar allerlei vijvertjes zich bevinden. Het lijkt op een soort waterzuiveringsinstallatie. Daar kun je bijna alle soorten vis vangen.

wat hebben jullie allemaal uit een schatkist gevangen

Ik badeendjes kaarsen taarten badschuim en al 2 keer een laptop :)

Btw engelvis is gevangen :)

Ik al drie keer een gitaar... :unsure:

Heb nu de levenswens met 13 perfecte vissen in vissenkommen gehaald. Moest daarvoor wel eerst een extra verdieping bouwen voordat ik al die kommen kwijt kon :P

wat hebben jullie allemaal uit een schatkist gevangen

Ik badeendjes kaarsen taarten badschuim en al 2 keer een laptop :)

Btw engelvis is gevangen :)

schatkist?

ik vang nooit iets anders dan vissen! maar het is dus zo dat je in elk water met vissen dus ook andere dingen kunt vangen(vinden)?

Ja klopt, je kunt op Water inspecteren klikken om te zien wat er zwemt, maar je kan ook een eigen vijver samenstellen met vissen, als je in ieder geval genoeg ervaring hebt.

Kip ( of iemand anders ) Weet jij misschien of dat pas vanaf een bepaald niveau met Vissen is? Want ik heb wel een Sim-man van me, die kan wél Water Inspecteren, en die is al niveau 10 met Vissen, maar een vrouw die niveau 1 is, kan het niet. :-P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...