Kipputjuh 0 Report post Posted June 12, 2009 Ik ben aan het proberen om alle mogelijke vissen te vangen. Dat is een behoorlijke klus, poeh... Maar mijn Sim kan nu wel alle vissen vangen, alleen er is nergens een plek waar ik een doodsvis kan vangen. Weet iemand waar en of dit kan? Heeft iemand al alle vissen verzameld of de levenswens van vissen gehaald? Ben ik wel benieuwd naar. :-) Verder heb ik al een gitaar en een tuinkabouter opgevist. Vooral die kabouter is apart, want die gaat soms aan de wandel of soms kruipt hij je huis binnen. :D Share this post Link to post Share on other sites
Nina 0 Report post Posted June 12, 2009 Ik heb de doodsvis een keertje "gezien" in het vijvertje op het kerkhof. Share this post Link to post Share on other sites
Loeneke 0 Report post Posted June 12, 2009 Ik heb een taart opgevist, maar die was al bedorven na een dag :-| De doodsvis ben ik ook nog niet tegengekomen Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 12, 2009 Ik heb de doodsvis een keertje "gezien" in het vijvertje op het kerkhof. Ik speel met Riverview en daar heb je geen vijvertje op het kerkhof... Wel daar in de buurt is een water, maar daar is alleen de vampiervis te vangen. Het is ook wel cool dat je zelf de inhoud van je vijver kunt bepalen, dan hoef je in ieder geval niet meer zo ver te reizen telkens 8) Mijn Sim heeft zojuist de levenswens van 13 vissenkommen vullen met verschillende perfecte vissen. Hij heeft er nu 5, dus hij kan nog ff vooruit ;) Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 13, 2009 Het water dan maar flink inspecteren. Als je op niveau 10 van vissen zit, kun je zien waar de doodsvis zich ophoudt. Wel tussen 0.00-5.00 uur geloof ik. ;) Share this post Link to post Share on other sites
o0simmies0o 0 Report post Posted June 13, 2009 voor een doodvis moet je ook een engelvis hebben en dan kan je een doodvis vangen op het kerkhof bij sunset vally tussen 24.00 en 3.00 zelf heb ik 5 doodvissen Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 13, 2009 jaaaa ik was ook opzoek naar die doodvis want dat was zon kans ofzo :o maar ik kon hem maar niet vinden :o Share this post Link to post Share on other sites
Bryan 0 Report post Posted June 13, 2009 Welke vissen zijn er allemaal eigenlijk? Dat is nu een doel voor mijn sim, maar volgens mij ben ik hier nog wel even mee bezig. Daarnet wel een haai gevangen van bijna honderd kilo, gewoon met lokaas. Ik heb hem nu in de brievenbus gestuurd (weer een lach moment) zodat ik hem aan mijn muur kan hangen. Share this post Link to post Share on other sites
Levissie 0 Report post Posted June 13, 2009 Wat kan je met een doodsvis? ^^ Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 13, 2009 Geen idee, ik moet die nog :P Maar het kerkhof in Riverview heeft dus geen vijver, dus is het daar lastig vangen :whistling: Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 13, 2009 kan je dan niet bij stadbewerken er zelf een vijfer maken? Share this post Link to post Share on other sites
Bryan 0 Report post Posted June 13, 2009 Ik heb nu ook de doodsvis, heb nu 90% van de vissen gevangen. Ik krijg de Tragische Clownvis maar niet gevangen, weet het juiste aas niet en vind het ook niet. Overigens kan je de doodsvis gewoon eten, heb ik al vaker gedaan. Het boek moet je kopen in de boekenwinkel, kost je twee duizend dollar. EDIT: In dat ik dit typ heb ik de twee laatste vissen gevangen. De kogelvis en de Tragische Clownvis. Ik heb nu alle vissen gevangen die in het spel zitten! :D :D Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 13, 2009 Heb de doodsvis gevonden, hij zwemt in Riverview vlakbij het kerkhof in de rivier, waar een bordje met 'giftig' staat. Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 13, 2009 Ik heb alle vissen allang al :P Was bij een van m'n Simmetjes de eerste vaardigheid die hij volledig had ontwikkeld ( Vissen :P ) Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 13, 2009 De vaardigheid vol ontwikkelen of alle vissen vangen zijn wel twee dingen an sich ;) Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 13, 2009 Eh, ik heb beide hoor. :xd: Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 14, 2009 Eh, ik heb beide hoor. :xd: Goed zo :-P Share this post Link to post Share on other sites
melanina 0 Report post Posted June 14, 2009 waar vang je die engelvis in riverview ??? Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 14, 2009 Er zijn veel plekken voor, maar het beste kun je naar de kavel gaan waar allerlei vijvertjes zich bevinden. Het lijkt op een soort waterzuiveringsinstallatie. Daar kun je bijna alle soorten vis vangen. Share this post Link to post Share on other sites
melanina 0 Report post Posted June 14, 2009 wat hebben jullie allemaal uit een schatkist gevangen Ik badeendjes kaarsen taarten badschuim en al 2 keer een laptop :) Btw engelvis is gevangen :) Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 14, 2009 Ik al drie keer een gitaar... :unsure: Heb nu de levenswens met 13 perfecte vissen in vissenkommen gehaald. Moest daarvoor wel eerst een extra verdieping bouwen voordat ik al die kommen kwijt kon :P Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 14, 2009 wat hebben jullie allemaal uit een schatkist gevangenIk badeendjes kaarsen taarten badschuim en al 2 keer een laptop :) Btw engelvis is gevangen :) schatkist? ik vang nooit iets anders dan vissen! maar het is dus zo dat je in elk water met vissen dus ook andere dingen kunt vangen(vinden)? Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 14, 2009 Ja klopt, je kunt op Water inspecteren klikken om te zien wat er zwemt, maar je kan ook een eigen vijver samenstellen met vissen, als je in ieder geval genoeg ervaring hebt. Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 14, 2009 Kip ( of iemand anders ) Weet jij misschien of dat pas vanaf een bepaald niveau met Vissen is? Want ik heb wel een Sim-man van me, die kan wél Water Inspecteren, en die is al niveau 10 met Vissen, maar een vrouw die niveau 1 is, kan het niet. :-P Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 14, 2009 Volgens mij kan dat idd pas vanaf niveau 2, 3 of 4. ;) Share this post Link to post Share on other sites