Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
jessica

Wat heb je als laatste gekregen?

Recommended Posts

Damn, jij krijgt veel!

Allemaal van je ouders, of ook van andere mensen?

Ik zou van m'n ouders alleen dansschoenen, of alleen een luchtje krijgen, maar niet allebei, dat wordt ze te duur :P

Nee joh, dit is wat ik van iedereen heb gekregen.. die dansschoenen waren eigenlijk niet eens voor mijn verjaardag, ik moest sowieso nieuwe latinschoenen hebben

Dat wat ik nog moest kiezen is een polarisatiefilter geworden :D

Een boel geld, een bon om met m'n vader & stiefmoeder uit eten te gaan, scrapspullen, Wii Sports Resort en een extra motion-plus controller, Prima Guide van de Sims 3 en Prima Guide van Super Smash Brothers...

Ik ben nog niet jarig, maar heb het (samen met 2 anderen) gister al gevierd :blij:

een puist :angry: :angry: :angry: :pissed: :pissed: ( :grimreaper: :grimreaper: :grimreaper: :grimreaper: is dit mijn einde?) op mijn voorhoofd gelukkig zit mijn haar ervoor :xd: :xd: :xd: :xd: :xd:

Van? Omdat?

zaterdagavond van een of ander wijf omdat ik met haar vriend stond te praten :xd: ik stond blijkbaar te dicht bij hem oid -.-''''

toen heb k haar een klap teruggegeven -.-' was ik niet van plan maar t ging vanzelf -.-' toen ging ze onderuit heb ik mijn drinken over haar hoofd gegoten en ben weggelopen :xd:

Van? Omdat?

zaterdagavond van een of ander wijf omdat ik met haar vriend stond te praten :xd: ik stond blijkbaar te dicht bij hem oid -.-''''

toen heb k haar een klap teruggegeven -.-' was ik niet van plan maar t ging vanzelf -.-' toen ging ze onderuit heb ik mijn drinken over haar hoofd gegoten en ben weggelopen :xd:

evilness

@Marlene: Eén puist is echt niet het einde :P Eerder het begin! :o

Ik heb hoofdpijn gekregen van de zon.

Broodje kaas, broodje ham en 2 pakjes Caprisonne. ^^ Eigenlijk was het de bedoeling dat je er maar 1tje maar kreeg maar ik had er twee. Aangezien ik rebels ben, hè Nic?

Eindelijk m'n kadootjes van m'n 2de moeder gehad uit Marokko.

Horloge, portemonnee en jurk waar ik in kan chillen of bidden :P .

En ik plaats in t foto topic wel fotos ervan.

Blauwe plekken, spierpijn, glasscherven op plekken waar je ze niet wilt en dochter een beer van de ambulancedienst. Dochter mankeert overigens niets, op wat beurse lichaamsdelen na. :|

Geen zin om 3 minuten voor een openstaande brug te wachten. Dat is er gebeurd. We keerden de auto, gaven gas en het volgende moment zat ik glas uit te spugen. Is een tractor tegen ons aan gereden met te hoge snelheid, hoewel die wel voorrang had, trouwens. Heb de kinders en vriendin uit de auto gehaald toen ik zeker wist dat ze niet gewond waren en dochter kreeg ineens last van hoofd en nek en werd geplankt en voorzien met nekbrace naar het umcg gebracht.

Gelukkig was ze helemaal oke, de rest van de jeugd ook. Maar van de auto is niets meer over. De hele linkerkant was gewoon weg. Echt heel eng! Hebben echt wel een grote goede engel bij ons gehad

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...