jessica 0 Report post Posted June 15, 2009 ik had opeens een tuinkabouter in mn familie ding staan tussen de dingen die mn sim altijd jat voor dr werk als boef enzo en die wou ik eigenlijk weggooien maar toen zag ik dat dat ding 1000 euro was :o dus dacht ik : WTFHUHOMGOMG. en hij leeft ofzo maar waar komt dat ding vandaan? want ik heb ook nog een sim en die is zon wetenschapperding dus kan die hem ook hebben gekregen? of is ie wel gejat? fotooos: die rechter is het : hier lag ie dood om achter het huis opeens :o : die dag daarna zat hing hij in de lucht een stukje verder: toen had ik hem weer op zn plek gezet, toen moest ik hem eerst omschoppen anders kon ik hem niet normaal zetten maar toen stond ie weer anders :xd: en nu moet ik hem elke ochtend gaan zoeken en terug zetten :xd: want ben bang dat hij wegloopt ofzo maar heb hem nog nooit zien lopen :xd: Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 15, 2009 Jij hebt altijd van die geniale onderschriften XD Ik lig altijd in een deuk. ik had opeens een tuinkabouter in mn familie ding staan tussen de dingen die mn sim altijd jat voor dr werk als boef enzo Geweldig :xd: Verder weet ik niets over die kabouter, wel leuk dat dat kan! Ik dacht dat je die uit de catacombe kreeg? Ben je daar nog in geweest voor je die kabouter in je inventaris zag? :xd: Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 15, 2009 wat is dat? Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 15, 2009 Catacomben/Mausoleum, dat zit bij het kerkhof. Zowel Riverview als Sunset Valley hebben die. Kun je ingaan, en dan krijg je altijd een soort Chance Card, kun je kiezen wat je wilt dus. Uitkomst is random. :P Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 15, 2009 ik ben wel vaak op dat kerkhof geweest om mn sims te begraven en stenen te zoeken maar ben nog nooit in dat huisje geweest :o Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 15, 2009 Ik heb ook zo'n kabouter, opgevist uit mijn vijver. Hij gaat inderdaad vrolijk aan de wandel soms, wat het voor een meerwaarde heeft, ben ik ook nog niet achter :P Share this post Link to post Share on other sites
Renée Rossa 0 Report post Posted June 15, 2009 Die tuinkabourter wordt mijn volgende missie: Ik wil er ook één! Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 15, 2009 Ik heb ook zo'n kabouter, opgevist uit mijn vijver. Hij gaat inderdaad vrolijk aan de wandel soms, wat het voor een meerwaarde heeft, ben ik ook nog niet achter :P ooooooh dan komt die van mij denk ik ook uit de vijver :o Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 15, 2009 Je krijgt ze ook als je een edelsteen opstuurt per post. Dan krijg je de melding: sorry, je <edelsteen> was per ongeluk een magische kabouter. Maar nou heb ik ze allemaal verpatst. Ik wil ook een wandelende tuinkabouter. :| Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 15, 2009 Het is ook mijn volgende missie Renée! :P Ik moet er gewoon eentje :( Ze zijn zo leuk. Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 15, 2009 Ach, je hebt er niet zo veel aan, want naast dat je hem een naam kunt geven en dat ie af en toe irritant in de weg ligt, heb je er vrij weinig aan (zo lijkt het) Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 15, 2009 de mijne heet henkie :xd: Share this post Link to post Share on other sites
Jean 0 Report post Posted June 15, 2009 Ach, je hebt er niet zo veel aan, want naast dat je hem een naam kunt geven en dat ie af en toe irritant in de weg ligt, heb je er vrij weinig aan (zo lijkt het) Maar het is een leuk collectorsitem om te hebben :xd: Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 15, 2009 Die van mij heet Severine :whistling: Share this post Link to post Share on other sites
Loeneke 0 Report post Posted June 15, 2009 de mijne heet henkie :xd: :lol: Henkie :lol:" Ik wil ook een Henkie :-| Denk dat ik dat hem dan Kees ga noemen :-) Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 15, 2009 Ik ga m maar David noemen denk ik. David de Tuinkabouter. :P Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 16, 2009 OMG dit is geweldig :D Ik vond die kabouters uit desims1 echt lachen! Ik wil ook een tuin vol gekke wandelende kabouters XD Share this post Link to post Share on other sites
Colin 1 Report post Posted June 16, 2009 Als ik hem heb, ga ik hem Paulus noemen :xd: Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 16, 2009 Ik ga m maar David noemen denk ik. David de Tuinkabouter. :P Wie is David? Volgens mij heb je hier een diepere betekenis mee :unsure: EDIT: ow je bedoelt David Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 16, 2009 Idd, DIE David. Met zijn vos Swift en zijn vrouw (Lisa?). :P Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 16, 2009 daar had ik vroeger een boek van :xd: Share this post Link to post Share on other sites
melanina 0 Report post Posted June 16, 2009 die van mij gaat nils heten van Nils hogezon Ofzoiets :P Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 16, 2009 volgens mij als je hem de hele tijd in de gaten houd loopt hij niet :o hij staat nu al best lang stil en ik check de hele tijd of hij al weg is :xd: Share this post Link to post Share on other sites
Bryan 0 Report post Posted June 16, 2009 Volgens mij verplaatst hij zich op een gegeven moment op de dag gewoon. De ene keer wel, de andere keer niet. Mijn broertje had dat namelijk ook. :P Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 16, 2009 ik ga m Loempia noemen XD Share this post Link to post Share on other sites