Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
jessica

de mystirieuze tuinkabouter

Recommended Posts

Acs: dat vond ik ook al. Vind het helemaal geen mooie buurt trouwens, speel liever in Sunset Valley.

Hmm je kunt met je familie en huis verhuizen naar een andere buurt toch als het goed is?

Want dan ga ik dat doen, en dan hoop ik eindelijk op een kabouter ^^

bij mij zijn vissen uit de vissenkommen gestolen door de kabouters en er is er één weggelopen of misschien gestolen?

misschien is je kabouter binnen in het huis of gewoon ergens buiten verstopt.

want zoiets had ik ook toen stond die in de keuken terwijl hij buiten stond en mijn huis op een fundering stond, dan had hij trap gelopen

en misscien zit die in de oven XD bedenk maar de gekste plekken en zoek daar

Ik vind dit echt biezar met die tuinkabouters!

Ik had er nog nooit van gehoord maar ik ging foto;s maken met de camera in Frankrijk en ik bekeek mijn foto;s terug en op sommigen zaten gewoon die kabour! Alsof hij hij even snel hallo kwam zwaaien! :? :-o

Wie heeft dat ook inplaats van hem zelf te hebben?

bij mij zijn vissen uit de vissenkommen gestolen door de kabouters en er is er één weggelopen of misschien gestolen?

Hoe zet je vissen in een kom ?? :?

@ Little

Als je een vissenkom hebt klik je er op met je linkermuis ding en dan staat er "Aanvullen"

En dan doe je dat en heb je een vis..

(eigen vissen kunnen volgensmij niet in een kom...

@ Iedereen

IK heb hem :D De tuinkabouter :D

Ik heb hem in mijn kelder in een mini vitrine gestopt (jaja met glazen want volgens jullie verhalen weet je het maar nooit) en nu ligt hij inplaats van staan echt grappig:D

heb er eentje opgevist uit de vijver in het park, maar die staat nu al de hele tijd in normale positie en op zijn normale plek, de mijne zal verlamd zijn ofzo :P, Natuurlijk kon ik hem geen andere naam geven dan Wesley de kabouter.

oja ik weet alweer hoe ik eindelijk eens zo'n kabouter kreeg. toen ik werkzaam werd als crimineel hadden mijn sims er ineens regelmatig 1 bij!

Ik wil die ook :D ♥

Maarja ik viste een keer een bloem uit de vijver die kon je pas planten bij tuinieren lv 10 Maar toen ging mijn vrouw plotseling dood aan honger ik gebruikte een code en wouw het balkje groen maken maar maakte hem perongeluk rood xD. Dus toen kwam de magerehein langs :P. En die zei och wat een mooie bloem, afpakken dus en mijn vrouw leefde weer xD. En nu zit ik telkens te vissen naar dat dink, maar krijg alleen maar vissenkommen, gitaren, heb eens een laptop gevangen ;o en de rest vissen :P.

Das een doodsbloem. Eenmalig te vinden op het kerkhof. Als je wil kan ik je meer vertellen, maar dan doe ik dat even in een privebericht, want dit is tenslotte het mysterieuze tuinkabouter-topic! :)

(Kijk eens, Jolijn, ik kan het wel! :P )

Whiowh dit topic bestaat nogsteeds x'D

hadik al gezegd datmijn tuinkabouter in mn kinderoven terecht was gekomen? xD

Ik liep hem een uur te zoeken ofzo en toen ik de moed opgaf..

zagik hem daar xD

iemand naders dit ook meegemaakt?

heb 2 vraagjes:

1. hoe krijg je tuinkabouters en wat kan je ermee en wat heb je er voor nodig om ze te krijgen(levels)

2. hoe krijg je edelstenen en wat kan je ermee doen en wat heb je er voor nodig om ze te krijgen(levels)

dank jullie wel

ps. ik heb alle 9 pagina`s helemaal gelezern en vind iedereens verhaal echt supertof

heb 2 vraagjes:

1. hoe krijg je tuinkabouters en wat kan je ermee en wat heb je er voor nodig om ze te krijgen(levels)

2. hoe krijg je edelstenen en wat kan je ermee doen en wat heb je er voor nodig om ze te krijgen(levels)

dank jullie wel

ps. ik heb alle 9 pagina`s helemaal gelezern en vind iedereens verhaal echt supertof

je vind ze sims in dat huisje op het kerkhof, als je daar naar binnen gaat.

en je kan ze ook opvissen.

en je kan ze dus ook krijgen als je je edelsteen opstuurd, maar dat is bij mij nog nooit gelukt.

en die edelstenen liggen gewoon overal in het park. dan zie je van die mini steentjes liggen, moet je op liggen

en dan heb je m, en dan kan je bij je spullen kijken en dan klik je weer op die steen en dan kan je m laten slijpen

snap jeeee?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...