acsaczy 0 Report post Posted August 1, 2009 Acs: dat vond ik ook al. Vind het helemaal geen mooie buurt trouwens, speel liever in Sunset Valley. Hmm je kunt met je familie en huis verhuizen naar een andere buurt toch als het goed is? Want dan ga ik dat doen, en dan hoop ik eindelijk op een kabouter ^^ Share this post Link to post Share on other sites
Marlene 0 Report post Posted August 9, 2009 mijn kabouter is dood hij beweegt niet meer :-( :-( :-( Share this post Link to post Share on other sites
-Elke- 0 Report post Posted August 9, 2009 Ik krijg door dit topic gelijk zin om de Sims 3 te kopen. OMG! RIP tuinkabouter :o EDIT: http://forums.simparool.nl/index.php?showt...7045&st=120 scroll naar beneden en daar zie je een plaatje met een oven waar een kabouter uit komt. Zou dat dé manier kunnen zijn om er een te krijgen? XD Share this post Link to post Share on other sites
Jorinde 0 Report post Posted August 11, 2009 bij mij zijn vissen uit de vissenkommen gestolen door de kabouters en er is er één weggelopen of misschien gestolen? Share this post Link to post Share on other sites
Marlene 0 Report post Posted August 11, 2009 bij mij zijn vissen uit de vissenkommen gestolen door de kabouters en er is er één weggelopen of misschien gestolen? misschien is je kabouter binnen in het huis of gewoon ergens buiten verstopt. want zoiets had ik ook toen stond die in de keuken terwijl hij buiten stond en mijn huis op een fundering stond, dan had hij trap gelopen en misscien zit die in de oven XD bedenk maar de gekste plekken en zoek daar Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted November 14, 2009 ik heb er een!!!! :overwinning: Share this post Link to post Share on other sites
Colin 1 Report post Posted November 15, 2009 Mooi zo, en niet omtrappen he dan wordt je vervloekt :D Share this post Link to post Share on other sites
Girlcool100 0 Report post Posted December 12, 2009 Ik vind dit echt biezar met die tuinkabouters! Ik had er nog nooit van gehoord maar ik ging foto;s maken met de camera in Frankrijk en ik bekeek mijn foto;s terug en op sommigen zaten gewoon die kabour! Alsof hij hij even snel hallo kwam zwaaien! :? :-o Wie heeft dat ook inplaats van hem zelf te hebben? Share this post Link to post Share on other sites
Little 1 Report post Posted December 30, 2009 bij mij zijn vissen uit de vissenkommen gestolen door de kabouters en er is er één weggelopen of misschien gestolen? Hoe zet je vissen in een kom ?? :? Share this post Link to post Share on other sites
Girlcool100 0 Report post Posted December 30, 2009 @ Little Als je een vissenkom hebt klik je er op met je linkermuis ding en dan staat er "Aanvullen" En dan doe je dat en heb je een vis.. (eigen vissen kunnen volgensmij niet in een kom... @ Iedereen IK heb hem :D De tuinkabouter :D Ik heb hem in mijn kelder in een mini vitrine gestopt (jaja met glazen want volgens jullie verhalen weet je het maar nooit) en nu ligt hij inplaats van staan echt grappig:D Share this post Link to post Share on other sites
Girlcool100 0 Report post Posted December 30, 2009 He sh!t! net een paar uurtjes verder.. is i weg :( :x ik ga hem nu zoeken! Share this post Link to post Share on other sites
Girlcool100 0 Report post Posted December 30, 2009 Heb hem al gevonden :D Lag kamertje boven de kelder muziek te luisteren :? :D Share this post Link to post Share on other sites
Little 1 Report post Posted January 2, 2010 Hahaha, Share this post Link to post Share on other sites
ezzie 0 Report post Posted January 4, 2010 die drie nieuwen (van WA) zijn leuk :P Share this post Link to post Share on other sites
maeve 0 Report post Posted January 15, 2010 ik heb twee van die mummies xD Share this post Link to post Share on other sites
inger302 0 Report post Posted January 16, 2010 cool!!!!! maar hoe kom je er aan? want ik wil er ook een Share this post Link to post Share on other sites
lolie46 0 Report post Posted January 27, 2010 ik wil oojk zo'n kabouter lijkt me vet lachen alleen ik had er een maar mijn sims doen de hele tijd de kabouter na :? . Share this post Link to post Share on other sites
Icelung 0 Report post Posted January 28, 2010 heb er eentje opgevist uit de vijver in het park, maar die staat nu al de hele tijd in normale positie en op zijn normale plek, de mijne zal verlamd zijn ofzo :P, Natuurlijk kon ik hem geen andere naam geven dan Wesley de kabouter. Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted January 28, 2010 oja ik weet alweer hoe ik eindelijk eens zo'n kabouter kreeg. toen ik werkzaam werd als crimineel hadden mijn sims er ineens regelmatig 1 bij! Share this post Link to post Share on other sites
ezzie 0 Report post Posted February 17, 2010 ik heb ze :D Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted April 1, 2010 Ik wil die ook :D ♥ Maarja ik viste een keer een bloem uit de vijver die kon je pas planten bij tuinieren lv 10 Maar toen ging mijn vrouw plotseling dood aan honger ik gebruikte een code en wouw het balkje groen maken maar maakte hem perongeluk rood xD. Dus toen kwam de magerehein langs :P. En die zei och wat een mooie bloem, afpakken dus en mijn vrouw leefde weer xD. En nu zit ik telkens te vissen naar dat dink, maar krijg alleen maar vissenkommen, gitaren, heb eens een laptop gevangen ;o en de rest vissen :P. Share this post Link to post Share on other sites
Colin 1 Report post Posted April 4, 2010 Das een doodsbloem. Eenmalig te vinden op het kerkhof. Als je wil kan ik je meer vertellen, maar dan doe ik dat even in een privebericht, want dit is tenslotte het mysterieuze tuinkabouter-topic! :) (Kijk eens, Jolijn, ik kan het wel! :P ) Share this post Link to post Share on other sites
claudia 0 Report post Posted April 10, 2010 Whiowh dit topic bestaat nogsteeds x'D hadik al gezegd datmijn tuinkabouter in mn kinderoven terecht was gekomen? xD Ik liep hem een uur te zoeken ofzo en toen ik de moed opgaf.. zagik hem daar xD iemand naders dit ook meegemaakt? Share this post Link to post Share on other sites
appie/my/sweet/pet 0 Report post Posted May 11, 2010 heb 2 vraagjes: 1. hoe krijg je tuinkabouters en wat kan je ermee en wat heb je er voor nodig om ze te krijgen(levels) 2. hoe krijg je edelstenen en wat kan je ermee doen en wat heb je er voor nodig om ze te krijgen(levels) dank jullie wel ps. ik heb alle 9 pagina`s helemaal gelezern en vind iedereens verhaal echt supertof Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted May 16, 2010 heb 2 vraagjes: 1. hoe krijg je tuinkabouters en wat kan je ermee en wat heb je er voor nodig om ze te krijgen(levels) 2. hoe krijg je edelstenen en wat kan je ermee doen en wat heb je er voor nodig om ze te krijgen(levels) dank jullie wel ps. ik heb alle 9 pagina`s helemaal gelezern en vind iedereens verhaal echt supertof je vind ze sims in dat huisje op het kerkhof, als je daar naar binnen gaat. en je kan ze ook opvissen. en je kan ze dus ook krijgen als je je edelsteen opstuurd, maar dat is bij mij nog nooit gelukt. en die edelstenen liggen gewoon overal in het park. dan zie je van die mini steentjes liggen, moet je op liggen en dan heb je m, en dan kan je bij je spullen kijken en dan klik je weer op die steen en dan kan je m laten slijpen snap jeeee? Share this post Link to post Share on other sites