appie/my/sweet/pet 0 Report post Posted May 16, 2010 ja ik snap het dank je wel. heb nu al een topaas smaragd en 2 keer ijzer laten slijpen. gevonden op het kerkhof. liggen nu op de wasbak. de kabouter heb ik nog niet gekregen. niet met de post of vissen. heb je voor de kaboutwer een level nodig? Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted May 16, 2010 nee je hebt er helemaal geen skills voor nodig, gewoon heeeel vaak in dat huisje gaan bij het kerkhof en dan krijg je hem vanzelf. ik heb altijd zon steen naast de wasbak liggen haha en dat moet dan zeep voorstellen XD Share this post Link to post Share on other sites
appie/my/sweet/pet 0 Report post Posted May 16, 2010 oooow grappig Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 11, 2010 je kan er nu ook 3 nieuwe op vakantie krijgen, ik weet niet of jullie dit al wisten maar ik zeg het lekker toch :-P Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted July 10, 2010 ik heb eens in een filmpje gezien dat die kabouter slecht is,ik weet niet of het echt zo is maar het kan! en in dat filmpje was hij even eng als jouw kabouter! :o :o :sad: Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted October 22, 2010 Je kunt hem ook gewoon kopen in het 'magisch menu'. Dat ene waar je alles van wereldavonturen kunt kopen. Daar staan ze gewoon tussen ;D. Share this post Link to post Share on other sites
Rixt 0 Report post Posted October 28, 2010 haha vet komisch, had ik ook een x je kunt ze ook krijgen als je aan het wassen bent. dan staat er dat je tijdens het wassen een mysterieuse tuinkabouter hebt gevonden. haha Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted March 11, 2011 Je kunt hem ook gewoon kopen in het 'magisch menu'. Dat ene waar je alles van wereldavonturen kunt kopen. Daar staan ze gewoon tussen ;D. hoe vind je het magisch menu???? mvg, marie Share this post Link to post Share on other sites
STIIEN__ 0 Report post Posted April 27, 2011 Je kunt hem ook gewoon kopen in het 'magisch menu'. Dat ene waar je alles van wereldavonturen kunt kopen. Daar staan ze gewoon tussen ;D. hoe vind je het magisch menu???? mvg, marie ik denk dat ze bedoelen als je de cheat 'testingcheatsenabled true' ingeeft en dan de cheat 'buydebug' dan komt er in het koopmenu een nieuw vakje met een vraagteken, als je daar op klinkt kan je van alles kopen, bijvoorbeeld de piramides van wereldavonturen of de schroothopen van ambities, of zo kan je vissen in je vijver zetten of vlinders in je tuin, of alle soorten planten krijgen echt héél handig, en dus ook de tuinkabouters kan je er ook kopen succes Share this post Link to post Share on other sites