Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
jessica

de mystirieuze tuinkabouter

Recommended Posts

ja ik snap het dank je wel.

heb nu al een topaas smaragd en 2 keer ijzer laten slijpen. gevonden op het kerkhof. liggen nu op de wasbak.

de kabouter heb ik nog niet gekregen. niet met de post of vissen. heb je voor de kaboutwer een level nodig?

nee je hebt er helemaal geen skills voor nodig, gewoon heeeel vaak in dat huisje gaan bij het kerkhof

en dan krijg je hem vanzelf.

ik heb altijd zon steen naast de wasbak liggen haha en dat moet dan zeep voorstellen XD

ik heb eens in een filmpje gezien dat die kabouter slecht is,ik weet niet of het echt zo is maar het kan!

en in dat filmpje was hij even eng als jouw kabouter! :o :o :sad:

Je kunt hem ook gewoon kopen in het 'magisch menu'. Dat ene waar je alles van wereldavonturen kunt kopen. Daar staan ze gewoon tussen ;D.

haha vet komisch, had ik ook een x je kunt ze ook krijgen als je aan het wassen bent.

dan staat er dat je tijdens het wassen een mysterieuse tuinkabouter hebt gevonden. haha

Je kunt hem ook gewoon kopen in het 'magisch menu'. Dat ene waar je alles van wereldavonturen kunt kopen. Daar staan ze gewoon tussen ;D.

hoe vind je het magisch menu????

mvg,

marie

hoe vind je het magisch menu????

mvg,

marie

ik denk dat ze bedoelen als je de cheat 'testingcheatsenabled true' ingeeft en dan de cheat 'buydebug' dan komt er in het koopmenu een nieuw vakje met een vraagteken, als je daar op klinkt kan je van alles kopen, bijvoorbeeld de piramides van wereldavonturen of de schroothopen van ambities, of zo kan je vissen in je vijver zetten of vlinders in je tuin, of alle soorten planten krijgen echt héél handig, en dus ook de tuinkabouters kan je er ook kopen

succes

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...