Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
miramar

Vragen en geklets

Recommended Posts

Nou, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Het doel is natuurlijk om uiteindelijk miljonair te worden, maar uiteraard ook om zoveel mogelijk uit het spel te halen wat erin zit. :-P

Hoe krijg je in godsnaam al je geld op in het begin, mn hele kavel staat al onder de planten en heb nog 4.500 over...?!

EDIt: Ow, laat maar, ik heb de boel maar omheind met buxusen

er zijn kleine struikjes van 80 euro die je overal tussen kan proppen :xd:

mijn kavel was 1200 ofzo :xd: dus moet ook echt super veel uitgeven aan die planten

Wat irritant dit, je moet de hele buurt af en overal schooien voor een bad, douche, eten of wat geld :P

Heb toch al bijna 300 simoleon bij elkaar :whistling:

Ik zal bij iedereen die het verhaal is begonnen achter zijn/haar naam vermelden met welke familie de legacy op dit moment loopt. Zo is het handiger terug te zoeken als je speciaal naar een bepaald verhaal op zoek bent; je hebt namelijk weinig aan alleen de naam van de speler)

Ik ga vandaag of morgen beginnen :)

Maar is het verplicht om er een verhaal omheen te bouwen enzo?

En ik heb nog wel wat vraagjes over de legacy, maar dat doe ik vanmiddag/vanavond wel typen als ik thuis ben. Moet nu eigenlijk heel hard aan een practicum werken :P

is goed hoor vraag maar raak.

Het is wel zo leuk als je probeert er een verhaal van te maken.

En Jolijn over het werk:

vissen en verbouwen in je eigen park mag niet maar dat wil niet zeggen dat je ergens anders niet mag vissen.

En met een gitaar in je inventaris kun je ook geld mee verdienen door te spelen voor geld.

En de grote favoriet is bietsen voor geld of eten

is goed hoor vraag maar raak.

Het is wel zo leuk als je probeert er een verhaal van te maken.

En Jolijn over het werk:

vissen en verbouwen in je eigen park mag niet maar dat wil niet zeggen dat je ergens anders niet mag vissen.

En met een gitaar in je inventaris kun je ook geld mee verdienen door te spelen voor geld.

En de grote favoriet is bietsen voor geld of eten

ziezo :)

Ik kan nergens bietsen om bad of douche ofzo, dus je sims zijn gedoemd tot smerigheid? :P

Verbouwen is toch dat je de boel op een andere plaats weer neerzet? Ik heb namelijk al een stel tomatenplanten in de tuin geplant. Lijkt me dat die simsimvogel daar geen last van heeft :P

Ik kan nergens bietsen om bad of douche ofzo, dus je sims zijn gedoemd tot smerigheid? :P

Vader en dochter zijn een stel stinkerds hier :D Bij de buren krijgen ze niets meer voor elkaar, omdat ze daar steeds gingen douchen. En dan het plassen.... Als ze het redden, kunnen ze in het park nog naar het toilet, maar het gebeurd vaker dat ze hun plasjes aan het opdweilen zijn in hun eigen parkje :-|

Hehe :P

Wc gaat wel goed, dat doen ze op school of in park ofzo. 'k Heb net het eerste geld dat ze verdiend hadden uitgegeven aan verlichting :P lekker zinnig, mss moet ik 's gaan sparen...

Verbouwen is toch dat je de boel op een andere plaats weer neerzet? Ik heb namelijk al een stel tomatenplanten in de tuin geplant. Lijkt me dat die simsimvogel daar geen last van heeft :P

euh dat staat duidelijk in de regels kipputjuh dat dat niet mag hoor!

Ook mag er niet gevist of verbouwd worden

dan moet je wachten tot je een huis hebt. :-P en kun je al die plantjes nu dus weggooien!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...