Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
miramar

Vragen en geklets

Recommended Posts

Nou, het is maar net hoe je het woord 'verbouwen' opvat. Ik deed dat dus op de manier van: je mag niks veranderen.

Maar goed, ik heb wel een probleem: Mijn kind is nu dus jongvolwassene en ik heb welgeteld 673 simoleon verdiend, das dus nog niet eens een tiende van wat moest, wat nu???

Hoe krijg je dat voor elkaar dan? :P

Mijn kind wordt vandaag tiener en ik heb ongeveer 2000 :D

Nou, er moet gegeten worden, rekeningen betaald worden en dat weegt totaal niet op tegen de de inkomsten. Als investering hebben ze wel een gitaar gekocht, dus je zou kunnen zeggen dat ze nu 1200 hebben. Maar ik ga dat dus echt niet redden. Ach ja, ik zie wel...

Dat heb ik ook al ontdekt!

Maar dan nog wederom even mijn vraag: Mag het kind wel werken?

/edit: Nee dus, pas als de 10.000 simolean bij elkaar is gesprokkeld en ze een gezinnetje heeft gesticht :-)

Nog maar 3000 simolean te gaan :|

wow heb je al 7000 ??

ik heb gisteren met moeite een gitaar kunnen kopen pfff en ik was ook nog zo stom om op de verkeerde knop te drukken toen ik een extra karaker mocht kiezen dus hij heeft er nog steeds 3 en is nogjong volwassen ook!

Is dat normaal dat de tiener overgeslagen wordt??

wow heb je al 7000 ??

ik heb gisteren met moeite een gitaar kunnen kopen pfff en ik was ook nog zo stom om op de verkeerde knop te drukken toen ik een extra karaker mocht kiezen dus hij heeft er nog steeds 3 en is nogjong volwassen ook!

Is dat normaal dat de tiener overgeslagen wordt??

Als je als kind altijd goed je best hebt gedaan op school en dus een 10 hebt, mag je een extra karaktertrek uitkiezen en van tiener naar jongvolwassene ook.

En vlinders gaan vangen! De zebravlinder brengt rond de 1000 simoleans op en zo zijn er nog een paar vlinders waar je ook flink wat voor kunt krijgen. De paarse en de groene, geloof ik.

Hmm ik vind het wel moeilijk hoor :P Zodra ik weer op de sims kan ga ik denk ik 2 legacys doen oid, gewoon 1tje op deze manier en 1 met de welbekende stamvader/moeder :P

Ja, daar haal ik juist die rode steeds vandaan, in Riverview welteverstaan dan hè. Denk dat het daar wat lastiger vlinders vangen is aangezien je daar beter kunt vissen, heb ik het idee.

Hmm in Sunsetvalley zitten daar juist héél veel vlinders!

Dat geval met stenen aan de rand van Sunsetvalley btw ;)

in het stadspark vindt ik af en toe ook vlinders en zaadjes lieveheersbeestjes

Motten en stenen heb ik op de begraafplaats gevonden

en mijn eerst kabouter is binnen van de catacomben

gelukkig viel het allemaal mee verkeerd gekeken denk ik hij is toch tiener maar het blijft raar pfff

weet iemand trouwens waa je al die beesten in kan doen?

Nog best lastig om mijn volwassene zover te krijgen dingen te verzamelen (en dan vooral insecten)... ze hebben nu iets van §2000 , dus nog lang niet genoeg :( Ik ben vooral bezig te zorgen dat zijn dochter het een beetje goed heeft...

Whaha! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Game over. opnieuw proberen.

Ik heb btw iets ontdekt: Als je energiebalkje rood is, kan je gewoon bij iemand thuis in zijn/haar bed slapen en dan word je er niet meteen uitgeschopt :D

Hahaha wat strak xD Ik ga vandaag iig beginnen met de klassieke legacy, die post ik ook hier! Moet ik even kijken wanneer ik begin aan de andere :D

hoe komen jullie aan zoveel geld ??

mijn sims kreeg steeds maar 1 of 2 euro bij dat schooien en sims 8 als ik geluk heb :xd:

en dat gitaar spelen voor fooi schiet ook niet op :xd:

probeer bij iemand de tuin eens kaal te plukken elke dag en verkopen, veel bietsen, goede vrienden worden wil ook wel helpen want dan kun je logeren.

Kipputjuh: als de moeder dood is dan kun je toch nog verder spelen met het kind of niet?

als dat niet zo is dan kun je overnieuw beginnen.

Jaaa, goede vrienden worden! Mijn sim-dochter leeft zo'n beetje bij de buren, terwijl d'r pa heel zielig de hele dag in het park doorbrengt :P

Maar zit nog maar 10 simoleon van de 10000 af :D Precies op tijd :)

Vraagje over die bonuspunten per generatie:

De te verzamelen punten kun je gedurende elke generatie halen behalve de extra bonus punten die moet je in die generatie halen maar je mag er wel al aan beginnen te sparen als je in de juiste generatie maar klaar bent. (dus let op bij het verhuizen dat je je schatten wel meeneemt)

Dus als ik bijvoorbeeld alle soorten insecten wil verzamelen. Hoe bedoelen jullie dat het dan "in de juiste generatie" klaar moet zijn? Wat is de juiste generatie?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...