Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
miramar

Vragen en geklets

Recommended Posts

insecten verzamelen staat bv bij de 1e generatie dus de 1e volwassene in jouw geval de vader moet die insecten gaan verzamelen en een printscreen dat de inecten en vlinders op 100 % staan is voldoende dus je hoeft ze niet allemaal te bewaren ik heb ze bv allemaal gedoneerd maar je kan ze ook gewoon verkopen of vrijlaten.

Dus als de vader doodgaat of als je zonder je vader naar het 2e huis vertrekt als je die 50000 hebt gehaald en je habt dan nog niet die 100% dan krijg je die punten niet.

das toch wel te doen?

veel tuinen leeghalen en de groenten verkopen , bietsen en vissen vangen en verkopen dan lukt het best hoor dat is mij ook gelukt

Mijn verhaal komt binnenkort eccht wel online, maar zit nu met een zwaar gekneusde pols (tijdens een auditie voor een band keihard komen te kletteren) en photoshoppen en typen is bijna niet mogelijk nu. :-(

wooow mn sims werden in 1 dag echt rijk :xd:

ze vonden zon steen in een prullenbalk die 1500 waard was :xd:

en daarna dat nog zon speelding die ook vet veel was :xd:

heb nu al 6000 en mn kind is net een tiener

helemaal geweldig jessica zie je wel!

en sterkte met je pols hoor babske we zien je verhaal vanzelf wel verschijnen komt wel goed hoor je bent trouwens de enige niet die nog niet begonnen is haha dus niet druk maken maar lekker beter worden

Balen Babs! Dat kan erg zeer doen. Maar heb je de auditie wel gehaald dan?

Volgende week gaan we op vakantie, dus dan ligt het hier ook een poosje stil. Kun je weer een beetje inlopen ;-)

Vraagje: De kleindochter van Kobus is inmiddels een jongvolwassene. Mag zij werken en zo ja: Parttime of Fulltime?

Nog een vraagje: Die tuinkabouters, hoe vind je die? Met vissen, of vuilnis doorzoeken ect?

dat is generatie 3 he dan mag er maar 1 volwassene een baan hebben maar dat is pas als je naar het grotere huis gaat na het hebben van 50000 simdollar en altijd een part-time baan voor jongvolwassenen.

Pas als ze volwassen worden mogen ze een cariere op gaan bouwen.

ik heb gehoord dat je kabouters bij het vissen kan vinden ik heb er zelf 1 gevonden in het mausoleum van de begraafplaats.

die tuinkabouters kan je volgens mij echt op 10000 manieren krijgen

in dat huisje op het kerkhof

als je een steen laat slijpen en dan komt die terug als kabouter

in de vuilnisbak

tijdens het vissen

Gisteren is de pc gecrasht en ben ik vergeten om de savesmap te kopiëren na het formatteren. :-|

Mag ik overnieuw beginnen?

Gisteren is de pc gecrasht en ben ik vergeten om de savesmap te kopiëren na het formatteren. :-|

Mag ik overnieuw beginnen?

:o maar je was al vet ver ! zonde :o !

heb je echt helemaal niets meer wat zonde zeg!

natuurlijk begin maar overnieuw maak maar een nieuw topic aan anders wordt het te verwarrend ik laat kipputjuh er wel een slotje op zetten

Dank u :-)

Baal echt enorm, want was inderdaad zo ver! En had eindelijk een leuk kapitaaltje opgebouwd..maar ja.

Volgens mij heb ik een 'legacy-issue', want dit is niet mijn eerste legacy die ik overnieuw moest doen :-| :D

Dit is gewoon idioot eigenlijk.

Tussen wassen, stofzuigen, dweilen, winkelen, koken en kletsen met kinders en man door, is de derde generatie Mooibroek is alweer onderweg :D

die van mij komt nog ga vanmiddag gelijk beginnen

Totnutoe was is te druk met mij, mn vrouw en mijn 2 blèrende kinderen :P

die tuinkabouters kan je volgens mij echt op 10000 manieren krijgen

in dat huisje op het kerkhof

als je een steen laat slijpen en dan komt die terug als kabouter

in de vuilnisbak

tijdens het vissen

dat zijn er vier waar blijven die andere 9996 manieren :xd: :P

En wanneer begint de rest van het volk die zeiden dat ze mee zouden doen? ;)

Ik ben al wel druk aan 't spelen, maar vind 't moeilijk (en veel werk :P) om er ook een verhaal van te maken.

Daarnaast kreeg ik gister te horen dat ik over 2 maanden ga verhuizen :D dus ben ook bezig met spullen sorteren/inpakken :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...