Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
miramar

Vragen en geklets

Recommended Posts

En wanneer begint de rest van het volk die zeiden dat ze mee zouden doen? ;)

Nou, deze deelneemster was even heel druk met thuiszaken zoals zieke dochter enzo...maar ben inmiddels begonnen ;)

Heb alleen niet zoveel tijd om ook nog een heel verhaal te gaan posten...moet nog even kijken hoe ik dat ga oplossen ;)

Ik zit met een zwaar gekneusde hand en kan bijna niks beginnen. Mijn kind is nu een puber, maar ik wil pas wat neerzetten, als ik weer kan typen en photoshoppen. Wil er nl wel weer leuke achtergrondjes als vanouds inzetten nl. ;)

er staat niets in de regels dat dat niet mag als je maar wel al je geld opmaakt aan het bouwen van je nieuwe huis en je ouders achterlaat in het huis als ze nog leven ten minste

Ik heb ook een probleempje :-| De jongste telgen zijn nu tieners, pa werkt, ma niet. Maar pa en ma gaan zo gehaald worden door magere hein en ze zitten nog niet eens op de 50.000 simolean. Die 2 ton ga ik echt niet redden. Wat nu?

uitgestorven ?

hoe krijg je dat voor elkaar?

tja overnieuw beginnen met een andere famlie dan maar

Maar als je nog geen zin meet hebt, eigenlijk... :wassat: :mellow: :-o

Bij stap 2 staat: ouder 50 000 simdollar verdienen. Mag de ouder dan job hebben of niet? Of mag hij dit alleen verdienen met schilderen, schrijven, verzamelen voorwerpen....

Ben er gister ook aan begonnen. Tot twee uur vannacht bezig geweest

Er mag een baantje genomen worden door 1 lid van het gezin, als het kind getrouwd is en een kind heeft, maar dat moet wel een parttime baan zijn. Geen fulltime job, dus geen baantjes uit de krant en/of computer.

En voor de rest veel schilderen en insecten en stenen verzamelen. Vooral het schilderen kan veel geld opleveren, als ze eenmaal niveau 10 bereikt hebben.

Mercikes. Kga straks nog eens opnieuw beginnen. Want raak totaal niet aan die 50 000. Ik geraakte maar aan 10 000 tegen da generatie 1 stierf. Kga eens op andere manier proberen.

1.Ok even voor de duidelijkheid je bent niet verplicht om over nieuw te beginnen of om uberhaupt te beginnen dit is allemaal voor je eigen plezier en als je er geen zin in hebt dan doe je het gewoon niet.

2. 1 ouder mag een part-time baan hebben en mensen die al een baan hadden bij het intrekken in je huis mogen die baan behouden maar een carrierre via de krant, computer of het bedrijf zelf is pas toegestaan wanneer dat vermeld wordt bij de legacy.

3. Als de ouders worden opgehaald door magere hein dan kunnen de kinderen gewoon verder gaan met verdienen tt ze genoeg hebben om naar 50000 te komen{soms kun je je ouders ook weer terug halen, kijk maar naar het verhaal van kipputjuh}

't is voor mij gewoon een uitdaging om die doelstellingen te halen se, voel 't zeker niet aan als verplichting.

Vind 't wel leuk om te doen.

Vragen!

In generatie 2, waar 1 ouder een parttime baan mag hebben... mogen je kinderen als ze tiener zijn ook een parttime baantje?

Generatie 3: "jongvolwassen kinderen mogen uit huis vertrekken". Mag je ze ook thuis laten wonen, of moeten ze verhuizen? En er mag maar 1 sim een carrière hebben, maar mogen de anderen wel een parttime baan, of wordt dat ook onder carrière verstaan?

Generatie 7: "de top van je carierre halen, haal het maximale wat er te halen valt ook alle vaardigheden en vrienden wat je nodig hebt". Ik snap dat "maximale wat er te halen valt" niet, moet je de vaardigheden die bij die carrière horen dan maximaal maken, of alleen tot waar dat streepje staat? Of staat dat streepje bij de top standaard op maximaal? Ik heb nog nooit de top gehaald in sims 3 ;) En bij de bonus staat dat je met 2 extra bedrijven opkopen een totaal van 7 hebt, maar je moest er toch in een andere generatie al minimaal 6? :P

Generatie 9: bij 'doel' staat alleen die 2 vaardigheden maximaal, maar in het voorafgaande verhaaltje staat ook iets over alle recepten een keer 'perfect' gemaakt hebben. Is dat ook een vereiste om met generatie 10 verder te mogen?

Generatie 10: "met behulp van alle familieleden en vrienden". Mag je dan ook familieleden die ergens anders in de stad wonen hierbij betrekken? :P

Vragen!

In generatie 2, waar 1 ouder een parttime baan mag hebben... mogen je kinderen als ze tiener zijn ook een parttime baantje?

ja, behalve in de economische crisis legacy daar mag maar 1 persoon in het huishouden een baan hebben.

Generatie 3: "jongvolwassen kinderen mogen uit huis vertrekken". Mag je ze ook thuis laten wonen, of moeten ze verhuizen?ze moeten niet verhuizen En er mag maar 1 sim een carrière hebben, maar mogen de anderen wel een parttime baan, of wordt dat ook onder carrière verstaan? parttime baan is ook een carierre

Generatie 7: "de top van je carierre halen, haal het maximale wat er te halen valt ook alle vaardigheden en vrienden wat je nodig hebt". Ik snap dat "maximale wat er te halen valt" niet, moet je de vaardigheden die bij die carrière horen dan maximaal maken, of alleen tot waar dat streepje staat? Of staat dat streepje bij de top standaard op maximaal? Ik heb nog nooit de top gehaald in sims 3 ;) ik ook niet en met de top wordt het hoogst haalbare bedoelt dus: alle vrienden voor dat level , alle vaardigheden tot de top, etc.En bij de bonus staat dat je met 2 extra bedrijven opkopen een totaal van 7 hebt, maar je moest er toch in een andere generatie al minimaal 6? :P klopt eerst moest je er 6 hebben maar dat is veranderd in 5

Generatie 9: bij 'doel' staat alleen die 2 vaardigheden maximaal,als je op dat papiertje klikt wat naast vaardigheid staat dan zie je dat je behalve de 10 levels nog verder kunt groeien en dat wordt bedoeld met maximaal maar in het voorafgaande verhaaltje staat ook iets over alle recepten een keer 'perfect' gemaakt hebben. Is dat ook een vereiste om met generatie 10 verder te mogen?

de waarde bepaalt of je verder mag met de volgende legacy dat had voornamelijk in de 1e 4 levels met verhuizen te maken maar dat wil niet zeggen dat je niet al kunt beginnen met de opdrachten want dat mag namelijk wel.Generatie 10: "met behulp van alle familieleden en vrienden". Mag je dan ook familieleden die ergens anders in de stad wonen hierbij betrekken? :P

als je at wil en kunt dan mag dat je kunt zelfs voorouders weer terug laten komen geloof ik dat is helemaal je eigen keus

Maar vrienden en vaardigheden zijn niet speciale benodigdheden om de top te behalen, hoor ;) Dat is anders dan bij Sims 2 namelijk

Maar vrienden en vaardigheden zijn niet speciale benodigdheden om de top te behalen, hoor ;) Dat is anders dan bij Sims 2 namelijk

Inderdaad, vandaar ook mijn vraag ;)

En dat van die bedrijven stond in de tekst nog steeds dat je er 6 moest hebben, geen 5... maar is ondertussen aangepast zie ik

en vind het beetje vaag dat generaties een 'doel' hebben, als het uiteindelijk alleen om de waarde gaat :S

er zijn gewoon 2 opdrachten het doel is die 2 opdrachten te maken om verder te gaan de extra opdracht is niet verplicht

Maar vrienden en vaardigheden zijn niet speciale benodigdheden om de top te behalen, hoor Dat is anders dan bij Sims 2 namelijk

maar het wordt wel gevraagd voor de legacy daarom staat het er ook duidelijk bij.

Holla, ehm ik heb een familie gemaakt en waarvan de tiener nu jongvolwassen is.. ik heb die laten verhuizen en tot m'n grote verbazing kan ik die gast niet meer terugvinden, niet bij hoofdmenu iedergeval..

Weet iemand hoe ik er weer mee kan spelen? :-)

Ciaociao

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...